۶۰ درصد مبتلایان به ایدز در ایران شناسایی نشده‌اند!

یکی از تبعات رشد روزافزون آسیب‌های اجتماعی در حاکمیت فاسد آخوندی که در منطق خود فقر، اعتیاد، خودکشی و یا انواع بیماری‌ها را با خود به همراه آورده است، افزایش نجومی نرخ بیماران مبتلا به ویروس «اچ آی وی» یا همان ایدز می‌باشد.

درحالیکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته اساسا موضوع «شناسایی و پیشگیری» در رأس امور مسائل درمان و بهداشت قرارگرفته است و دولت‌ها موظف به اختصاص بودجه‌های کلان برای مبارزه با رشد این بیماری کشنده می‌باشند، متاسفانه در دیکتاتوری ولی‌فقیه که بودجه‌های کلانی برای تولید سلاح و بمب و صدور تروریسم هزینه می‌کند، این امر درهاله ای از بی‌عملی و بی‌توجهی عامدانه قرار گرفته است.

یک گزارش حکومتی با اذعان به این واقعیات به نقل از رئیس حکومتی در اداره بهداشت می‌نویسد: «موارد شناسایی شده ۳۶ هزار و ۳۹ نفر است که از این تعداد بالای ۹ هزار نفر فوت کردند و در حال حاضر ۲۶ هزار و ۴۶۴ مورد زنده داریم و تخمین زده می‌شود؛ ۶۶ هزار و ۳۵۹ مورد مبتلا به ایدز در ایران وجود دارد که این آمار نشان می‌دهد ۶۰ درصد مبتلایان همچنان خودشان خبر ندارند که مبتلا هستند». (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۷ آذر ۱۳۹۶
این وضعیت مخرب بهداشت و درمان در رژیم آخوندی درحالی است که تا سالهای متمادی موضوعی بنام «بیماری ایدز» در ایران اساسا موضوعیتی نداشت و همواره حاکمیت با ارائه آمار و ارقام قلابی، آن را نشانه شادابی و سلامت جامعه در حاکمیت غارتگر ولی‌فقیه می‌دانست.
حال با نیم نگاهی به افزایش آمار اعتیاد که بخش عمده‌ی آنان نیز تزریقی می‌باشند و نبود آموزش‌های پایه‌ای برای جامعه در زمینه پیشگیری از بیماریهای مقاربتی، اکنون شاهد هستیم که این بیماری چگونه به مانند «طاعون» در حال رشد و نمو گذاشته است.

این کارگزار رژیم در ادامه با اعتراف به نبود آموزش و روشنگری‌های پایه‌ای در جامعه، خدمات اجتماعی و همچنین وجود تابوهای حکومتی در این رابطه می‌افزاید: «فردی بوده که سال‌ها قبل اعتیاد تزریقی داشته و بعد بهبود پیدا کرده و دیگر اعتیاد ندارد، ازدواج کرده و بچه‌دار شده اما نسبت به تست اچ آی وی آگاه نبوده و آن را انجام نداده است. آن ۶۰ درصدی که مبتلا هستند و از وضعیت خودشان آگاه نیستند در اکثر مواقع آلودگی را به همسر یا شریک جنسی‌شان منتقل می‌کنند».

واقعیت در حاکمیت آخوندی این است که منشأ تمامی بیماری‌ها، فساد روبه رشد، اعتیاد، زنان خیابانی، کودکان کار و خیابانی و محرومیت‌های اجتماعی تماما وجود منحوس همین رژیم و باندهای مافیایی آن می‌باشند. توزیع گسترده مواد مخدر، چرخه بیکاری و فقر، نبود چشم انداز برای آینده‌ای روشن، رکود اقتصادی و سرکوب گسترده به یقین از عمده دلائل برای رشد و نمو آسیب‌های اجتماعی می‌باشند. در این زمینه پیشتر یک گزارش حکومتی (سایت حکومتی آرمان ۱۳ آذر ۱۳۹۶) با اعتراف به اینکه زنان قربانیان اصلی این وضعیت مخرب و روبه رشد می‌باشند از «رشد ۱۰ برابری بیماری ایدز در میان زنان» خبرداده بود.