در حاشیه سفر آخوند روحانی به نیویورک



داده‌های حکومتی سخن از سفر رئیس‌جمهور ارتجاع برای شرکت در هفتاد و سومین اجلاس ملل متحد در نیویورک را دارند.

این سفر در حالی به اجرا درمی آید که ایرانیان آزاده، اشرف نشانان و یاران مقاومت برای «استقبال»!! از دیکتاتوری خامنه‌ای تدارک گسترده‌ای دیده‌اند. بر این اساس ایرانیان با برگزاری تظاهرات بزرگ و اکسیون های افشاگرانه در پایتخت ملل متحد، نه تنها موضوع نقض گسترده حقوق انسانی در دیکتاتوری خامنه‌ای را به گوش جهانیان خواهند رساند، بلکه فراتر از آن خواهان «طرد، انزوا و هرگونه نزدیکی» با ولی‌فقیه نیز خواهند شد.

بسیاری از کارشناسان به‌درستی بر این باور اند که سرکوب گسترده مردم میهن امان از فردای قیام در دیماه گذشته به‌ویژه با موج اعدام‌های اخیر، نفی کلیت نظام آخوندی در شهرهای کشور با خواست ملی برای «سرنگونی»، بروز بحران‌های اقتصادی، مالی و همچنین وضعیت به‌غایت بحرانی و صدپاره رژیم و یا گسترش زرادخانه‌های اتمی و موشکی، صدور ترور و کشورگشایی در منطقه بحرانی خاورمیانه، تماما و به یقین میدان زیادی برای نماینده دیکتاتوری خامنه‌ای در جمع نمایندگان ملل متحد باقی نخواهد گذاشت.

خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس (۲۹ شهریور ۱۳۹۷) در گزارشی از سفر آخوند روحانی به نیویورک می‌نویسد: «روحانی در نیویورک علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، سخنرانی دیگری نیز در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا در صحن عمومی سازمان ملل خواهد داشت.
نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی و نیز دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی در امریکا را از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر اعلام » شده است.

واقعیت در لابلای این جملات به معنای همان تلاش باند روحانی برای ایجاد فضای تنفسی برای یک دیکتاتوری خون ریز و ضد مردمی، آنهم در صحن ملل متحد می‌باشد. وجود تحریم‌های گسترده علیه این رژیم، آنهم به دلیل سیاست‌های مخرب و مطامع دیکتاتوری خامنه‌ای در ایران، منطقه و سطح بین‌المللی اکنون هرگونه میدان بازی را از نظام آخوندی گرفته زمینه‌های تحرک را عملا «غیر ممکن» کرده است.

اعترافات روزنامه باند ولی‌فقیه به این واقعیات‌ها را به‌خوبی می‌توان در گزارش اخیر (۲۶ شهریور ۱۳۹۷) رؤیت نمود. پاسدار شریعتمداری در این رابطه می‌نویسد: ««دولت تمامی تخم‌مرغ‌های خود را در سبد وزارت‌خارجه چیده و وزارت‌‌خارجه نیز تمامی تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام چیده است».

بر این منطق باید اذعان نمود که خامنه‌ای به اشتباه بر این باور است تا با گسیل نماینده خود به جامعه بین‌الملل، یکبار دیگر خواهد توانست از «تیزی و برندگی» فشارها بر رژیم آخوندی جلوگیری و یا آنها را کند نماید.

اما چرخش دوران هم در داخل میهن اسیرمان با وجود سازمان رزم و مقاومت از سوی مجاهدین و مقاومت ایران و نیز در سطح منطقه و بین‌المللی، به یقین بر تمامی محاسبات مملو از اشتباه ولی‌فقیه خط بطلان خواهد کشید.
بر این منطق است که جامعه جهانی دیگر به هرگونه بازی با مهره‌های رژیم تحت عنوان «مدره» تن نخواهد داد، زیرا جهانیان به‌خوبی به این واقعیت پی برده اند که تمامی این «باندبازی‌ها» در اتاق‌های فکر ولایت و با هدف سرگرم نمودن مردم ایران و جامعه بین‌المللی برای پیشبرد سیاست‌های مخرب رژیم در زمینه‌های یاد شده، راه‌اندازی شده‌اند.