شورای امنیت – اجماعی دیگر علیه تروریسم آخوندی


خوش خیالی خامنه‌ای از «به ظاهر بی نتیجه بودن» اجلاس اخیر کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسلامی اکنون با ارسال پرونده تروریسم آخوندی به شورای امنیت ملل متحد با شکست دیگری روبرو گردیده است.

بدین سان قرار است تا نمایندگان نروژ، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشستی «پشت درهای بسته» در سازمان ملل اطلاعات مربوط به این رشته از اعمال تروریستی را به شورای امنیت ارائه دهند.

دراین راستا طی هفته‌های گذشته با اوجگیری تنش در خلیج فارس شاهد بودیم که دیکتاتوری زهر خورده ولی‌فقیه با بمب‌گذاری علیه چهار کشتی تجاری نروژی و همچنین شلیک موشک به منطقه سبز در بغداد و ارسال پهپاد های انفجاری به ایستگاه های نفتی در عربستان، تلاش نمود تا با سیاست شانتاژ یکبار دیگر کشورهای منطقه را به تسلیم در برابر خواسته‌های حکومت بکشاند.
دراین رابطه نیز هم داده‌های منطقه‌ای و هم مواضع ایالات متحده از سوی جان بولتون، مشاور امنیت ملی در کاخ سفید مبنی بر دست داشتن سپاه پاسداران در این رشته از عملیات تروریستی، سخن از علائم و نشانه‌های جدی برای کشاندن موضوع به مجامع ذیصلاح بین‌المللی را داشته‌اند.

کشورهای عربی و اسلامی در فردای اجلاس اخیر خود در مکه نیز ضمن جمع‌آوری مجموعه اطلاعات از عملیات تروریستی رژیم آخوندی، اکنون بر آن هستند تا با پیوستن به این پرونده، دیکتاتوری ولی‌فقیه را به چالشی دیگر در سطح منطقه بکشانند.
دراین راستا هم امارت متحده عربی و هم عربستان سعودی به‌درستی انگشت اتهام را به‌سوی خامنه‌ای و سیاست‌های مخرب وی در آتش‌افروزی و صدور تروریسم در منطقه دراز کرده‌اند.

برای نمونه سفیر عربستان در سازمان ملل متحد از جمله تاکید کرده است: «ما معتقدیم که مسئولیت این حمله متوجه رژیم ایران است و در بیان آن تردیدی نداریم». (سایت مجاهدین خلق ۱۶ خرداد ۱۳۹۸)

این وضعیت بحرانی برای رژیم در حالی است که برخلاف ادعاهای دستگاه دیپلماسی علیل خامنه‌ای مبنی برانکه گوئیا این رشته از اعمال تروریستی «سناریوسازی» بوده‌اند، اما نماینده ولی‌فقیه در سنندج «دم خروس» را اینگونه از زیر عبای ولایت به بیرون درز داده است.
وی در سخنانی اشکارا گفته است: «جریان فجیره پیش آمد چند تا کشتی بهم خوردند و درب و داغون و اینجوری، بعد اون انتقال نفت اینها فکر می‌کردند که می‌توانند حالا از خلیج‌فارس استفاده نکنند نفت را انتقال بدهند بروند دریای سرخ اون طرف قضیه دیگه امن است، خب این پهپادها رفتند اون تلمبه خانه‌یی که این نفت را انتقال می‌داد زدند و داغونش کردند حالا نفت صادر کن ببین می‌توانی؟ خوابید».

آخوند حسینی شاهرودی در ادامه با اعتراف به نقش مستقیم خامنه‌ای در هدایت این رشته از عملیات تروریستی علیه کشورهای همسایه و اسلامی می‌افزاید: «همین‌جوری که نمیشه باید یک رهبری باشه بداند دارد چه کار می‌کند. بدانید که رهبری قدم به قدم خودش داره هدایت می‌کند».(همان منبع بالا)