تشدید بحران درونی رژیم در پی افزایش بحرانهای خارجی

تشدید بحرانهای خارجی رژیم، بحران و آشفتگی درون حاکمیت را نیز تشدید کرده و تهدید عناصر باند ملغوب به دستگیری و ایجاد محدودیت، اعتراضاتی را در مجلس ارتجاع و در درون هردو باند نظام برانگیخته است.

شماری از نمایندگان باند روحانی طی نامه ای به وی خواستار اقدام عملی وی در مقابل فشارهای باند غالب شدند وبرخی از رسانه ها و مهره های باند روحانی نیز در اعتراض به دعاوی بدون عمل وی، نوشتند: از شاعرانگی خطابه‌هاتان خسته‌ایم. اگر که واقعاٌ نمی‌توانید و یا نمی‌گذارند، وعده‌هاتان را عملی کنید، به جای شاعرانگی بیایید کسانی را که به شما رأی داده‌اند، به نوحه‌خوانی دعوت کنید.

در همین حال در جلسه روز یکشنبه مجلس رژیم پزشکیان، نایب رئیس مجلس رژیم در مورد حکم دستگاه قضایی خامنه ای برای عدم حضور آخوند محمد خاتمی در جلسات عمومی، گفت: «قابل قبول نیست که به کسی زمانی رئیس‌جمهور بوده بگوییم نمی‌توانی در جلسات و مجامع حاضر شوی».

یک عضو دیگر مجلس رژیم نیز در مورد صادر شدن حکم برای هفت تن از اعضای سابق مجلس رژیم از باند مغلوب، گفت: «معلوم نیست تا کی قرار است فرصتها به تهدید تبدیل شود و شرایط کشور متلاطم گردد.احکام صادر شده برای هفت نفر که منجمله چند نفر از آنان نمایندگان اسبق مجلس هستند بدلیل اظهار نظرات شخصی و ارائه اندیشه سیاسی در تعارض با ایجاد وحدت و همدلی و یکپارچگی اجتماعی است.
متاسفانه صدا و سیما بمانند رویه های سابق که سلیقه ای عمل میکند چهره های این هفت تن را شطرنجی کرده و آنان را جاسوس خوانده است...حال سوال این است که چرا دادستان بعنوان مدعی العموم عوامل این خبر کذب را تحت تعقیب قرار نمیدهد؟».

مجلس آخوندی هم چنین شاهد جنگ و جدال برسر جایگزینی پست ریاست جمهوری ولایت فقیه با نخست وزیری بود و یک نماینده باند مغلوب نظام گفت: «متاسفانه این روزها زمزمه هایی مبنی بر نظام پارلمانی شنیده میشود، در حالیکه جمهوریت نظام با انتخاب مستقیم ریاست جمهوری معنا پیدا میکند».