شبکه جاسوسی سپاه پاسداران در قلب اروپا

تروریسم یکی از ستون اصلی و بخشی از «رمز بقاء» برای دیکتاتوری ولی فقیه می باشد.

بر این اساس مشاهده می شود که تروریسم صادراتی از سوی حکومت آخوندی نه تنها رو بسوی ایرانیان، فعالان و اعضاء مقاومت ایران و دیگر ایرانیان پناهنده بوده، بلکه در فرای تمامی عرف های حقوق بشری و دیپلماتیک، اتباع خارجی بویژه سیاستمداران، فعالان حقوق بشر، روزنامه نگاران، هنرمندان و نویسندگان را در بر گرفته است.

در تازه ترین نمونه آن، دوایر اطلاعاتی در آلمان طی هفته گذشته پرده از وجود یک شبکه تروریستی دراین کشور برداشتند که بخشی از فعالیت های سپاه پاسداران در قلب اروپا می باشد. بر این منطق بازرسی و تجسس از ۱۰ خانه و دفاتر شرکت های قلابی و پوششی ماموران اطلاعات سپاه از سوی دادستانی آلمان گوشه ای از پازل شبکه تروریسم این رژیم سرکوبگر را به نمایش می گذارد.

یک سیاستمدار و عضو مجلس فدرال آلمان که خود پیشتر هدف شبکه های اطلاعاتی و تروریستی رژیم آخوندی قرار گرفته بود، در مصاحبه ای با اشاره به ابعاد روبه رشد این پدیده شوم از سوی حکومت ولی فقیه و در پاسخ به این سوال که «به نظر شما این خطر چقدر می‌تواند متوجه اپوزیسیون ایرانی مقیم آلمان باشد؟»، گفت: «البته من در این مدت با کارشناسان زیادی صحبت کردم که اطلاعات بالایی دارند. واقعیت این است که ایران در راس کشورهایی با فعالیت جاسوسی چشمگیر قرار دارد که این فعالیت‌ها را در آلمان هم به شدت گسترش داده است. به همین دلیل هم اطمینان دارم که نیروهای اپوزیسیون ایرانی نه فقط در آلمان که در دیگر کشورها، از جمله بریتانیا به شدت تحت نظارت نهادهای جاسوسی ایران هستند». (سایت دویچه وله ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸)

همچنین پیشتر نیز نمایندگی شورای ملی مقاومت پس از اعلام کشف شبکه جاسوسی و تروریستی رژیم در آلمان، در یک روشنگری، ضمن درخواست برای تعطیلی سفارت رژیم آخوندی در این کشور نوشت:«کشف این شبکه جاسوسی و تروریستی در آلمان نشاندهنده این واقعیت است که رژیم ایران طی سالهای گذشته با سوء استفاده از سیاست مماشات شبکه تروریستی و جاسوسی خود را در آلمان گسترش داده است. این فعالیتها نه تنها امنیت پناهندگان ایرانی در اروپا را به خطر می اندازند بلکه یک تهدید جدی برای امنیت داخلی آلمان و دیگر کشورها نیز به حساب می‌آیند. رژیم ایران از طریق سفارت خود در برلین و در پوشش روابط دیپلوماتیک برای گسترش شبکه جاسوسی و تروریستی خود در آلمان استفاده می‌کند».

براین منطق می توان از فردای قیام میلیون ها ایرانی بجان آمده از ستم آخوندی به نیاز شدید خامنه ای طلسم شکسته و زهرخورده برای صدور بحران داخلی به خارج از مرزهای کشور پی برد، امری که جامعه جهانی و منطقه ای طی سالیان گذشته بکرات آن را در زمینه «صدور تریسم» تجربه کرده اند.