سردسته دزدان، فریاد «آی دزد» سر می‌دهد!

 

دیکتاتوری خامنه‌ای همزمان با رشد اعتراضات مردمی علیه فساد، غارت، سرکوب و سیاست های مخرب رژیم، چند روزی است که موضوع مبارزه با «فساد» را در بوق و کرنای حکومتی کرده است.

نامه سردسته باند فاسد برادران لاریجانی به شخص خامنه‌ای و پاسخ ولی‌فقیه طلسم شکسته به آن، خود بهترین بینه برای این واقعیت است که ابعاد تنفر عمومی از فساد سازمانداده شده تا چه میزان به سیستم اعصاب متولیان و کارگزاران رژیم راه پیدا کرده و بدین سان راه حل را به مانند همیشه تنها در سرکوب، اعدام و پاک کردن صورت مسئله با دستگیری مهرهای ریز حکومتی می بیند.

آخوند صادق لاریجانی در نامه خود می‌نویسد «نظر به شرایط ویژه اقتصادی کنونی که نوعی جنگ اقتصادی محسوب می‌شود و متأسفانه عده‌ای از اخلال گران و مفسدان اقتصادی هم در راستای اهداف دشمن موجبات آن را فراهم و مرتکب جرائمی می‌شوند که ضرورت برخورد قاطع و سریع با آنان را می‌طلبد، در صورت صلاحدید به رئیس قوه قضائیه اجازه فرمانید در چارچوب قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور مصوب ۱۹ / ۹/ ۱۳۶۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی و ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ با رعایت موارد ذیل اقدام نماید».
خامنه‌ای نیز پاسخ می‌دهد «مجازات مفسدان اقتصادی سریع انجام گیرد». (سایت حکومتی مشرق ۲۰ مرداد ۱۳۹۷)

واقعیت در لابلای این جملات آن است که اساسا مقوله‌ای بنام «فساد» در حکومت آخوندی نه تنها نهادینه شده، بلکه فراتر از آن به صنعتی از سوی کارگزاران و متولیان رژیم در ابعادی غیر قابل تصور تبدیل گردیده است.
به هر سو و به هر جرم اقتصادی و یا فساد مالی در میهن اسیرمان نظر بیافکنم، به یقین رد پا و یا دستان آلوده ارگان‌های حکومتی، سران، روسا، مدیران، وزرا و یا دولت دست نشانده ولی‌فقیه را به‌خوبی می‌بینیم. در رأس این فساد سازمانداده شده باید به بیت خامنه‌ای و چنبره وی بر قریب «۹۵ میلیارد دلار» از سرمایه‌های ملی در چارچوب بنیادها و تولیت‌های مختلف و باز گذاشتن دستان سپاه پاسداران اشاره شود تا بدین سان پازل آن وضعیت مخرب را بهتر درک نمائیم.

به موازات این واقعیات، فریادهای مردم به جان آمده «لاریجانی قاضیه، با دزدها هم بازیه» و یا «آقا خدایی می کنه، ملت گدایی می کنه» به یقین انعکاس خشم و تنفرم جامعه از نظامی است که قرار است موضوع «فساد» را در دستور کار خود قرار دهد.
پیشتر نیز پاسدار احمدی نژاد در یک درگیری باندی، به ابعاد فساد برادران لاریجانی به‌ویژه شخص رئیس قضائیه حکومت اذعان کرده بود. وی از وجود «۶۳ حساب بانکی با سرمایه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان» متعلق به رئیس قوه قضائیه خبر داده بود.

همچنین وزیر امور خارجه آمریکا نیز اخیرا در توئیتی ضمن افشاء ابعاد دزدی‌های صادق لاریجانی نوشته است: «صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه را در نظر بگیرید. ثروت او از طریق اختلاس دارایی‌های عمومی و ریختن آن به حساب بانکی‌اش حداقل ۳۰۰ میلیون دلار است».