پاسخ مردم دلیر خراسان به یاوه های روز گذشته خامنه‌ای

درحالیکه روز گذشته ولی فقیه طلسم شکسته در یک سیاه نمایی تلاش نمود تا موضوع فقر، فلاکت، گرانی وبیکاری روزافزون مردم به جان آمده در میهن امان را صرفا «تبلیغاتی و توپخانه دشمن» قلمداد کند، مردم به جان آمده از جور و ستم ولی فقیه در تظاهرات های گسترده امروز خود در شهرهای خراسان، بخش های مرکزی و سیستان و بلوچستان، با شعار «مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر روحانی» پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های خامنه‌ای و تمامیت رژیم دادند.

تصاویر شکوهمند خیزش مردم به جان آمده در شهرهای مشهد، نیشابور، بیرجند، چاه بهار، نوشهر، یزد، کاشمر و همچنین در بخش های بزرگی از میهن امان مبین واقعیتی بنام «تنفر عمومی» و «نه بزرگ ملی» به حاکمیتی است که دیکتاتوری خون ریز مذهبی در پایان عمر ننگین خود آن را به عینه لمس نمود.

فریادهای معترضین به جان آمده مبنی بر «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن» به‌واقع تجسم عریان به چالش کشیدن سیاست‌های کشورگشایانه، صدور تروریسم و تاراج اموال ملی برای صدور بنیادگرایی به کشورهای منطقه و اسلامی می باشند.

اوج تظاهرات امروز مردم ایران به یقین در مشهد به وقوع پیوست. جمعیت ده‌ها هزارنفری مردم علیه حکومت خودکامه خامنه‌ای، با فریادهای «مرگ برگرانی، مرگ بر روحانی، یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه» گوشه‌ای از آتش زیر خاکستر ازخشم عمومی را به گوش جهانیان رساندند.
 
در این رابطه خانم مریم رجوی ضمن فرستادن درود به مردم به جان آمده در شهرهای میهن تاکید کرد: «قیام قهرمانانه امروز خواست عموم مردم برای سرنگونی آخوندها را بازتاب میٰ‌کند».

خانم رجوی در ادامه افزود: «در حالیکه اکثریت قاطع مردم ایران از فقر و تورم و بیکاری رنج می برند، بخش عمده ثروت و درآمدهای کشور هزینه دستگاههای نظامی و امنیتی و جنگ‌افروزی و مداخلات منطقه‌یی می‌شود یا توسط سردمداران رژیم چپاول و به حسابهای بانکی آقازاده‌ها سرازیر می‌گردد، لذا تا این رژیم بر سرکار است وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم وخیمتر می‌شود و تنها راه خلاصی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی سرنگونی رژیم آخوندی است». (دبیرخانه شورای ملی مقاومت ۶ دی ۱۳۹۶)

واقعیت در این رژیم خودکامه آن است که اکنون به یمن سیاست‌های میهن برباده، فساد، غارت، سوء مدیریت و هزینه‌های سنگین سیاست‌های مخرب اتمی، موشکی و صدور تروریسم قریب ۸۰ درصد از مردم ایران زیرخط فقر زندگی می‌کنند. وضعیت به‌قدری بحرانی است که پیشتر پاسدار قالیباف در سخنانی به وجود «۱۰ میلیون زیرخط فقر مطلق» و نیز آخوند دژخیم رئیسی به وجود «۱۶ میلیون حاشیه نشین» در ایران آخوند زده اعتراف کرده بودند.

به موازات این وضعیت باید به رکود شدید اقتصادی، مالی و تخریب منابع آبی و محیط زیست کشور از سوی باندهای غارتگر آخوندی و دولت‌های دست نشانده خامنه‌ای اشاره نمود، تا پازل بحران‌ها روشن تر گردند.