اعتراف ولایتی به صدور تروریسم در منطقه!

در پی موضعگیری اخیر دبیر کل سازمان ملل متحد در رابطه با گسترش تروریسم و برنامه موشکی رژیم و همچنین نقض قطعنامه ۲۲۳۱ از سوی دیکتاتوری ولی‌فقیه و پس از آنکه نماینده دائمی آمریکا در ملل متحد طی یک کنفرانس مطبوعاتی قطعاتی از موشک، پهپاد، سلاح و قایق های انفجاری رژیم را به نمایش گذاشت، ولی‌فقیه زهر خورده در هراس و وحشت از تبعات این رویدادهای بین المللی و افشاء سیاست های مخرب حکومت، سراسیمه ولایتی مشاور خود را به صحنه فرستاد تا دست به رفع و رجوع بزند.

وزیر خارجه در دولت «سایه» رژیم در سخنانی ناخودآگاه از صدور تروریسم و حمایت از جریانات تروریستی و بنیادگرا اینگونه پرده برداشت: «جمهوری اسلامی ایران سلاح به عراق، سوریه و یا لبنان داده است به آنها سلاح داده‌ایم». (خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس ۳۰ آذر ۱۳۹۶)

این اعترافات در حالی صورت می‌گیرد که دیکتاتوری تروریستی ولی‌فقیه سالیانه میلیاردها دلار از سرمایه‌های مردم ایران را در تنور جنگ سوریه، توسعه پروژه‌های اتمی و موشکی و حمایت از نیروهای تروریستی در کشورهای عراق، یمن، لبنان، فلسطین و افغانستان هزینه می‌کند.
ساخت کارخانه‌های موشک‌سازی برای حزب الشطیان و یا در حومه دمشق برای بشار اسد خون ریز که جزئیات آن از سوی مقاومت ایران به‌کرات افشاء شده است، تنها گوشه‌ای از این سیاست مخرب برای به آتش کشیدن منطقه را به نمایش می‌گذارد.

ولایتی در ادامه در یک دروغگویی آشکار، ارسال هرگونه موشک به نیروهای حوثی‌ها در یمن را تکذیب نمود. این دغل‌بازی‌های آخوندی در حالی است که در کنفرانس اخیر نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، قطعات موشک شلیک شده به عربستان در معرض دید افکار عموم قرار گرفت.
در این رابطه (۱۹ دسامبر ۲۰۱۷) معاون دبیر کل ملل متحد به نقل از تازه‌ترین گزارش دبیر کل تاکید کرد است: «در رابطه با اجرایی شدن مقررات مربوط به موشک بالستیک، این گزارش اطلاعاتی رسمی را منعکس می‌کند که توسط کشورهای عضو تأمین شده و به یک پرتاب‌کننده موشک در ژوئیه ۲۰۱۷ و چندین دستگاه پرتاب‌کننده موشک بالستیک توسط جمهوری اسلامی اشاره دارد». (سایت مجاهدین خلق ۳۰ آذر ۱۳۹۶)

بر این اساس تمامی علائم و نشانه‌ها بروی این موشک سخن از دست خط «تولیدات رژیم» و گروه صنعتی باقری را دارند. حال سوال از این نماینده مزدور خامنه‌ای آنکه، این قسم و آیه‌های آخوندی را باور کنیم، یا «دم خروس» را که از زیر عبای ولی‌فقیه بیرون زده؟

همچنین معلوم نیست که چگونه یک گروه تروریستی و دست نشانده که منابع تامین مالی، عقیدتی، مستشاری، سلاح و تسلیحات خود را تماما از رژیم آخوندی تامین می‌کند، اساسا چگونه در وضعیتی برای «تولید موشک‌های بالستیک» با برد «۸۰۰ کیلومتر» و یا «ساخت» پهپاد می باشد!.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه ضمن تاکید بر ادامه پروژه ساخت موشک‌های بالستیک که تماما در تضاد آشکار با قطعنامه‌های ملل متحد می‌باشند، می‌افزاید: «جمهوری اسلامی ایران هر طور که تشخیص دهد در رابطه با ساخت موشک، چه برد موشک، چه کیفت موشک‌های معمول، موشک‌های غیر هسته‌ای عمل می‌کند و تردید نمی‌کند که این موشک‌ها را توسعه دهد».