فراخوان به تظاهرات در پاریس به مناسبت سالروز اعلامیه جهانی حقوق بشر

محکومیت موج اعدامها و جنایات ضدبشری و ویرانگری زیست محیطی و قتل عام طبیعت توسط دیکتاتوری آخوندی

هم‌میهنان عزیز
یاران مقاومت در فرانسه و سراسر اروپا
به‌مناسبت هفتادمین سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر و همزمان با برگزاری اجلاس رهبران و مقام‌های ارشد کشورهای مختلف در «اجلاس تغییرات آب و هوا» در پاریس، برای اعتراض به استبداد مذهبی حاکم بر ایران، برای ابراز خشم ملت ایران از وحشی‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان امروز و برای افشای قاتل بزرگ محیط زیست ایران، همه شما را به‌شرکت در تظاهرات ۲۰ آذر ـ برابر با ۱۱ دسامبر ـ‌ در پاریس فرا می‌خوانیم.

تظاهرات ایرانیان در پاریس، ملت به‌زنجیر کشیده شده‌ ایران را نمایندگی می‌کند که خفقان ضدبشری حاکم صدای حق‌طلبی‌ را در گلویش شکسته است و در اختناق و فقر می‌سوزد.

این تظاهرات اعتراضی علیه اعدام‌های بی‌وقفه است که تکیه‌گاه حکومت ولایت فقیه است و از شروع ریاست آخوند روحانی به بیش از ۳۲۰۰ مورد رسیده است.

این تظاهرات خروش حق طلبی ملتی است که از حق مخالفت سیاسی، از حق آزادی عقیده و مذهب، از حق امنیت، از حق داشتن حاکمیت قانون و از حق انتخاب آزادانه محروم شده است.

این تظاهرات فریاد اعتراض ملتی است که با سانسور، کنترل‌های امنیتی، استراق‌ سمع، فیلترینگ فضای مجازی، دستگیری‌های بی‌شمار روزانه،‌ و مجازات‌های ضدانسانی و دست و پا بریدن و چشم از حدقه درآوردن، زندگی‌اش هر روز و هر ساعت در هم کوبیده می‌شود.

این تظاهرات اعتراض زنان ایران است که به‌بهانه بدحجابی هر روز و هر ساعت هدف تحقیر و سرکوب قرار می‌گیرند و در سراسر ایران از تعرض رذیلانه پاسداران و بسیجی‌ها در امان نیستند.

این تظاهرات صدای ملیت‌های دربند ایران، ‌از کرد و بلوچ و عرب تا ترک و ترکمن و قشقایی و لر و بختیاری است که حکومت آخوندها آن‌ها را از حقوق برابر محروم کرده و سرکوب و اعدام و فقر و بی خانمانی را نصیب آن‌ها ساخته است.

این تظاهرات صدای اعتراض ملت ایران به‌فجایع زیست محیطی گسترده‌یی است که رژیم ولایت فقیه به‌خاطر طرح‌های نظامی و امنیتی، یا اهداف غارتگرانه و سیاست‌های ضدایرانی و ضد ملی ایجاد کرده است.

بحران مصیب‌بار آب، آلودگی هوا و بیماری‌های مرگزای آن، خشک شدن دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و تالاب‌ها و نابودی جنگل‌ها و مراتع کشور همه و همه زاییده حاکمیت آخوندها در ایران است.

بیایید تا فریادمان را در تظاهرات ۲۰ آذر در پاریس هر چه رساتر هرچه پرخروش‌تر و هرچه فراگیر تر کنیم که آزادی ملت ایران و امنیت جان‌اش و زندگی و محیط زیست‌اش یکسره لگدکوب حاکمیت ضدانسانی آخوندهاست.

تظاهرات ۲۰ آذر در پاریس خواست مردم ایران را به‌همه جهان ابراز می‌کند که می‌خواهیم و خواهان یک جمهوری آزاد و دمکراتیک بر پایه جدایی دین و دولتیم.

همه هموطنان و یاران مقاومت را به‌همیاری هرچه فعالتر در برپایی این تظاهرات و حضور گسترده در آن فرا می‌خوانیم.