افزایش عامدانه بهای دلار توسط رژیم!

بلبشوی بحران ارزی که به گفته بسیاری از کارشناسان در پشت بخشی از آن دولت آخوند روحانی قراردارد، به کسب درآمد «۱۷ میلیارد تومانی» برای حکومت راه برده است.

آنچه که به سهم دیکتاتوی ولی فقیه از آشفته بازار ارز و بویژه افزایش یک شبه دلار به سقف ۶۲۰۰ تومان بر می گردد، به یقین بخشی از فضا سازی های تصنعی و ضریب زدن به جو و هیجانات در بازار ارز در همکاری تنگاتنگ میان دولت «تدبیر و امید» و بانک مرکزی رژیم صورت گرفته است.

براین منطق می توان به صراحت تاکید کرد که تمامی صحنه سازی های آخوند شیاد روحانی و اعلام دل نگرانی های دروغین وی، هدفی بجز خالی کردن جیب مردم برای کسر بودجه و صندوق بشدت ضربه خورده رژیم نبوده است.
یک نماینده مجلس رژیم ضن اعتراف به ابعاد این حرکت خزنده دولت آخوند روحانی و سوءاستفاده از بحران ارزی گفت: «با توجه به افزایش نرخ محاسبه دلار از ۳۵۰۰ به ۴۲۰۰ تومان عملا درامد دولت به شکل چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد. بر این اساس درآمد دولت حدود ۱۷.۵ هزار میلیارد تومان رشد خواهد کرد». (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم ۲۴ فروردین ۱۳۹۷)

ترجمان این جملات همان اعتراف به دوزوکلک رژیم در برهم خوردن مابه‌التفاوت فروش نفت صادراتی بر مبنای دلار ۳۲۰۰ تومان می‌باشد، زیرا رژیم آخوندی در تمامی داده‌های خود، مبنای بودجه سال جاری را بر اساس ارز ۳۵۰۰ تومان اعلام کرده بود.
حال با دستکاری بهای ارزهای خارجی در بازار و تصمیم دولت آخوند روحانی برای تعیین ارز پایه ای بر مبنای ۴۲۰۰ تومان، مشاهده می‌شود که چگونه دیکتاتوری آخوندی از این بازار پرالتهاب به درآمدهای هنگفت میلیاردی دست یافته است.

این گزارش در ادامه ضمن اذعان به این حرکت خزنده حکومت می‌افزاید: «هم اکنون قیمت فروش هر بشکه نفت حدود ۷۰ دلار است با در نظر گرفتن نرخ فروش ۶۵ دلاری (به جای ۵۵ دلار) در سال نیز درامد دلار بیش از ۱۷.۵ هزار میلیارد تومان رشد خواهد کرد».
وضعیت بحرانی افزایش بهای ارزهای خارجی در حالی است که اولا دولت آخوند روحانی در اقدامی ضد ملی تمامی صندوق‌های کشور را برای صدور تروریسم، سرکوب داخلی و بنیادگرایی به کشورهای همجوار خرج سپاه پاسداران و شبکه‌های تروریستی این نهاد ضد مردمی و یا جنگ در سوریه و یمن کرده و بدین‌سان اکنون با رشد شدید نقدینگی و افلاس مالی، علائم و نشانه‌های ورشکستگی مالی حکومت برای نان شب و نیازهای مردم به‌خوبی آشکار گردیده است.

درثانی این بحران و با سوءاستفاده‌های حکومت از بازار ارز، به یقین تأثیرات مخرب خود را زندگی و معشت مردم خواهد گذاشت، زیرا اساس اقتصاد ایران در حاکمیت آخوندی و با وجود باندهای مافیایی و شبکه‌های فساد و غارت، همان دلار و یا یورو می‌باشد.