نخست وزیر انگلستان:‌ جرمی کوربین از پرس تی وی رژیم آخوندی پول دریافت کرده است

 

جرمی کوربین در پارلمان انگلستان بوریس جانسون نخست وزیر جدید این کشور را به شدت مورد حمله قرار داد و گفت که او میخواهد دولت بریتانیا را به خراج‌گزار آمریکا تبدیل کند.

کوربین در سخنان خود همچنین پرسید: آیا بوریس جانسون با شرکای اروپایی ما برای بازسازی برجام و پایین آوردن تنش ها در خلیج فارس کار میکند؟ ...
بوریس جانسون نخست وزیر جدید انگلستان در پاسخ به جرمی کوربین اعلام کرد که موضعگیریهای مکرر کوربین به سود ملایان تهران به خاطر دریافت پول از طریق پرس‌تی‌وی تلویزیون متعلق به رژیم ایران بوده است.

جرمی کوربین:آیا بوریس جانسون با شرکای اروپایی ما برای بازسازی برجام و پایین آوردن تنش ها در خلیج فارس کار میکند؟.
آقای سخنگو چالش هایی برای پایان دادن به ریاضت اقتصادی، مقابله با نابرابری، حل مسئله برگزیت و اضطرار بحران آب و هوا نخست وزیر جدید را تعریف می کند. در عوض ما یک کابینه حقوقی داریم که همه چیز را در کاهش مالیات برای اقلیت و یک یورش برای برگزیت را داریم. او می گوید که او رکورد عصبی و جاه طلبی دارد. کشور ما نیازمند نمایش زور بازو نیست ما نیازمند صلاحیت، جدی بودن هستیم. ما نیازمند این هستیم که بعد از یک دهه سیاست به نفع اقلیت بجای تمرکز برای منافع اکثریت سمت بگیرد.

بوریس جانسون: یک نکته مهم را می خواهم یادآور بشوم که برای بیش از ۷۰ سال بیمه های اجتماعی توسط حزب محافظه کار جاری شده است.
من تلاش میکنم کشور را آنطور که این جناب توصیف می کند ببینم. ولی هیچ واقعیتی وجود ندارد. واقعیت این است که نرخ بیکاری در دولت محافظه کار از اواخر قرن بیستم پایین آمده. جنایت کمتر شده و به یک سوم رسیده. سرمایه گذاری رکورد زده شده و ...

ما در سال گذشته بیش از هر سال دیگری خانه ساخته ایم. حقوق ها در مقایسه با تورم قابل توجه است. در دولت محافظه کار نرخ درآمد سرانه به سطح بالاتر از ۴۵۰۰ پوند رسیده. این دستاورد فوق العاده ای است که محافظه کاران آنرا محقق کرده اند.
در مورد اعتماد صحبت کرد .
چه کسی میتواند به رژیم تهران اعتمادکند؟
در مورد رژیم ایران سئوال کرد.
چه کسی می تواند، آقای سخنگو، چطور این عالیجناب می تواند در مورد ایران صحبت کند در حالی که از پرس تی وی (متعلق به رژیم ایران) به او پول پرداخت شده، مکرراً در جهت منافع ملاهای تهران موضعگیری کرده، در برابر دوستان ما در ایالات متحده و پیرامون موضوعاتی که در خلیج فارس می گذرد. و چقدر باورنکردنی است اعتماد به این رژیم با دزدی کشتی ما در این منطقه و موضوع امنیت در آنجا...