پایگاه تروریستی رژیم در باب المندب با کشتی ساویز

 

از فردای اعترافات پاسدار شعبانی، مبنی براینکه «به یمنی‌ها گفتیم دو نفتکش سعودی‌ها را بزنید و زدند»، این سوال اساسی در میان کارشناسان امور تروریستی پدیدار گردید که اساسا یک گروه کوچک تروریستی در یمن با مجموعه امکانات بسیار محدود، چگونه توانسته به مختصات عبور و مرور و ردیابی کشتی‌های باری و نفت کش در آبراه های بین‌المللی دست یابد؟.

براین منطق نخستین علائم و نشانه ها سخن آن داشتند که علاوه بر موشک های شلیک شده، این مجموعه از اطلاعات نیز به یقین از سوی دیکتاتوری تروریستی خامنه‌ای که اکنون در دریای سرخ و تنگه باب المندب فعالیت های بظاهر «کشتی‌رانی و تجاری» دارد، در اختیار گروه دست نشانده حوثی ها قرار گرفته است.

سخن از افشاء یک کشتی متعلق به رژیم آخوندی بنام «ساویز» می‌باشد که اکنون قریب یک سال است که در تنگه باب المندب لنگر انداخته است. بنابرداده های اطلاعاتی این کشتی که درپوش «نقل و انتقال کانتینرهای تجاری» فعالیت می‌کند، دارای «قایق‌های تندرو» و مجهز به «توپ‌های ۲۳ میلی‌متری از نوع زد یو» و همچنین «رادارهای نظامی» می‌باشد، امر یکه در اساس با چهارچوب ها و استانداردهای متعارف برای کشتی‌های باری و یا ناوگان‌های تجاری در آب‌های بین‌المللی نه تنها همخوانی ندارد، بلکه موئید واقعیتی بنام «فعالیت تروریستی» رژیم آخوندی در پوش کشتی‌رانی می‌باشد.

در این رابطه نشریه فری بیکن (۱۴ مرداد ۱۳۹۷) می‌نویسد: «این کشتی ایرانی که با پوش کشتی باری در آبهای دریای سرخ حضور دارد به‌عنوان» کشتی مادر «شناسایی شده و ماموریتش در دریای سرخ جمع‌آوری و انتقال اطلاعات برای حملات حوثی‌ها بوده که در ماههای اخیر افزایش داشته است. از جمله اقداماتی که این کشتی ایرانی انجام داده، دادن اطلاعات برای حمله‌یی است که اخیراً در ماه ژوئیه توسط شبه‌‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران علیه یک نفتکش سعودی انجام شد». (سایت مجاهدین خلق ۲۴ مرداد ۱۳۹۷)

 پیشتر نیز دوایر اطلاعاتی در غرب از ارسال محموله‌های مملو از سلاح، موشک و ادوات جنگی به یمن و شاخ آفریقا از سوی دیکتاتوری خامنه‌ای خبر داده بودند. در این رابطه نیروی تروریستی قدس واحدی بنام «۱۹۰» را برای قاچاق سلاح و موشک از طریق هوا، زمین و دریا به مناطق بحرانی مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورهای آفریقایی راه‌اندازی نموده است.

برای نمونه صدای آمریکا به نقل از خبرگزاری رویتر گزارش کرد: «نیروی دریایی آمریکا دوشنبه شب، ۱۶ فروردین در بیانیه‌ای اعلام کرد کشتی‌های ایالات‌متحده یک کشتی حامل سلاح از ایران را در دریای عرب توقیف کرده‌اند.
در بیانیه نیروی دریایی آمریکا آمده که احتمالا مقصد نهایی این سلاح یمن بوده است. جمهوری اسلامی ایران اصلی‌ترین حامی شیعیان حوثی در یمن است.
بعد از این خبر، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات‌متحده در این باره به صدای آمریکا گفت: «نیروهای فرانسوی یک کشتی حامل سلاح را که مبدأ آن ایران بوده در آب‌های اقیانوس هند توقیف کرده‌اند».