چهارشنبه سوری- کانون های شورش کاری کردند کارستان

سرانجام تمامی تمهیدات و تهدیدات دیکتاتوری خامنه ای برای ممانعت از برگزاری آئین ملی چهارشنبه سوری به گل نشست و کانون های شورشی و جوانان قیام آفرین متنفر از کلیت نظام آخوندی، شب گذشته در شهرهای میهن کاری کردند کارستان.

برگزاری پرشکوه چهارشنبه سوری از سوی اقشار بجان آمده که خود را در آتش زدن تصایر منحوس خامنه ای، روحانی و دیگر سران حکومت با شعارهای «مرگ بر دیکتاتور، آتش جواب آتش» به نمایش گذاشت، به یقین آن روی سکه قهر و خشم لشکر گرسنگانی است که اکنون شیرازه های زندگی و خانواده های آنان زیر یوغ ستم، سرکوب، فقر و فلاکت در دیکتاتوری ولی فقیه از هم پاشیده است.

فریاد میلیون ها ایرانی در چهارشنبه آخر سال پس از فراخوان سازمان مجاهدین خلق، بهمراه طنین ترقه ها و نارنجک های دست ساز، برپایی آتش، شعار نویسی گسترده، به آتش کشیدن مراکز بسیج ضد مردمی و سرکوبگر و یا تنبیه کردن مزدوران حکومتی در شهرهای میهن، تماما موئید این واقعیت است که رژیم با تمامی بگیر وببند ها و با برپایی تورهای اختناق، جاسوسی، پلیسی و میلیتاریزه کردن جامعه شکست سنگینی در راستای منکوب نمودن جامعه خورده است.
مضافا براینکه امسال با برپایی کانون های شورشی و رفتن پیام مقاومت در هر زمان و فرصتی، جامعه جوان ایران اکنون احساس می کند که بستر مناسب و زمینه های دگرگونی بنیادین برای سرنگونی این رژیم هرچه بهتر و بیشتر فراهم شده است.

در رابطه با تمهیدات حکومت در هراس از برگزاری باشکوه چهارشنبه سوری دبیرخانه شورای ملی مقاومت (۲۲ اسفند ۱۳۹۶) ضمن افشاء گوشه ای از سیاست های پیشگیرانه رژیم پیشتر اعلام کرده بود:«شهرداری های سراسر کشور سطلهای زباله و لاستیکهای کهنه را که جوانان در اعتراضات برای بستن خیابانها استفاده می‌کنند از سطح خیابانها جمع آوری کرده اند.
کلاسهای عصر دانشگاهها و دبیرستانها و مدارس تعطیل اعلام شده و به بازاریان دستور داده شده که از ساعت ۱۴ مغازه های خود را ببندند».

همچنین شکست طرح های رژیم در چهارشنبه سوری امسال در حالی بوقوع پیوست که اولا دیکتاتوری اخوندی در اوج آمادگی کامل بسر می برد و ثانیا تمامی سران و متولیان حکومتی در دستگاه های کلیدی امنیتی و بویژه سرکوبگر قضائیه، بجد در تلاش بودند تا اعتراضات بحق مردم را در نطفه خفه نمایند. برای نمونه دادستان حکومتی در سخنانی شداد و غلاظ ضمن تهدید جوانان و قیام کنندگان با صدور بیانیه یی خواستار معرفی قیام آفرینان به «مراجع انتظامی و قضایی و مأمورین و حافظان نظم و امنیت» نظام شده بود!

بهرحال اکنون که به روند تحولات بسیار رادیکال و منطقی شب گذشته می نگریم و با نیم نگاهی به داده های حکومتی، به یقین می توان به چرخش بزرگ و نوینی در تعادل قوا میان مقاومت ایران، مجاهدین خلق و مردم با دیکتاتوری خامنه ای رسید. در یک کلام صحنه، صحنه خیزش پرشور مردم و آتش جوانان میهن امان در جای جای ایران بود که نوید دهنده پیام پیروزی و آزادی میهن از یوغ ارتجاع هار مذهبی است.
براین منطق باید به تمامی جوانان، اشرف نشانان، قیام کنندگان و کانونن های شورشی در سراسر میهن، در شیراز، اصفهان، کرمان و زاهدان تا شهرهای کردستان و آذربایجان، لرستان، ایلام، خوزستان، سمنان، گیلان، خراسان، مازندران و بزرگ شهر تهران ودیگر استان های کشور درود فرستادو به تمامی آنان دست مریزاد گفت.