تمجید رذیلانه آخوند روحانی از دیکتاتورخون‌ریزولایت!

در حالیکه بنا برداده هایی مقاومت ایران حداقل ۴۵ نفر از قیام کنندگان طی هشت روز از آغاز شورش علیه کلیت نظام آخوندی به شهادت رسیده و تا کنون قریب بیش از ۲۵۰۰ نفر از تظاهرکنندگان «کهریزکی» شده‌اند، وزیر کشور دولت آخوند روحانی در سخنانی ضمن دادن دسته گل به ولی‌فقیه خون‌ریز و جبار، ادعا کرد:«اصل مسئله این بود که اعتراضی واقع شد و نظام تمام توان و تلاش خود را صرف کرد تا این اعتراض‌ها در حداقل هزینه‌ها، در بالاترین حد مدارا و به بهترین شکل هدایت کند». (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۵ دی ۱۳۹۶)

ترجمان «بالاترین حد مدارا» در دیکتاتوری خون‌ریز ولایت همان به گلوله بستن نوجوانان ۱۲ ساله و به قتل رساندن زنان باردار در خیابان‌ها و معابر عمومی طی هشت روز گذشته می‌باشد.

ابعاد شناعت و درندگی گزمگان سرکوبگر خامنه‌ای به حدی است که حتی صدای متولیان نظام آخوندی را نیز بلند کرده است. بخش بزرگی از مجروحان و زخمی شدگان که اکنون از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی سپاه از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها ربوده شده‌اند، در نقاط نامعلومی بسر میبرند.

همچنین فریادهای میلیون‌ها هموطن دردمند با شعار «می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت» خود بهترین بینه بر سبعیت خامنه‌ای و فرمان وی برای کشتار قیام کنندگان می‌باشد. بر این منطق است که خامنه‌ای خون‌ریز برای قطع اطلاع‌رسانی و رسیدن صدای مظلومیت قیام کنندگان، فرمان قطع اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را صادر کرده است و باز بر این منطق وی به مانند تمامی دیکتاتورها تلاش دارد تا از رسیدن آمار شهدا و صحنه‌های به گلوله بستن مردم بی‌دفاع به خارج از کشور ممانعت به عمل آورد.

به موازات این واقعیات و برخلاف تبلیغات گوبلز مآبانه آخوند روحانی که تلاش می‌کند تا موضوع سرکوب خونین مردم را کم اهمیت نشان دهد، فرمانده کل ارتش آخوندی نیز در پیامی خطاب به فرمانده ناجا تصریح کرده است: «مطمئن باشید اگر لازم می‌شد همرزمان شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران بازو در بازوی دلاوران آن نیروی سربلند رودرروی فریب‌خوردگان شیطان بزرگ می‌ایستادند». (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۵ دی ۱۳۹۶)

این سخنان و تهدیدات در حالی بیان می‌شود که شهرهای میهن توسط نیروهای ویژه سپاه، لباس شخصی‌ها، بسیج خون‌ریز و سرکوبگر اکنون به قتلگاه قیام کنندگان تبدیل شده است. صحنه‌های دردآور ضرب و شتم، شلیک گلوله و پر تاپ نارنجک علیه تظاهرکنندگان در شبکه‌های اجتماعی، تنها نمونه‌های کوچکی از ابعاد سرکوب خونین از سوی خامنه‌ای طلسم شکسته را به نمایش می‌گذارند.