پاسخ معلمان و کارگران قهرمان به آرایش جنگی خامنه ای



ولی فقیه زهر خورده و طلسم شکسته در تازه ترین سخنان به نیروهای زهوار دررفته حکومت فرمان آماده باش علیه «دشمن» را داد.

خامنه ای که ترس و هراس خود را از دو جبهه داخلی و بین‌المللی پنهان نمی کرد، بی محابا اعتراف می کند: «تهدیدات جدی است، یگان‌ها بازی جنگ را تمرین کنند». وی سپس می افزاید: «آرایش دشمن، آرایش جنگی است؛ در میدان‌های سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی» است.

ترجمان این سخنان به یقین نه روبه سوی خارج بلکه علیه آحاد مردم بجان آمده میهن امان می باشد، امری که طی روزهای اخیر در خیزش های کارگران قهرمان، معلمان شریف و یا مال باختگان خود را بخوبی به نمایش گذاشته است.

صحنه های حمله و هجوم گزمگان ولایت با کلاه خود، باتوم و ارایش جنگی و یا لباس شخصی ها و عوامل اطلاعات حکومت در خیابان ها و میادین شهرها بخوبی آینه تمام قد آن فرمان حکومتی و صف کشی دیکتاتوری علیه مردمی است که برای «نان، مال و زندگی بهتر» فریاد می کشند، می باشد.
گسل های اجتماعی طی روزهای اخیر بخوبی پاسخ این دریده گویی های رهبر پوشالی رژیم را با تجمعات و اعتراضات به‌حق خود دادند و بدین سان ضمن کشیدن مرزی سرخ، به متولیان حکومت و تمامی باندهای رژیم نشان داده اند که آری دشمن اصلی این حاکمیت نه در شرق، نه غرب، بلکه «در تهران و شهرهای» میهن است.

بر این منطق معلمان شریف و کارگران قهرمان میهن امان با استفاده از دو فرصت تاریخی کلیت نظام آخوندی را در ۱۸ استان به چالشی ملی کشانده‌اند.
در این رابطه شورای ملی مقاومت در یک روشنگری (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) می‌نویسد: «آنها شعار می‌دادند» درد ما درد شماست مردم به ما ملحق شوید، معلمین زندانند، اختلاس گران آزادند، معلم زندانی آزاد باید گردد، معلم میمیرد ذلت نمی پذیرد، کارگر، معلم، دانشجو، اتحاد اتحاد، «حضور گسترده زنان در این تجمعات چشمگیر بود».

به یقین با نیم نگاهی به اشعار تظاهر کنندگان می‌توان به مضمون و پیام این خیز بزرگ که صد البته برخلاف تمامی تبلیغات حکومت نه تنها صنفی نیست، بلکه سیاسی و با خود روح و جوهر آزادی خواهانه و ضد ارتجاع مذهبی را دارد، رسید.
 صد البته این حرکت بزرگ معلمان شریف و کارگران شجاع میهنمان که استارت شروع حرکات‌های اعتراضی بعدی در سال جاری خواهد بود و تنها گوشه‌ای از ابعاد نفرت و همچنین آمادگی اقشار مختلف جامعه برای دستیابی به حقوق حقه خود را به نمایش گذاشته است.

در این رابطه خانم رجوی با درود به معلمان آزاده و بپا خاسته، عموم مردم به‌ویژه دانشجویان و دانش آموزان را به حمایت از معلمان و خواست‌های به‌حق آنها فراخواند و از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر و اتحادیه‌های معلمان در سراسر جهان «خواستار محکومیت رژیم فرهنگ ستیز آخوندی و اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان و معلمان زندانی» شده است.