عیدانه جامعه بین الملل با تحریم‌های جدید به ولی فقیه بخت برگشته



هنوز چند ساعت از آغاز سال جدید و پیدایش بهار نگذشته است که جامعه بین المللی عیدانه خود به ولی فقیه زهرخورده را با اعلام تحریم‌های جدید علیه دوایر و زیر ارگان های وزارت دفاع در رژیم آخوندی، درسینی هدایا گذاشت!.

واقعیت از فردای خروج ایالات متحده از برجام و به تبع آن راه افتادن مادر تحریم‌ها علیه رژیم آخوندی آن است که به دلیل بافت وابسته و فرسوده نظام و همچنین به دلیل وجود سیاست های غارتگرایانه، دزدی های افسار گسیخته و وجود بلبشو در مدیریت کشور، اکنون اقتصاد بشدت ضربه خورده رزیم با بحران های لاعلاج و غیرقابل بازگشتی روبرو شده است.
رشد شدید بهای اجناس و کالاهای اساسی مرد م در شب عید، تولید سیستماتیک فقر و فلاکت که تابع مستقیمی از بیکاری و رکود اقتصادی است و یا شقه و شکاف در راس هرم رهبری نظام بهترین ادله براین ادعا می باشد.

به یقین مجموعه ای از سیاست های راهبردی نظام آخوندی مانند «منطقه، پروژه موشک های بالستیک، پنهانکاری های اتمی و یا تروریسم افسار گسیخته علیه مقاومت ایران و مجاهدین و فعالان و دگر اندیشان طی سال گذشته به شتاب گرفتن تحولات علیه مطامع آخوندی در سطح بین المللی ضریب زده است.

براساس تازه ترین گزارشات در شبکه اجتماعی مجاهدین، وزارت خزانه داری آمریکا از راه افتادن دور جدید تحریم‌ها علیه وزارت دفاع رژیم آخوندی خبرداده است. این گزارش می افزاید: «وزارت خزانه داری ۱۴ مقام و ۱۷ نهاد وابسته به وزارت دفاع رژیم آخوندی را در لیست تحریم‌های خود وارد کرد».
همچنین این گزارش تاکید دارد که کلیه نهاد های تحریم شده در «فعالیت ای هسته ای» در دیکتاتوری ولی فقیه نقش مستقیم داشته و دارند.

بدین سان معلوم می شود که اولا رژیم آخوندی برخلاف تمامی تعهدات بین المللی همچنان در خفا در تلاش برای ادامه سیاست های مخرب خود در زمینه اتمی می باشد و در ثانی برای پیشبرد این سیاست دست به راه اندازی ساختارو زیر شبک های مجازی در بسیاری از دوایر و ارگان های شناخته شده حکومتی زده است.

همچنین سیات رادیو آمریکا (۲۲ مارس ۲۰۱۹) در این رابطه می‌نویسد: «با اینکه در تحریم‌های آمریکا علیه ایران، دارو و غذا استثنا شده است، اما ایالات متحده می‌گوید جمهوری اسلامی از پوشش شرکت‌های دارویی برای دور زدن تحریم‌ها استفاده می‌کند؛ به همین دلیل در فهرست جدید برخی از این نهادها اضافه شده‌اند. ایالات متحده می‌گوید که جمهوری اسلامی بزرگترین دولت حامی تروریسم است، برنامه موشک بالستیک خود را برخلاف قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ادامه می‌دهد و عامل بی‌ثباتی در خاورمیانه است».