امنیت نظام نام مستعار تداوم قیام!

خامنه‌ای یکباردیگر با گسیل نمایندگان ریز و درشت حکومتی به نمایشات جمعه پیام «تداوم قیام» در شهرهای میهن را به جامعه ساطع کرد.

وی که اکنون در چنبره‌ای از بحران‌های حاد داخلی و بین‌المللی در تله مردم ایران گیر افتاده، به خطا یکبار دیگر تنها راه خروج رژیم از مهلکه سرنگونی را در هرچه بیشتر پلیسی – امنیتی کردن شهرها جستجو می کند.

آخوند موحدی کرمانی، نماینده ولی‌فقیه در نمایش جمعه این هفته تهران، با اعتراف به وجود بن بست رژیم و نبود هرگونه راه حلی برای خروج از بحران سرنگونی، می‌گوید: «مسأله امنیت، مسأله‌ای نیست که به این سادگی‌ها بتوان از کنار آن عبور کرد». (سایت حکومتی الف ۴ اسفند ۱۳۹۶)

بیان چنین جملاتی از سوی دست نشانده خامنه‌ای از یک سو به معنای عمق بحران و تضاد لاینحل میان مردم و دیکتاتوری ولی‌فقیه است و از سوی دیگر واقعیتی بنام وجود خیزش و اعتراضاتی است که اکنون به طرق مختلف و با محمل‌های مختلف از سوی اقشار و پسل های به جان آمده در شهرهای کشور به وقوع می‌پیوندد.

همچنین آخوند علم الهدی نماینده خامنه‌ای نیز در مشهد اوضاع درب و داغان حکومت را با جملاتی مشابه به تصویر کشیده است. وی که ترجیح بند تهدیدات اش «آشوب و اراذل و اوباش» بود، از جمله می‌گوید: «بابا این آشوبها آشوبهای معمولی که نیست، یک چیزهایی تصادفی نیست».

این آخوند دزد و فاسد ناخواسته به ضعف و درهم ریختگی دستگاههای اطلاعاتی و سرکوبگر رژیم اعتراف کرده و در ادامه می‌افزاید: «من تعجبم آخه جریانهای امنیتی و اطلاعاتی ما چه میکنند؟». (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم ۴ اسفند ۱۳۹۶)

واقعیت در لابلای این تهدیدات توخالی چیزی به‌جز اعتراف به شکست رژیم در منکوب کردن جامعه نیست. ترک برداشتن تور اختناق، عجز و ناتوانی حکومت در سرکوب، ریزش نیروهای زهوار درفته رژیم به‌ویژه فرار پاسداران و بسیجیان که تصاویر به آتش کشیدن کارت‌های خدمت خود را در شبکه های مجازی انتشار می‌دهند، شقه در رأس حاکمیت، وجود شبکه گسترده «کانون‌های شورشی» مقاومت که هرکدام به مانند موتورهای قیام عمل می‌کنند و نیز وجود مجموعه گسترده‌ای از تحریم‌ها و تغییر دوران در سیاست مماشات، تماما علائم بی بته بودن تمامی تمهیدات و عربده‌کشی‌های سران حکومت می‌باشند.

به موازات این واقعیات نیز باید به شکست تمامی تلاشهای مذبوحانه رژیم آخوندی برای به سکوت کشاندن جامعه و همچنین تبلیغات دروغین حکومتی مبنی بر تمام شدن قیام، اشاره نمود تا پازل رشد و بالندگی قیام با خیزش‌های کارگری، معلمان، درویشان، مال باختگان، دانشجویان و یا شعارنویسی، به آتش کشیدن تصاویر خامنه‌ای و نیز مراکز سرکوب بسیج و نمایندگان ولی‌فقیه را بهتر تحلیل نمود.