بربریت از نوع ولایت - قطع دست با گیوتین!

به یقین ابعاد بربریت در دیکتاتوری ولی فقیه فرسنگ ها از مرزهای تصور انسانی و جغرافیای حقوق بشر نوین گذشته است.

بدین سان مردم ایرن از فردای قیام خود علیه جباریت خامنه ای و علیه تمامی باند های سرکوبگر حاکمیت اکنون شاهد رشد و نمو ابعاد جدیدی از سرکوب در جامعه می باشند.

ولی فقیه طلسم شکسته به اشتباه براین باور است که جامعه جوشان ایران را می توان با سرکوب خونین، بگیر و ببند و اعدام های علنی و یا قطع عضو و قصاص منکوب ویا آن را مهار نمود.
دیکتاتوری مذهبی درتازه ترین و وحشیانه ترین اقدام در مشهد، دستان یک زندانی را بجرم «گوسفند دزدی» با گیوتین قطع کرد. خبرگزاری حکومتی ایسنا (۲۸ دی ۱۳۹۶) با شادی زاید الوصفی در این رابطه نوشت: «این حکم ساعت ۹ صبح روز گذشته با نظارت قضات اجرای احکام، در محل زندان مرکزی مشهد به اجرا درآمد و دست سارقی که هم اکنون ۳۴ ساله است زیر «گیوتین» قرار گرفت و قطع شد».

این اقدام در مشهد که توسط نماینده خامنه ای حکمرانی می شود به یقین انتقام گیری کور ازنخستین قیام کنندگان و مردم بجان آمده دراین استان می باشد. قطع عضو، شلاق کش کردن و اعدام مردم بجان آمده، بیکار و گرسنه در حالی صورت می گیرد که پرونده های دزدی، فساد و غارت اموال ملی از سوی بسیاری از سردمداران و متولیان رژیم، درصورت تشکیل صوری، تماما به بایگانی سپرده می شوند.
این وضعیت وخیم درحالی است که بسیاری از کارگزاران رژیم با راه اندازی زندگی های اشرافی و درآمد های نجومی از هرگونه پیگیری قانونی مبرا شده اند. دراین رابطه طباطبایی، معاون سابق مدیریت ریاست‌جمهوری نظام، گفته بود: «سال ۹۳ در گزارشی عنوان شد بالای ۳۰۰ نفر از مدیران ارشد کشور حقوق بیش از ۱۷ میلیون دریافت می‌کنند و احتمال دارد، این رقم در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر را پوشش دهد».

براین منطق است که شاهد رشد شکاف عمیق طبقاتی و بروز فقر و فلاکت در میهن امان هستیم، امری که در طبیعت خود به بروز نا هنجاریهای اجتماعی راه می برد و بدین سان در چرخه مخرب خود زمینه را برای ارگان های سرکوبگر رژیم، نیروهای انتظامی و دستگاه فاسد قضائیه برای صدور احکام قرون وسطایی مهیا می نماید.
پیشتر نیز گزارشگر ویژه حقوق بشر در مورد ایران، خانم عاصفه جهانگیر در گزارش خود اعلام کرده بود: «شلاق زدن، قطع دست یا پا در ایران کماکان ادامه دارد و از دیگر نگرانی‌ها عدم دسترسی زندانیان سیاسی و امنیتی به امکانات پزشکی به عنوان ابزاری برای آزار و اذیت ‌آن‌هاست». (سایت دویچه وله ۲۵ اکتبر ۲۰۱۷)

همچنین با نگاهی به رسانه های حکومتی و بویژه داده های قطره ای از سوی دستگاه قضائیه رژیم می توان بخوبی به روند روبه رشد سرکوب بویژه راه اندازی ماشین اعدام در کشور پی برد. براین منطق نیاز دیکتاتوری خامنه ای به راه اندازی موج جدید سرکوب را باید در وضعیت بشدت بحرانی حکومت و بویژه هراس وی از سرنگونی نظام درفردای قیام مردم جستجو نمود.