خودسانسوری شگفت انگیز «آیت الله بی‌بی‌سی» برای جلب رضایت همریشان در تهران

 

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران به تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۸ (۷ نوامبر ۲۰۱۹) در باره دست و پا زدنهای گشتاپوی دینی علیه مقاومت ایران تحت عنوان مفتضح «اعضای سابق مجاهدین» به اندازه کافی گویا و روشنگر است.

اما از عجایب روزگار اینکه وبسایت بی‌بی‌سی در فارسی و انگلیسی، به شیوه «سانسور در سانسور» گزارش نیمساعته بی‌بی‌سی جهانی را که چهار روز پیش پخش شده و کلیپ صوتی آن هنوز بر روی سایت این رادیو در دسترس است، برای مصرف رسانه ها و ائمه جمعه نظام «سایز» نموده و تمام مطالب و نقل قولهایی را که با خواستهای فاشیسم مذهبی منطبق نبوده، حذف کرده است. مقایسه متن فارسی و کلیپ صوتی که در آدرس زیر قابل شنیدن است، به روشنی نشان میدهد که بی بی سی تا کجا خدمتگزار ولایت فقیه است آنهم در شرایطی که صدای شکستن استخوانهای استبداد دینی به گوش میرسد.

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/w۳csy۵dd

کلیپ صوتی حدود ۴۰۰۰ کلمه است که بیش از نیمی از آن در سایت بی بی سی حذف و سانسور شده است. مطالب سانسور شده شامل موارد زیر است:
-گواهی و اظهارات شهردار سابق مانز در مورد چگونگی اعتماد خودش و مردم آلبانی نسبت به مجاهدین و بازدید از اشرف ۳
- گواهی و اظهارات دو نوجوان آلبانیایی ۱۸ و ۱۵ ساله فرزندان خانواده فقیری که پدر آنها در اشرف ۳ کار میکند در مورد رابطه اهالی با مجاهدین
-گواهی و اظهارات دایانا چولی نویسنده و مبارز حقوق زنان و نماینده سابق پارلمان از حزب سوسیالیست آلبانی در باره آرمانها و دیدگاه و عملکرد مجاهدین و تعبیر آنها از اسلام
- ماجرای سمیه محمدی، مصاحبه او با دادستانهای آلبانی،گواهی ارگانهای قضایی آلبانی و وکیل مارگاریتا کولا
-ایمیلهای رذیلانه اطلاعات آخوندها و مزدوران به خانم وکیل مملو از کلمات زشت و شنیع که قادر به بازگو کردن آنها نیست و همچنین سانسور تهدیدهای تروریستی علیه وکیل و دخترش که در اتریش تحصیل میکند.
این نمونه‌ای است از آنچه که شادروان احمد شاملو آنرا «حرامزاده ترین نوع سانسور» در بی‌بی‌سی خوانده بود. با اینحال، کارپردازان «فخیمه» که چشم دیدن مصدق و فاطمی را هم نداشتند، ناگزیر شده اند که به نقل از دیپلماتها اذعان کنند: «بعضی از اعضای جداشده سازمان بطور قطع با [رژیم] ایران همکاری میکنند».


شورای ملی مقاومت
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
۲۰ آبان ۹۸ (۱۱ نوامبر ۲۰۱۹)

استمرار قیامهای مردم عراق و لبنان، عمق استراتژیک رژیم ملایان و یکی از پایه های استراتژیک تئوکراسی حاکم بر ایران را بشدت زیر ضرب برده است.

تشدید تحریمهای بین المللی و مشخصاً تنگ شدن حلقه محاصره بر خلیفة ارتجاع و لیست گذاری اطرافیان او همزمان با اوج گیری اعتراضات مردم ایران و فعالیتهای کانونهای شورشی، مبین آن است که زمان بسرعت علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران در حرکت است و بقای آنرا با چالش بی سابقه ای روبرو کرده است.
در چنین شرایطی آخوندها با تشدید فعالیتهای تروریستی علیه مقاومت ایران و با شیطان سازی هر چه بیشتر علیه مجاهدین تلاش میکنند وانمود کنند که رژیمشان آلترناتیوی ندارد و بهتر است روزگار مماشات با آنها ادامه پیدا کند. دست و پا زدنهای گشتاپوی دینی علیه مقاومت ایران در پوشش رسوای«اعضای سابق مجاهدین» این بار از طریق رادیو بی‌بی‌سی ۴ و سرویس جهانی در این شمار است.
لجن‌پراکنیهای امروز همان «اعضای سابق» که در واقع اعضای کنونی وزارت اطلاعات ملایان هستند و در گذشته بارها با اسناد و مدارک متقن افشا و از جمله در دادگاه آلمان بخاطر همین قبیل افترائات در اشپیگل محکوم شده اند، تعجبی برنمی انگیزد. این سناریوسازی تکراری وزارت اطلاعات برای مخدوش کردن چهرة مجاهدین در آلبانی، زمینه سازی برای اقدامات تروریستی بیشتر است.
پلیس آلبانی در روز ۲۳ اکتبر ۲۰۱۹، جزئیات طرحهای تروریستی رژیم ملایان علیه مجاهدین در آلبانی از طریق «اعضای سابق» را برملا کرد، اما خبرنگار بی بی سی هیچ اشاره ای به این موضوع که مهمترین خبر در آلبانی در مورد مجاهدین در هفته ها و ماه‌های اخیر است، نمی‌کند زیرا داستان و «بالانس» مورد نظر او با عوامل رژیم ایران است. آلبانی سال گذشته سفیر رژیم ایران و رئیس ایستگاه اطلاعاتی آن در تیرانا را بخاطر فعالیتهای جاسوسی و تروریستی اخراج کرد. پرزیدنت ترامپ در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ در نامه به نخست وزیر جمهوری آلبانی از تلاشهای قاطع و ایستادگی این کشور در برابر تروریسم رژیم ایران و تلاشهای آن «برای ساکت کردن مخالفان رژیم در سراسر جهان» تقدیر کرد.
در تابستان گذشته ۳۵۰ شخصیت از ۴۷ کشور جهان به مدت ۵ روز در محل استقرار اعضای مجاهدین در آلبانی بودند و همه چیز را از نزدیک دیدند. بنابراین چرندیات بازمصرف شده در بی بی سی در باره شستشوی مغزی افراد، عدم دسترسی به اینترنت و عدم برخورداری اعضای مجاهدین از حق انتخاب آزادانه، ادعای اینکه در آلبانی ۳۰۰ یا ۴۰۰ نفر این سازمان را ترک کرده اند یا اینکه در عراق آمدن خانواده یک اسیر جنگی به نام میرزایی را از ایران به وی اطلاع نداده اند (در حالیکه هم یونامی و هم کمیساریای عالی پناهندگان و هم نیروهای آمریکایی در کمپ مجاهدین حضور داشتند و در دسترس همه بودند) کذب محض و فقط نوازش ملایان جنایتکارحاکم بر ایران و پرداخت به فاشیسم دینی از حساب انسان‌هایی است که در اوج آگاهی زندگی خود را وقف آزادی و دمکراسی در ایران کرده اند. کسانی که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن از آنان در حکومت ملایان جان باخته اند که یک فقره آن قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی با فتوای خمینی در ۱۹۸۸ است. مجاهدین پس از آزاد کردن این اسیر جنگی و فرستادن او به آلبانی در ۴ سپتامبر ۲۰۱۶ از او خواستند به دنبال زندگی خودش برود اما او یکبار دیگر در آلبانی با خط و امضای خودش درخواست عضویت کرد.

 https://www.iran-efshagari.com/%d۹%be%db%۸c%d۸%b۴%e۲%۸۰%۸c%d۹%be%d۸%b۱%d۸%af%d۸%a۷%d۸%ae%d۸%aa%e۲%۸۰%۸c%d۸%af%d۹%۸۸-%d۹%۸۵%d۸%b۲%d۸%af%d۹%۸۸%d۸%b۱-%d۸%ba%d۹%۸۴%d۸%a۷%d۹%۸۵%d۸%b۹%d۹%۸۴%db%۸c-%d۹%۸۵%db%۸c%d۸%b۱%d۸%b۲%d۸%a۷%db%۸c/

لیندا پرسلی خبرنگار بی بی سی می گوید که مجاهدین حاضر به مصاحبه با ما نشدند. او عمداً از یاد برده است که همراه با یک خبرنگار دیگر بی بی سی در روز ۱۰ اکتبر گذشته در کمپ اشرف ۳ میهمان مجاهدین بود و ۵ ساعت و نیم با آنها گفتگو داشت. مجاهدین به او گفتند که میتواند هر چند روز که بخواهد و با هر کس که بخواهد به تنهایی گفتگو کند و به همه جا برود. تنها ملاحظه مجاهدین این بود که از ما نخواهید در برنامه‌ای شرکت کنیم که مبنای آن، آگاهانه یا ناآگاهانه، سناریوی مورد نظر وزارت اطلاعات ملایان است و از ما نخواهید در این برنامه در کنار کسانی قرار بگیریم که هدف و کارشان جمع‌آوری اطلاعات و کمک به رژیم ایران برای اقدامات تروریستی علیه ماست. این حق اولیه مجاهدین برای حفاظت از خودشان در قبال دیکتاتوری مذهبی و تروریستی است که در پوشش «اعضای سابق» یا «خبرنگاران دوست» عمل میکند و از هر دوی آنها در طرح تروریستی مارس ۲۰۱۸ در آلبانی استفاده کرد.
فلاحیان وزیر سابق اطلاعات آخوندها که بیشترین ترورهای رژیم در خارج از ایران در زمان او انجام شده است، در ۱۸تیر۹۶ گفت: «وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی فرستیم آلمان یا امریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم پوشش کار بازرگانی یا خبرنگاری لازم است...».
نمایندگان مجاهدین در آلبانی در دیدار با خبرنگار بی بی سی در روز ۱۰ اکتبر در اشرف۳ بسیاری مدارک و اطلاعات در مورد توطئه های تروریستی علیه اشرف ۳ و بطور خاص استفاده رژیم از مزدوران تبعه ترکیه و «اعضای سابق» و «شبکه خبرنگاران دوست» را در اختیار وی گذاشتند و به تفصیل نقش آنها را در تو‌طئه بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در فرانسه و در تو‌طئه‌ تروریستی در آلبانی که در ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ توسط نخست وزیر آلبانی افشا شد، توضیح دادند.
 طبق گزارش پلیس و دادستانی بلژیک برخی تروریستهای دستگیر شده که مدعی هواداری از مجاهدین بودند بیش از ۱۰ سال نقش «سلول خفته» داشتند. برخی از آنان از احمد ظریف دیپلمات رژیم در فرانسه پول میگرفتند. اسدالله اسدی دیپلمات دیگر در اتریش شخصاً بمب را در خاک لوگزامبورگ به امیر سعدونی تحویل داد.
طبق گزارشهای سازمانهای اطلاعاتی آلمان و هلند در سالهای متمادی، رژیم ایران از افرادی که خود را «اعضای سابق مجاهدین» معرفی میکنند، برای کارهای جاسوسی و همچنین زمینه سازی کارهای تروریستی استفاده میکند.
کاردار آمریکا در آلبانی نیز در ۲۸ اکتبر در یک کنفرانس پیرامون بالکان، نسبت به اقدامات تروریستی رژیم ایران در آلبانی علیه مخالفین ابراز نگرانی کرد.
در بررسی موقعیت مجاهدین در آلبانی، در یک گزارش بیطرف، انتظار می رفت که به این واقعیت ها پرداخته می‌شد و نه دراماتیزه کردن دروغ های افراد فرومایه ای که تسلیم شده و بخدمت فاشیسم مذهبی در آمده اند.
گشتاپوی دینی حاکم بر ایران که بلافاصله به منعکس کردن یاوه ها و افترائات بی بی سی علیه مجاهدین مبادرت کرد، میخواهد از این طریق مأمورانش از قبیل حسن حیرانی را با دجالیت، با برچسب «اعضای سابق» سفیدسازی کند. کمک بی بی سی برای تبدیل سوژه امنیتی به مخالف سیاسی، شرم آور است. حکم اخراج این مزدور از مجاهدین به تاریخ ۹ آوریل ۲۰۱۸ به دلیل”اطلاعاتی و امنیتی و خیانت » همراه با معذرتخواهی این فرد به خط خودش ضمیمه است. این سند به دادگاه آلمان هم داده شده است و خبرنگار بی بی سی به آن دسترسی داشت.

https://www.iran-efshagari.com/%D۸%AD%D۸%B۳%D۹%۸۶-%D۸%AD%DB%۸C%D۸%B۱%D۸%A۷%D۹%۸۶%DB%۸C-%DB%۸C%DA%A۹-%D۹%۸۵%D۸%A۷%D۹%۸۵%D۹%۸۸%D۸%B۱-%D۹%۸۸%D۸%B۲%D۸%A۷%D۸%B۱%D۸%AA/

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
شورای ملی مقاومت ایران
۱۶ آبان ۱۳۹۸ (۷ نوامبر ۲۰۱۹)