پیام های حمایت از قیام سراسری مردم ایران از ایتالیا

پیام انجمن فرهنگی رولاندو چکی پاندولفینی ایتالیا از قیام مردم ایران
به پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی
پاریس

پیه ترا سانتا ۷ ژانویه
اعتراضات بحق هزاران هزار ایران که با فریاد ”نان، کار و آزادی” به خیابانها ریختند، ادامه مبارزه ای است که سالهاست بر علیه رژیم آیت الله ها در جریان است.
دولت ایران همچنان به حقوق مردم ایران احترام نمیگذارد زیرا که ضد آزادی و سرکوبگر است و بر روی فساد و امتیاز دادن به قشر محدودی پایه ریزی شده است. به این دلیل است که در کانون اعتراضات تنها خواسته های اقتصادی نیست بلکه درخواستهایی است که همه سطوح جامعه را در برمیگیرد: فرهنگی، سیاسی و نارضایتی از مداخلات رژیم در زندگی خصوصی شهروندان. در رآس این اعتراضات همچنان حضور زنان را می بینیم که نه فقط بر علیه حجاب بلکه برای حقوق همه چیز، آزادی انتخاب، آزادی بیان و محقق کردن آن مبارزه میکنند.
در برابر اخبار دراماتیک کشته شدن صدها نفر، زخمی شدن و دستگیری هزاران نفر، قربانیان رژیم وحشی جمهوری اسلامی، به شما خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران، همبستگی کامل انجمن فرهنگی رولاندو چکی پاندولفینی شهر پیه ترا سانتا ( شهر لوکا) را که یک انجمن ضد فاشیستی ابراز می داریم. انجمنی که نام یک شخصیت بزرگ، کسی که ارزشهای الهام گرفته شده از قانون اساسی را بنا نهاد و از مقاومت متولد شده است.

اوضاع داخل کشور شما را بدقت دنبال کرده و دنبال میکنیم و امیدواریم که برای جنبش مردمی که با شجاعت و معین برای یک ایران آزاد و دمکراتیک مبارزه میکند به سمت مثبت پیش برود.

-----------

حمایت انجمن ملی پارتیزانهای ایتالیا بخش ”جینو لومباردی” پیه ترا سانتا
به پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی
پاریس
پیه ترا سانتا، ۷ ژانویه ۲۰۱۸
این بخش از انجمن ملی پارتیزانهای ایتالیا، همبستگی کامل خود را با مردم ایران در مبارزه برای آزادی، دمکراسی و احترام به حقوق بشر ابراز می دارد.
وقایع دراماتیکی که در این روزها از آن مطلع شدیم، با کشته، مجروح و زندانی از میان هزاران جوانی که بر علیه رژیم به خیابانها ریختند، ما را دردمند و نگران میکند ولی همزمان، آزمایش سخت مردم ایران می باشد که خواستار آزادی از ظلم و بی عدالتی هستند.
سرکوب شدید دولتی نتوانست بر جنبش مردمی که با شجاعت و معین برای یک ایران آزاد و دمکراتیک مبارزه میکند پیروز شود.

رئیس انجمن
جوانی چیپولینی

-----------

حمایت حزب دمکرات ایتالیا منطقه فیانو رومانو از قیام مردم ایران
حزب دمکرات ایتالیا شاخه فیانو رومانو همبستگی خود با مردم ایران را که اینروزها برای تاکید بر دمکراسی، آزادی و حقوق مدنی با الویت زنان و مردانی که بر علیه رژیم دیکتاتوری آیت الله ها که در این سالهای دراماتیک و طولانی خاک ایران را خونین نمودند، مبارزه میکنند ابراز می دارد.
از دولت ایتالیا خواستاریم که همچنین در اتحادیه اروپا ابتکاراتی را برای خنثی نمودن (متوقف کردن) رژیم دیکتاتوری و برای آزادی زندانیان سیاسی ایرانی اتخاذ کند.
همبستگی ما همچنین شورای ملی مقاومت ایران را که در این سالهای وحشتناک در کنار مردم ایران برای تاکید بر حقوق مدنی و دمکراتیک انها مبارزه کرد را در برمیگرد.

فیانو رومانو ۸ ژانویه ۲۰۱۸
از طرف رهبری مرکز حزب دمکرات در فیانو رومانو
وکیل اولیانا پالادینی