رژیم آخوندی دست به دامن کشورهای همسایه می شود



با بالاگرفتن تنش در خلیج فارس و افزایش شدید نیروهای آمریکا در این منطقه بحرانی اکنون دیکتاتوری آخوندی برای برون رفتن از فشارهای فزاینده، دست به دامن کشورهای همسایه شده است.

به یقین سفر شتابزده جواد ظریف، نمایند دیپلماسی شکست خورده خامنه‌ای به عراق و یا سفر وزیر خارجه عمان به ایران و گفتگو های محرمانه وی با مقامات حکومت در این راستا می باشند.
این تحولات دیپلماتیک در حالی صورت گرفته است که پنتاگون در تازه‌ترین ارزیابی‌های خود از عملیات تروریستی علیه چهار کشتی نروژی و یا شلیک موشک به منطقه سبز در بغداد و حملات با پهپادهای انفجاری به پایگاه‌های نفتی عربستان، انگشت اتهام را بسوی سپاه پاسداران دراز کرده است.

در این رابطه «وزارت دفاع آمریکا حمله به نفت‌کش‌ها در ساحل امارات را بخشی از «کارزار» ایران در منطقه خاورمیانه دانسته است.
مایکل گیلدی، مدیر ستاد مشترک ارتش ایالات متحده روز جمعه اظهار داشت: «ما مسئول حمله به نفت‌کش‌ها در فجیره را سپاه پاسداران ایران می‌دانیم». (سایت یورونیوز ۲۵ مه ۲۰۱۹)

بدین سان می‌توان به ترس و هراس رژیم آخوندی از عواقب خطرناک تحرکات تروریستی رژیم در منطقه بخوبی پی برد، زیرا چنین اعمالی و در حالیکه سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس در لیست سیاه آمریکا قرار دارند، این اقدامات به معنای بازی با آتش و النهایه به زیر ضرب رفتن ولایت خامنه‌ای می باشد.
در این رابطه رئیس‌جمهور آمریکا بصراحت در تازه‌ترین سخنان اعلام کرد: «رژیم ایران یک بازیگر بسیار خطرناک و بسیار بد است. این رژیم، یک رژیم تروریستی است و ما تحمل نخواهیم کرد».

همچنین سایت دویچه وله (۲۶ مه ۲۰۱۹) در گزارشی از عدم استقبال مردم عراق از دیدار ظریف به بغداد می‌نویسد: «پیش از ورود محمد جواد ظریف به بغداد، روز جمعه هزاران نفر از هواداران مقتدی صدر با برگزاری تجمعی در بغداد از دولت عراق خواستند تا در تنش میان ایران و آمریکا اعلام بی‌طرفی کند».
عدم استقبال مردم در کشورهای همسایه از دیکتاتوری ولی‌فقیه که خود صدالبته قربانی این رژیم تروریستی هستند و همچنین عدم تمایل بسیاری از دول منطقه برای هرگونه میانجیگری در رابطه با تنش‌های موجود، آینه بی‌اعتباری و ایزولاسیون رژیم آخوندی می باشد، زیرا وجود مخرب این حکومت با بازوان خونین آن یعنی نیروی تروریستی قدس و زیر شبکه‌های وابسته به آن در بسیاری از کشورهای اسلامی و همسایه، مانند حزب الشیطان در لبنان، حوثی‌ها در یمن، حشدالشعبی در عراق و یا کتائب و عصائب و یا مداخلات مستقیم نظامی در سوریه، اکنون کشورهای این منطقه را به این نقطه رسانده است که دیگر هیچگونه راهکاری برای صلح و همزیستی مسالت آمیز با خامنه‌ای وجود ندارد.