تروریسم ولایتمدار- شلیک موشک و بمب گذاری



درحالیکه تمامی کشورهای همسایه و اسلامی بر کاهش تنش در خلیج فارس تاکید کرده و رژیم آخوندی را به حفظ آرامش دعوت می کنند، اکنون داده های منطقه ای و بین المللی سخن از افزایش آمار حملات به کشتی ها، پایگاه ها، فرودگاه ها و مناطق مسکونی از سوی سپاه پاسداران و نیروهای دست نشانده آن را دارد.

شلیک موشک به دفاتر شرکت های نفتی و یا کاخ های ریاست جمهوری در عراق، حملات انفجاری با پهپاد های سخت رژیم آخوندی در عربستان، مین گذاری علیه نفتکش ها در آبراه های بین المللی که تصاویر ویدئویی آن اخیرا منتشر شده اند، تماما در راستای آتش افروزی و جنگ افروزی های ولی فقیه ارتجاع در منطقه می باشند.

افزایش صدور تروریسم از سوی رژیم آخوندی به کشورهای همسایه و عربی در حالی است که مهره ها و عوامل ریز و درشت حکومت با قاطعیت از اینکه «جنگی» بوقوع نخواهد پیوست، سخن به میان می آورند.
برای نمونه در این رابطه پاسدار شمخانی، نماینده خامنه ای و دبیر شورای امنیت ملی حکومت در سخنانی می گوید: «برخلاف جو سازی ها علیه ایران از سوی برخی، جنگی رخ نخواهد داد چرا که دلیلی ندارد جنگی رخ دهد». (سایت حکومتی خبرآنلاین ۲۹ خرداد ۱۳۹۸)

این سخنان در حالی بیان می شود که نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران طی هفته های اخیر بر تعداد حملات خود علیه کشورهای همسایه افزوده و به موازات آن نیز با نقض برجام، از تعهدات حکومت برای محدود نگهداشتن غنی سازی اورانیوم و انبار اورانیوم سرپیچی کرده است.

بدین سان معلوم می شود که خامنه ای عامدانه دست به تحریک جامعه بین المللی زده و بدین سان سایه یک درگیری نظامی بر کشور را گسترده نموده است. دراین رابطه وزیر خارجه آمریکا با اشاره به ابعاد روبه رشد تروریسم آخوندی تاکید کرده است: «در ۴۰ روز اخیر و نه فقط در دو روز گذشته، ما شماری از اقدامات این رژیم را دیده‌ایم. از جمله ۴ نفتکش را مورد حمله قرار دادند که میثاقهای بین‌المللی و آزادی بین‌المللی را به چالش گرفته است».

علاوه براین مواضع باید به دوری جستن اتحادیه اروپا بعنوان شریک اصلی تجاری و اقتصادی حکومت از دیکتاتوری خامنه ای اشاره نمود. برای نمونه صدر اعظم آلمان با اشاره به دست داشتن رژیم آخوندی در بمب گذاری علیه کشتی های نفتی در دریای عمان می گوید: «شواهد قوی درباره دست داشتن رژیم ایران در حمله به نفتکش ها در دریای عمان وجود دارد».
وی سپس تاکید کرد: «ما این موضوع را جدی میگیریم و شواهد جدی در باره آن وجود دارد».

در نمونه ای دیگر باید به تازه ترین موضعگیری از سوی وزیر خارجه آلمان با همتای فرانسوی خود اشاره نمود. به گزارش سایت دویچه وله (۱۹ ژوئن ۲۰۱۹) هایکو ماس پس از این نشست همراه همتای فرانسوی خود در برابر خبرنگاران گفت: «خطر جنگ در خلیج فارس منتفی نیست. ما باید هر کاری را که می‌توانیم انجام دهیم تا تنش‌ها در منطقه به این سطح نرسد».
بدین سان ملاحظه می شود که به هر میزان دیکتاتوری ولی فقیه در صدور تروریسم و بنیادگرایی در منطقه تاکید و برآن پافشاری می کند، به همان میزان نیز جامعه بین المللی از رژیم آخوندی فاصله گرفته و به رسیدن اجماعی علیه مطامع مخرب این دیکتاتوری خون ریز نزدیکتر می شوند.