اعتراف رژیم به استقبال نسل جوان از سازمان مجاهدین خلق ایران

 

در اعتراف به استقبال نسل جوان از مجاهدین و هراس بی‌پایان نظام آخوندی از دوران آماده‌باش سرنگونی، بسیج سپاه پاسداران اعتراف کرد بحث و درس راجع به سازمان مجاهدین خلق، دیگر یک گزینه قابل انتخاب نیست، بلکه به یک اجبار تاریخی تبدل شده است.

یک خبرگزاری متعلق به بسیج سپاه پاسداران خامنه‌ای با اشاره به طرح موضوع مجاهدین در تلویزیون حکومتی نوشت: به سختی می توان از اتمام و بسته شدن پرونده وقایع تاریخی سخن گفت. خصوص اگر آن واقعه تاریخی وابسته به نوعی تفکر باشد؛ ... وقایع تاریخی از این منظر هرگز به تاریخ نمی پیوندند، بلکه جایی در گوشه تاریخ منتظر می مانند تا به فراخور حادثه‌ای در زمان حال، فراخوان شوند. خلق سوالات ظاهرا نو برای نسل جدید اما کارکردی است که در هر فراخوانی از این دست اجبارا رخ می دهد. ‌مسئله مجاهدین خلق و حواشی مربوط به آنها در زمره وقایع تاریخ معاصر ایران است که با جامعه ما چنین نسبتی دارد.
ارگان سپاه پاسداران می افزاید: حسن روحانی در جریان تبلیغات ریاست جمهوری سال ۹۶ شاید رساترین فراخوان ممکن از این دست را به سازمان (مجاهدین) داد؛ وقتی همزمان با هجمه رسانه ای دشمن درباره اعدام مجاهدین در سال ۶۷، تنها برای تخریب رقیب خود، کلیت نظام جمهوری اسلامی را به ۳۸ سال زندان و اعدام متهم کرد! در چنین فضایی، بحث و درس راجع به سازمان مجاهدین خلق، دیگر یک گزینه قابل انتخاب نیست، بلکه به یک اجبار تاریخی تبدل شده است.

بخشی از بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت در مردادماه سال ۹۶:
بیانیه شورا سال ۹۶
فصل دوم:
کارزار دادخواهی و شعار «نه جلاد نه شیاد»
پرچمی علیه ولایت خامنه ای
کارزار دادخواهی و تحریم با شعار نه جلاد نه شیاد، هم چنین این فرصت نادر را در یک بزنگاه حساس سیاسی به مردم داد تا از شکاف عمیق درون حاکمیت استفاده کنند و با حرکتهای مستقل، ستیز خود با استبداد دینی را نشان دهند و همزمان مهر «شیادی موقوف» بر کارنامه روحانی و باند میانی بزنند.
اکنون نظریه پردازان هردو باند حاکمیت اذعان دارند که انزجار اجتماعی از ۳۸سال اعدام و زندان به طور عام و سابقه آخوند ابراهیم رئیسی به عنوان جلاد زندانیان سیاسی قتل عام شده در سال۶۷ به طور خاص، باعث برهم خوردن توازن قوا در زور‌آزمایی انتخاباتی شده است.
آخوند روحانی:
…یک بار دیگر مردم ما اعلام خواهند کرد آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند.
به این ترتیب، در مقابل سیاست اصحاب تسلیم و سازش و مماشات، که تئوری و عمل ماندگاری استبداد مذهبی یعنی بدترین طاعون مرگ و نابودی در ایران و کانون واقعی تروریسم و جنگ افروزی در منطقه را با ترفند نگرانی از جنگ و توهم تبدیل «افعی به کبوتر»، تبلیغ می کردند، شورای ملی مقاومت براساس خط مشی سیاسی شناخته شده و روشن خود، کارزار سراسری تحریم انتخابات نامشروع رژیم ولایت فقیه را با شعار «نه جلاد، نه شیاد» به پیش برد و موضوع دادخواهی را به پرچمی علیه ولایت خامنه ای و کاندیدای مورد نظر او تبدیل کرد.
۱۲- یک هفته بعد از شکست ولی فقیه در مهندسی نمایش انتخابات به سود رئیسی، شریعتمداری نماینده او در کیهان ۷خرداد ۹۶ نوشت: «روحانی بی آنکه بخواهد، اسلام، انقلاب، حضرت امام راحل (ره) و تمامی مسئولان نظام را به جنایت متهم کرده است! و این در حالی است که خود ایشان طی ۳۸ سال گذشته یکی از مسئولان بلندپایه امنیتی کشور بوده است. بنابراین اگر در ادعای خود صادق باشد، بدیهی است که خود ایشان از اتهام جنایت مبرا نیست و تعجب آور است که با وجود این ادعا چگونه می تواند حضور خود در جایگاه ریاست جمهوری کشور را توجیه کرده و توضیح بدهد؟! ... آقای روحانی سخن و نظر دشمنان را تکرار کرده است، نه آن که آقای روحانی مطلب متفاوتی گفته و مورد استقبال دشمنان قرار گرفته باشد! یا رسانه های دشمن اظهارات ایشان را تحریف کرده و به گونه ای دیگر مطرح کرده باشند. آقای روحانی با اظهارات نسنجیده خود، عمر ۳۸ ساله نظام را به ظلم و جنایت متهم کرده است. این اظهارات برای دشمنان این مرز و بوم یک دستاورد بزرگ! و بادآورده به حساب می آید و جای دهها میلیارد دلار که همه ساله برای مقابله با ایران اسلامی و ارائه چهره ای وارونه از آن هزینه می کنند را پر می کند!».