قضائیه ولی‌فقیه بهشت فساد!

ابعاد فساد گسترده و سازماندهی شده در حاکمیت غارتگر ولی‌فقیه به یقین نه موضوع یک یا چند سال اخیر، بلکه واقعیتی نهادینه شده از زمان بروی کار آمدن دیکتاتوری آخوندی در میهن امان می‌باشد.

بر این منطق است که به هرکجای این میهن اسیر نظر می‌افکنیم، به‌خوبی رد پای «قدرت و پول» و به‌تبع آن «فساد حکومتی» را مشاهده می‌کنیم. درآمدهای سرشار از منابع ملی نفت و گاز و اشتهای سیری‌ناپذیر متولیان دزد رژیم به مانند حکایت جرقه و گالن بنزین است که به مجرد برخورد با یکدیگر به انفجار عظیمی بنام «فساد و غارت» راه می‌برند.

در تازه‌ترین نمونه آن باید به اعتراف سردژخیم قضائیه رژیم آخوند لاریجانی آملی اشاره نمود. وی که بقول عوام «ام الوجود فساد» در حاکمیت منحوس ولی‌فقیه می‌باشد، در سخنانی ضمن اعتراف به این واقعیت گفت: «برخی در مقام تفسیر می‌گویند مقصود ما از فساد سیستماتیک این است که سیستم رسیدگی کننده به مفاسد یعنی دستگاه قضایی دچار فساد است». وی سپس می‌افزاید: «به هیچ عنوان پذیرفته نیست که دستگاه متولی مبارزه با فساد خود درگیر فساد باشد». (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۵ بهمن ۱۳۹۶)

پیچیدن واقعیتی بنام فساد به‌ویژه در قضائیه حکومتی، آنهم در لابلای واژه‌هایی مانند «برخی می‌گویند» به یقین برای لاپوشانی نمودن این حقیقت است که غده سرطانی نه تنها در قوه قضائیه بلکه در تمامی نهادهای حکومتی، لشکری و کشوری رشد و نمو یافته است.

افشاء اسناد زمین‌خواری‌ها و دزدی‌های برادران لاریجانی و به‌ویژه آشکار شدن «۶۸ حساب بانکی» متعلق به صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، دیگر سخن «برخی» نیستند، بلکه برآمده از جنگ گرگها در درون نظامی است که فساد در آن به مانند موریانه در حال از بین بردن شیرازه‌ای آن است.

پاسدار احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق خامنه‌ای، در نامه‌ای که اخیرا به ولی‌فقیه طلسم شکسته نوشته است، ضمن اشاره به ابعاد فساد و دزدی‌های برادران لاریجانی از جمله تاکید می‌کند: «مستحضر هستید که آقایان لاریجانی چه بلایی بر سر کشور و به خصوص دستگاه قضا و مجلس آورده‌اند. علی‌القاعده باید از وضع زندگی و خانواده آنان گزارش‌های لازم به عرض جنابعالی رسیده باشد». (همبستگی ملی ۶ بهمن ۱۳۹۶)

همچنین سر منبع فساد در قضائیه آخوندی در حالی از مبارزه با فساد حکومتی سخن به میان می‌آورد که چندی پیش فاسدترین قاضی در تاریخ میهن امان، یعنی سعید مرتضوی در یک افشاگری از وجود رشوه «۳۰ میلیارد تومانی» برای فاضل لاریجانی، برادر شیخ صادق خبر داده بود.

بر این منطق ملاحظه می‌شود که برادران فاسد لاریجانی علاوه بر دست گرفتن دو قوه قضائیه و مقننه و همچنین پست‌های کلیدی دیگری که در حکومت غارتگر ولی‌فقیه را در دست دارند، خود علمدار مبارزه با «فساد» در این رژیم شده‌اند.
بقول معروف باید گفت: «ماهی از سر بگندد، نی زدم».