صدور بحران با شلیک موشک!

دیکتاتوری روبه مرگ خامنه‌ای که در چنبره‌ای از بحران‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در تله افتاده است، در اقدامی تروریستی و از طریق نیروی دست‌پرورده آخوندی، دست به شلیک موشک بالستیک به عربستان زد.

در این رابطه سخنگوی ائتلاف عربی ضمن دادن آدرس موشک‌های ارسالی از جمله تأکید کرد: «موشکها زمین به زمین و سکوهایی که این موشکها از آنها به سوی عربستان پرتاب می‌شود همه از ایران به شبه‌نظامیان حوثی رسیده است. هیچ رژیمی به جز رژیم ایران شبه‌نظامیان تروریست و متمرد علیه دولتهایشان در منطقه را حمایت نمی‌کند». (سایت مجاهدین خلق ۱۵ آبان ۱۳۹۶)
ترجمان این جملات به معنای مداخلات آشکار تروریستی حکومت آخوندی در کشورهای همسایه و منطقه برای برهم زدن حسن همجواری می‌باشد که بخشا یا از طریق نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران به‌طور مستقیم و یا به‌طور نیابتی از طریق گروه‌های دست‌نشانده مانند حشد الشعبی، حوثی ها، حزب الشیطان، کتائب و عصائب صورت می گیرند.

خبرگزاری رویتر در ماه مارس سال جاری نیز از ارسال سلاح‌های پیشرفته‌ مانند «موشک‌های دوربرد، موشک ضد تانک، پهپاد و نیز اعزام مستشاران نظامی» به حوثی ها خبر داده بود؛ بنابراین گزارش که بخش‌هایی از آن را رادیو صدای آلمان (۰۲. اوت ۲۰۱۷) انتشار داده است، از جمله تأکید می‌کند: «قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، در دیداری با فرماندهان ارشد سپاه در تهران، راه‌های «تقویت» شبه‌نظامیان حوثی را بررسی کرده و آنها در نهایت تصمیم گرفته‌اند که آموزش نظامی، ارسال سلاح و حمایت مالی از حوثی‌ها را افزایش دهند».

همچنین از فردای شلیک موشک اسکاد موجی از انزجار و تنفر و همچنین محکومیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای علیه این اقدام تروریستی به راه افتاد. خامنه‌ای در هراس از این بازتاب منطقی این موشک‌پرانی تا به امروز همچنان در هاله‌ای از سکوت فرو رفته و زبان فرماندهان سپاه پاسداران را نیز که متولی ارسال و تجهیزات به حوثی ها با انواع و اقسام موشک و سکوهای پرتاب می‌باشند، «موش خورده» است.
ابعاد هراس حاکمیت از این بازتاب به حدی است که برای نمونه پاسدار جعفری در نخستین واکنش به‌دروغ اعلام کرد: «امکان انتقال موشک از ایران به یمن را نداریم». (سایت حکومتی آمد نیوز ۱۴ آبان ۱۳۹۶)
اما وزیر دافع در دولت آخوند روحانی پنبه‌ها را بر آب داد و در سخنانی اینگونه به ارسال موشک و سلاح به حوثی ها اعتراف کرد: «مگر کسی از آمریکایی‌ها سئوال می‌کند که شما چه چیزی در اختیار عربستان سعودی قرار می‌دهید؟». (سایت حکومتی قوه قضائیه، میزان ۱۴ آبان ۱۳۹۶)

این سخنان اعتراف آشکار به دخالت‌های تروریستی رژیم آخوندی در یمن و دامن زدن به جنگ داخلی در این کشور آخوند زده می‌باشد. همچنین اعترافات وزیر دفاع حکومت آخوندی در حالی است که بنا برداده های بین‌المللی رژیم آخوندی از طرق هوایی و دریایی و با پوش کشتی‌های بازرگانی و نفتی دست به جابجایی سلاح و موشک به حوثی ها می‌زند.
در این رابطه خبرگزاری رویتر در ادامه می‌افزاید: «یک» مقام ایرانی «گفته است، از طریق آب‌های کویت» قطعات موشکی، سکوهای پرتاب موشک و مواد مخدر به یمن قاچاق می‌شوند. او افزوده است که «گاهی از این مسیر برای انتقال پول نقد هم استفاده می‌شود». به گفته این منبع، پول نقد و مواد مخدر برای تأمین هزینه فعالیت‌های شورشیان حوثی مورداستفاده قرار می‌گیرند.
به گفته این مقام ایرانی، آنچه اخیرا و به‌خصوص «در شش ماه گذشته» به یمن قاچاق شده، «قطعاتی موشکی است که امکان تولیدشان در یمن وجود ندارد».