شکست سیاست موشک‌پرانی‌های ولی‌فقیه

به‌یقین سیاست موشک‌پرانی‌های خامنه‌ای بخشی از استراتژی نوین در دیکتاتوری آخوندی برای کسب امتیاز و باج‌خواهی از کشورهای منطقه و جامعه بین‌المللی است.

بر این سیاق است که نه تنها هر روز شاهد افشاء و کشف تولیدات سپاه پاسداران در کشورهای اسلامی و همسایه می‌باشیم، بلکه فراتر از آن به راه افتادن موجی از تحریم‌ها و همچنین اتخاذ سیاست‌های نوین علیه مطامع آخوندی در این رابطه هستیم.

واقعیت آن است، ولی‌فقیه زهر خورده که اکنون در محاصره انواع تحریم‌ها قرار گرفته، به‌خوبی می‌داند که شلیک هر موشک کپی‌برداری شده از انواع چینی و یا کره شمالی آن و یا ارسال هرگونه محموله‌ای به جریانات تروریستی به مانند زدن «میخ دیگری بر تابوت» این نظام پوسیده و سرکوبگر می‌باشد.
هراس رژیم به‌ویژه از فردای تصویب قطعنامه‌ها در دو مجلس سنا و کنگره و همچنین با براه افتادن تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران بدان میزان است که خامنه‌ای تا به امروز همچنان مهر سکوت بر لب زده و حتی جرئت نام بردن از «موشک» را ندارد، چه رسد به آزمایش و یا شلیک آن در داخل کشور. وی تازه‌ترین سخنان خود و در هراس از تبعات ویرانگر بین‌المللی تنها از کلماتی مانند «ابزار دفاعی کشور» نام برد.

به موازات این واقعیات باید به ارسال موشک از سوی دیکتاتوری خامنه‌ای به جریانات تروریستی و دست نشانده مانند حشد الشعبی در عراق، حوثی‌ها در یمن، راه‌اندازی کارخانه موشک‌سازی در سوریه و یا تجهیز حزب الشیطان لبنان به قریب «۸ هزار» موشک اشاره نمود که تماما به موازات آزمایشات موشکی رژیم با انواع و اقسام توان پرتاب، تماما بخشی از این سیاست مخرب آخوندی در منطقه را تشکیل می‌دهند.

تازه‌ترین نمونه این سیاست را باید در بازتاب شکست موشک‌پرانی به پایتخت عربستان سعودی طی روزهای گذشته مشاهده نمود. در این رابطه خبرگزاری آسوشیتدپرس (۱۴ آبان ۹۶) در گزارشی نوشت که رئیس‌جمهور آمریکا «مسئولیت حمله موشکی به عربستان را کار رژیم ایران می‌داند». همچنین نخست‌وزیر یمن نیز در یک پیام توئیتری تاکید کرد: «موشکهای بالستیک شبه‌نظامیان حوثی‌ها که از یمن به خاک عربستان سعودی پرتاب می‌شوند، ساخت رژیم ایران هستند». (سایت مجاهدین خلق ۱۴ آبان ۱۳۹۶)

جلو انداختن این جریانات دست نشانده، آن روی دیگر سکه سیاست شانتاژ علیه کشورهای منطقه‌ای است که خامنه‌ای اکنون به‌عنوان «سیاستی مکمل» به پیش می‌برد. این سیاست با خود اکنون نه تنها به تبعاتی سنگین، بلکه به دل‌نگرانی‌های شدید برای رژیم آخوندی راه برده است. یک دل نگران حکومتی ضمن اعتراف به ابعاد بازتاب هراس ولی‌فقیه از تبعات بین‌المللی علیه سیاست‌های مخرب موشکی می‌گوید: «عرض من این هست که همه دولتها پنهان می‌کنند مقاصدشون را استعدادهای نظامی را پنهان می‌کنند یکی از سرداران برجسته ما می‌گفت اگر آمریکا چنین و چنان بکند ما از اون ۸ هزار تا موشکی که در لبنان آقــــــــــــــا تو چرا آمار میدهی؟». (سایت مجاهدین خلق به نقل از تلویزیون دلتی رژیم ۹ آبان ۱۳۹۶)