تروریسم صادراتی رژیم – دروغ‌های آخوند روحانی

در حالیکه آخوند شیاد روحانی برای منحرف نمودن افکار بین‌المللی در سخنانی در هفتاد و دومین اجلاس ملل متحد تأکید کرده است که دیکتاتوری ولی‌فقیه نمی‌خواهد «انقلابش را با زور سرنیزه صادر کند، ما به اصالت انقلاب‌مان آن‌قدر باور داریم که هرگز نمی‌خواهیم آنها را چونان اهداف استعماری جدید بر کوله سربازان صادر کنیم»، خبرگزاری‌ها از «کشف محموله سلاح از سوی سپاه پاسداران» در مسیر یمن طی روزهای اخیر خبرداده اند.

بنابراین گزارش: «سپاه قدس شرکتهای متعدد پوششی ایجاد کرده که نزدیک به ۲۰۰ شرکت هستند. علاوه بر آن برای انتقال سلاح از شرکتهای خارجی استفاده می‌کند که در بعضی موارد بدون اطلاع صاحبان کشتی و خدمه آن صورت می‌گیرد.
بعضی از شرکتهای بازرگانی که در این زمینه کار می‌کنند به‌عنوان بازوهای کمکی برای نیروی دریایی رژیم ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند». (تلویزیون الان ۲۸ شهریور ۱۳۹۶)

واقعیت در لابلای این جملات این است که اساساً مقوله‌ای بنام صدور تروریسم با سیاست‌های استراتژیک رژیم آخوندی به‌طور بنیادین عجین شده و بخش جداناپذیری از پایه‌های رژیم برای برپایی «خلافت ولی‌فقیه» در منطقه را تشکیل می‌دهد.
در این راستا باید به راه‌اندازی نیروهای تروریستی و دست نشانده از سوی دیکتاتوری خامنه‌ای در کشورهای همسایه و اسلامی و همچنین تأمین منابع مالی و تسلیحاتی این گروه‌ها به‌ویژه در عراق، یمن و لبنان اشاره نمود.
به یقین سخنان آخوند روحانی، امنیتی‌ترین رئیس‌جمهور نظام در جمع بین‌الملل تلاشی از سوی حاکمیت برای مخدوش نمودن و سیاه نمایی در زمینه یاد شده می‌باشد. مشارکت مستقیم سپاه پاسداران در حمایت از بشار اسد خون‌ریز و صدور سلاح، موشک، تجهیزات و مستشاران نظامی برای تعلیم تروریست‌ها تماماً در چارچوب همان سیاست‌های کلی نظام آخوندی با تمامی باندها و دستجات درونی آن می‌باشند.

همچنین این گزارش که بخش‌هایی از آن در سایت مجاهدین خلق انتشار یافته، به نقل از یک کارشناس مسائل تروریسم تأکید می‌کند: «از سه طریق برای قاچاق سلاح استفاده می‌شود
یکم. از طریق زیردریایی‌ها. آنها زیر دریایی دارند با قایق‌های مزدوج به سطح آب می‌آید و سلاح را قاچاق می‌کنند.
دوم. محموله را در یک منطقه جغرافیای مشخص در ساحل کنار دریا می‌گذارند و مختصات را برای نفر تحویل گیرنده ارسال می‌کنند.
سوم. به‌وسیله کشتی؛ یعنی اسناد محموله را جعل می‌کنند. این کشتیها توسط شرکتهای ایرانی ثبت شده‌اند. حقیقت امر این است که این شرکتهای ایرانی در مالکیت سپاه پاسداران قرار دارند و برای حمل سلاح مورد استفاده قرار می‌گیرند». (همان منبع بالا)

بدین‌سان ملاحظه می‌شود که میان حرف تا عمل رژیم به چه میزان پنهانکاری و دجالیت نهفته است. دیکتاتوری ولی‌فقیه از یک سو کشتی‌های مملو از سلاح را راهی کشورها می‌کند و از سوی دیگر با گسیل رئیس‌جمهور دست نشانده خود می‌خواهد جهان را بفریبد. از تمامی شواهد و قرائن چنین بر می‌آید که جامعه بین‌الملل اکنون عزم جزم کرده تا موضوع تروریسم صادراتی و پروژه‌های موشکی و سیاست ایجاد ناثباتی در کشورهای منطقه از سی خامنه‌ای را به موضوعی فرامنطقه ای تبدیل و در دستور کار خود قرار دهد و بدین‌سان حاکمیت آخوندی را به چالشی جدی در این زمینه‌ها بکشاند.