پرونده تروریسم رژیم در راه شورای امنیت



در فردای بمب گذاری علیه چهار کشتی تجاری در بندر فجیره در امارارت متحده عربی، انگشت اتهام بدرستی بسوی دیکتاتوری خامنه ای به عنوان آمر و عامل این حمله تروریستی دراز گردید.

نخستین داده های بین المللی طی هفته گذشته تماما سخن از انفجارهای از پیش طراحی شده توسط غواصان نیروی دریایی سپاه به میان آورد بودند.
دراین رابطه مشاور امنیت ملی در کاخ سفید ضمن تاکید براین واقعیت گفته است: “هفته آینده مدارکی به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه خواهد شد که نقش ایران در حمله به نفتکش‌ها در آب‌های تجاری امارات متحده عربی را ثابت می‌کند». (سایت العربیه ۳۱ وه ۲۰۱۹)

وی پیشتر نیز از یکسری عملیات ناموفق رژیم علیه تاسیسات نفتی در عربستان پرده برداشته بود. بنابراین گزارش: “بولتون برای اولین بار به حمله ناموفق حوثیها به پایانه شرقی به غربی خط لوله نفتی ینبع در عربستان اشاره کرد و گفت او به رژیم ایران مظنون است، هرچند جزئیاتی ذکر نکرد». (سایت همبستگی ملی ۸ خرداد ۱۳۹۸)
این روشنگری ها در حالی صورت می گیرد که وزارت دفاع آمریکا نیز پیشتر بر نقش مستقیم رژیم آخوندی در این مجموعه از عملیات تروریستی و یا شلیک موشک به منطقه سبز در بغداد انگشت گذاشته بود.

ارائه مدارک به شورای امنیت ملل متحد به معنای راه یافتن پرونده تروریسم رژیم به این ارگان بین المللی می باشد، امری که برای نخستین بار طی حاکمیت دیکتاتوری مذهبی بر میهن امان در حال وقوع است.
صرفنظر از برآیند ناشی از دسته بندی ها در شورایی امنیت و اینکه این پروند چه روند مشخصی بخود بگیرد، بازشدن تروریسم بین المللی رژیم در سازمان ملل به یقین ضربه مهمی بر ماشین صدور بنیادگرایی و تروریسم از سوی آخوند های حاکم می باشد.

تمامی داده های حکومتی و بویژه سخنان اخیر پاسدار فدوی، معاون فرمانده کل سپاه سرکوبگر پاسداران سخن از این دارند که رژیم آخوندی آشکارا دست به صدور تروریسم برای باجگیری از کشورهای منطقه و همسایه می زند.
دراین رابطه وی ضمن اعتراف به حمایت های مالی، تسلیحاتی و نظامی رژیم از جریان دست نشانده حوثی ها در یمن، می گوید: “اگر انقلاب اسلامی می‌توانست به آنجا رفت و آمد داشته باشد، فکر کنید ما می‌توانستیم مثل سوریه به یمن برویم، وضعیت جنگ این طوری بود؟ این طور نبود». (صدا ئ سیمای رژیم ۱۰ خرداد ۱۳۹۸)

این سخنان به معنای اعتراف بالاترین فرماندهان نظامی حکومت به دخالت های مستقیم نیروی تروریستی قدس در سوریه و کشتار بیش از نیم میلیون از اتباع این کشور می باشد و همچنین مهر تائیدی بر نقش سپاه در بحران یمن و راه اندازی جنگی نیابتی در این کشور است.
پاسدار فدوی در ادامه می افزاید: “(رژیم) ایران هر چه قدر که بتواند به شبه‌نظامیان حوثی در یمن کمک می‌کند، اما با توجه به محاصره یمن، نمی شود با دست باز این کار را کرد».