مهره رژیم: رویارویی کنونی با مجاهدین سخت‌تر از رویارویی در عملیات فروغ جاویدان است

 

حکومت آخوندی رویارویی کنونی با مجاهدین را سخت‌تر از رویارویی در عملیات فروغ جاویدان می داند.

پاسدار جلالی، رئیس پدافند غیر عامل رژیم آخوندی گفت: به نظر من جنگ جدید با مجاهدین در فضای مجازی سخت تر از عملیات مرصاد است.
خبرگزاری حکومتی ایسنا که اظهارات این «پاسدار ـ سرتیپ» خامنه ای را با تیتر«مقابله با مجاهدین در فضای‌ مجازی از «مرصاد» سخت‌تر است»، منتشرکرده و می نویسد: غلامرضا جلالی، در مراسم عملیات مرصاد، گفت: مجاهدین تصمیم گرفتند حمله کنند و طرح آن‌ها این بود که با تجهیزات نظامی خودشان را به تهران برسانند. مجاهدین توانستند از سمت قصر شیرین حمله کرده و با توجه به اینکه در سرپل ذهاب و کرند هم مقاومتی انجام نشد به اسلام‌آباد غرب رسیدند....هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه آمد و یک حکم دستی به احمدی مقدم دادند تا مامور مقابله با مجاهدین شود، صیاد شیرازی نیز در منطقه حضور پیدا کرد.
پاسدار جلالی اضافه کرد: آنها اکنون در مقری در آلبانی حضور دارند و (اهداف) خود را پیگیری می‌کنند.
در بسیاری از غائله‌ها رد پای مجاهدین هویداست. آنها تلاش دارند تا از برخی ضعفهای اقتصادی داخلی استفاده کرده و فرمان شورش صادر کنند. به نظر من، جنگ جدید با مجاهدین در فضای مجازی سختتر از عملیات مرصاد است.
رئیس پدافند غیر عامل رژیم آخوندی هم چنین گفت: شبکه های اجتماعی غیر بومی جولانگاه مجاهدین است. آن‌ها در تلاش هستند تا بر افکار عمومی و ذهنیت جامعه ایرانی تاثیر منفی بگذارند و یاس، ناامیدی و ناکارآمدی جمهوری اسلامی را القا کنند.