تحریم سپاه - سکوت مرگبار خامنه‌ای!

با گذشت قریب یک هفته از اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه دیکتاتوری ولی‌فقیه و بازوی تروریستی وی، خامنه‌ای در سکوتی مرگبار همچنان از موضعگیری و یا بیان سخنی در این رابطه به‌شدت خودداری کرده است.

این سردرگمی در حالی است که وی ماه‌های اخیر به‌کرات برای ساده‌ترین موضوعات روز دست به واکنش می‌زد. همچنین ولی‌فقیه غرق در بحران با پیش فرستادن مهره‌های ریز و درشت حکومتی و در وهله نخست آخوند روحانی، تلاش دارد تا با سنجش اوضاع و خرید فرصت، به مانند سنوات گذشته از قبول مسئولیت برای بروز تمامی بحران‌های موجود که اکنون به مانند آواری بر سر رژیم آخوندی خراب شده‌اند، شانه خالی نماید.
به یقین عدم موضعگیری خامنه‌ای تا به امروز بیان همان مثل قدیمی «جز که تسلیم و رضا کو چاره‌ای» می‌باشد.
به موازات این واقعیات باید به مواضع به‌غایت پریشان و بلبشو در دستگاه‌ها و به‌ویژه قوای سه‌گانه رژیم اشاره نمود.

آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضائیه حکومت که فرصت را برای دعواهای باندی غنیمت شمرده است، گفت: «رئیس‌جمهور آمریکا بخشی از نیروهای مسلح رسمی یک کشور را، فاسد و تروریست می‌خواند؛ و این نشانگر نادانی اوست زیرا باید این احتمال را بدهد که در مورد نیروهای نظامی کشورش نیز ممکن است چنین سخنی گفته شود». وی سپس ادامه داد: «متأسفانه برخی تحلیلها شبیه تحلیل‌های دشمن است و این بسیار تأسف‌آور است که ما بین خودمان نیز سخنانی نظیر سخنان دشمن بر زبان بیاوریم» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۴ مهر ۱۳۹۶)

این تهدیدات توخالی که به گفته بسیاری از کارشناسان مسائل داخلی، صرفا برای روحیه دادن به نیروهای به‌شدت روحیه باخته سپاه، بسیج و اطلاعات هزینه می‌شوند، در حالی است که هم آخوند روحانی، رئیس دولت به اصطلاح مدره در دیکتاتوری ولی‌فقیه و هم جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم پیشتر در یک مجیزگویی بلاهت بار و با شستن دستان به خون‌آلوده سپاه پاسداران، این ارگان سرکوبگر را «بخشی از مردم ایران» قلمداد کرده بودند!
همچنین ولی‌فقیه زهر خورده در اقدامی دیگر مشاور خود، ولایتی را به صحنه فرستاد تا ترس و هراس رژیم از روند شکل‌گیری سیاست میان اتحادیه اروپا و ایالات‌متحده بر سر مطامع مخرب نظام آخوندی را بیان کند.

مشاور خامنه‌ای، هراس دیکتاتوری ولی‌فقیه را از چشم‌انداز تیره و تار تحولات اینگونه برملا نمود: «از مجموعه صحبت‌هایی که آدم از آمریکا، اروپا و یا رجال سیاسی برخی کشور‌ها می‌شنود به نظر می‌رسد که تقسیم نقشی میان آنها شده، زیرا بعضی علیه برجام سخن می‌گویند و می‌گویند برجام ناقص است و یا تکمیل شود و برخی دیگر می‌گویند کامل است و یا به موضوع موشکها اشاره می‌کنند». (همان منبع بالا)

اشاره ولایتی به مواضع اخیر سه کشور مهم در اتحادیه اروپا علیه برنامه‌های موشکی رژیم می‌باشد. بر این اساس فرانسه، انگلیس، آلمان و ایتالیا ضمن محکوم نمودن پروژه موشک‌های بالستیک که نه تنها صلح و آرامش در منطقه بلکه اروپا را نیز به خطر انداخته است، تأکید کرده‌اند که برنامه‌های موشکی رژیم «روح توافق اتمی را نقض کرده است».