تحریم بیت خامنه‌ای – ضربه ای مهلک به نظام آخوندی



در فردای برگزاری تظاهرات پرشکوه ایرانیان آزاده و اشرف نشانان در واشنگتن علیه سیاست های مخرب رژیم آخوندی و در حالیکه فریادی های نمایندگان مردم ایران مبنی بر «مرگ بر اصل ولایت فقیه» اکنون به یک شعار همگانی و جهانی تبدیل شده است، امروز شاهد دور جدیدی از مهلک ترین تحریم‌ها علیه راس و عمود خیمه نظام ولی فقیه بوده ایم.

به یقین جوش و خروش مردم بجان آمده در داخل مهین و کانو های شورشی علیه دیکتاتوری آخوندی و نیز فعالیت‌های پرشور اشرف نشانان در خارج از کشور برای بازتاب فریاد مردم ایران، بی تاثیر بر روند و افزایش تحریم‌ها نمی‌باشد.
مضافا باید به تشدید عملیات تروریستی، آشوب و به آتش کشیدن کشتی‌ها از سوی رژیم در منطقه و به‌ویژه در خلیج‌فارس طی هفته‌های گذشته اشاره نمود تا پازل این روند شتابان که اکنون بالاترین مقام حکومت را هدف قرارداده است، روشن‌تر گردد.

در این رابطه رئیس‌جمهور آمریکا در فرمانی اعلام کرده است: «رهبر رژیم ایران کسی است که مسئول اعمال خصمانه این رژیم است. دفتر او نظارت بر وحشیانه‌ترین ابزار این رژیم از جمله سپاه پاسداران را برعهده دارد. تحریمهایی که من تا لحظاتی دیگر امضا خواهم کرد رهبر رژیم ایران و دفتر او و کسانی که از نزدیک به او و دفتر او وابسته هستند از دسترسی به منابع و حمایتهای مالی اصلی محروم می‌کند».

واقعیت در لابلای این تحریم همان وجود دستگاه مخوف مافیایی و قدرت در راس نظام آخوندی است که خامنه‌ای با مجموعه عظیمی از زیر شبکه‌های نظامی، اطلاعاتی، اقتصادی و حتی دیپلماتیک متولی اصلی آن می‌باشد.

بیت خامنه‌ای که بنا برداده های بین‌المللی بالغ بر «۹۷ میلیارد دلار» سرمایه را به طرق مختلف و از طریق کمیته‌های مختلف مانند امداد خمینی، تولیت‌ها و شبکه‌های عظیم اقتصادی و با دستیابی به منابع نفت و گاز و صادرات در اختیار دارد، اکنون زیر ضرب مهیب‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ قرار گرفته است.
جامعه جهانی بدرستی این منبع فساد، سرکوب و غارت را مورد هدف تحریم‌های خود قرار داد است، زیرا علاوه بر وجود دولت سایه که در راس آن شخص خامنه‌ای قرار دارد، باید به نیروی مخوف و سرکوبگری بنام سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و دوایر اطلاعاتی و گشتاپوی آخوندی اشاره نمود که نبض تمامی اعمال تروریستی در منطقه و جهان و همچنین سرکوب مردم در داخل میهن را در دست دارند.

در این رابطه خانم مریم رجوی ضمن استقبال اصولی از این تحریم‌ها، تاکید کرده است: «تحریم خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت وی بهترین و ضروری‌ترین تحریم است».
خانم مریم رجوی در ادامه می افزاید: «دستگاه خامنه‌ای بزرگترین مرکز جنایت و فساد و ترور در ایران است. این تحریم باید به گشتاپوی دینی، یعنی وزارت اطلاعات آخوندها که مانع قیام به سوی ایران آزاد است تعمیم یابد».