اثر رضا اولیا:‌ تداوم قیام و پیام به قیام کنندگان دلیر ایران

سلام بر فرزندان شهید رضائی ها، سلام به سردار خیابانی و پدر رضائی ها، درود هزاران درود به عزیز مادر رضائی ها. بنام این قهرمانان مقاومت را ادامه میدهیم تا ازادی.

 

پیام رضا اولیا به قیام کنندگان دلیر ایران

قیام قهرمانانه مردم ایران را که همچون صاعقه بر سر خامنه‌ای جنایتکار و روحانی شیاد فرود آمده است را تبریک میگویم. این قیام که با سرعتی شگفت در کمیت و کیفیت میرود که سرتاسر ایران را فرا بگیرد صحت تحلیل ها و ارزیابی های شورای ملی مقاومت مبنی بر اینکه ”خامنه‌ای هیچ راهی برای خروج از مهلکه بحران هایی که او را فراگرفته ندارد“ و اینکه جامعه ایران ”در شرایط انقلابی است“ را به اثبات رساند.

شعارهای تظاهرکنندگان که اصل نظام و تمامیت آنرا نشانه گرفته و هر روز رادیکال تر می شود نشان از تداوم این قیام دارد و همانطور که خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده شورا گفته اند: “این قیام و خیزشی است تا پیروزی و آزادی». بگذار دشمنان این مقاومت و عوامل وزارت اطلاعات آخوندها همچون خود خامنه‌ای از این ارزیابی بر خود بلرزند.

درود به آقای مسعود رجوی که پیام هایش دلها و گام های قهرمانان در صحنه را مصمم تر و استوارتر میکند، درود به مردم بپاخواسته و دلیری که خواب از چشم آخوندهای حاکم ربوده اند و درود به زندانیان مقاوم و قهرمان در بند.
رضا اولیا
مجسمه ساز و نقاش عضو شورای ملی مقاومت ایران
اول ژانویه ۲۰۱۸