پیامهای تبریک به مناسبت انتخاب خواهر مجاهد زهرا مریخی به عنوان مسئول اول مجاهدین

پیامهای تبریک

به مناسبت انتخاب خواهر مجاهد زهرا مریخی

به عنوان مسئول اول مجاهدین

 

پیام تبریک خانم فلور رام

خواهر عزیزم خانم زهرا مریخی،
انتخاب شما را به عنوان مسئول اول سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران تهنیت میگویم.
در سیمای آزادی مراسم انتخاب شما را با صحنه های پر بار و زیبا و انگیزاننده آن دیدم.
مفتخرم که به عنوان یک عضو کوچک در این مقاومت همراه طلایه دران و سربدارانی هستم که برای نجات مردم میهنشان حماسه ها آفریدند و امروز اینگونه سرسبز و شکوهمند پنجاه و دومین سالگرد سازمانشان را جشن میگیرند و یکی از مسئولیت پذیرترین ها را بعنوان مسئول اول سازمان پر افتخارشان انتخاب میکنند.
دعای همه ستمدیدگان در میهن اسیرمان ایران همراه شما و سازمان مجاهدین خلق ایران خواهد بود.
انتخابتان مبارک -فلور رام

 

پیام تبریک آقای ابراهیم مازندرانی

خواهر مجاهد زهرا مریخی عزیز
انتخاب شایسته شما به مسئول اولی سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران را از صمیم قلب به شما، به بنیانگذاران سازمان مجاهدین، به مسعود و مریم عزیز و به همه مجاهدین و خلق قهرمان ایران تبریک می گویم.
سازمان مجاهدینی که حنیف بنیانگذار در ۵۲ سال قبل تاسیس کرد سازمانی رشد یابنده، تکاملی و رویان بود. سازمانی که بر اساس ارزشهای عالی انسانی و اجتماعی پایه گذاری شده و هر روز ثمره های انقلابی آن خودرا به تاریخ ایران عرضه کرد ه است.
در شرائطی که رژیم خمینی در حضیض ذلت و بی آیندگی و سازمان مجاهدین در اوج بالندگی و شکوفایی است، مسئول اول شدن شما نوید دوره پایانی این رژیم و پیروزی خلق قهرمان ایران است.
این بالندگی و شکوفایی و آینده داری را که در سیمای شما دیده میشود به همه تبریک می گویم -ابراهیم مازندرانی

 

پیام دکتر حسین سعیدیان

خانم زهرا مریخی،
انتخاب شایسته شما به سمت مسئول اول سازمان مجاهدین خلق و ۵۲مین سالگرد تاسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را به شما، به خانم مریم رجوی، به آقای مسعود رجوی، و به همه اعضا و هواداران سازمان مجاهدین تبریک می گویم و برایتان در انجام مسئولیت خطیری که به عهده گرفته اید آرزوی موفقیت می کنم.
دکتر حسین سعیدیان
آمریکا – شهریور۱۳۹۶


جورج صبرا رئیس شورای ملی انقلاب سوریه

خواهران و برادران گرامی و محترم در سازمان مجاهدین خلق ایران
به شما و سازمان مجاهدین این گام میمون و مبارک یعنی انتخاب مسئول اول جدید برای سازمان مجاهدین خلق را تبریک و تهینت میگویم. همچنین به خانم زهرا مریخی در موقعیت جدیدشان تبریک میگویم و برایشان آرزوی موفقیت و پیروزی در مسئولیتهای جدیدشان دارم.
با درود و احترام - جورج صبرا


شیخ تیسیر التمیمی قاضی القضات سابق فلسطین


السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
بسیار خوشوقتم که درودها و تبریکاتمان را به تمامی خواهران و برادرانم در مقاومت ایران و خانم رئیس جمهور خواهر مریم رجوی اطلاع دهیم.
انتخاب خواهر زهرا مریخی به عنوان دبیرکل سازمان مجاهدین خلق را به شما نیز تبریک می گوئیم با خالصانه ترین آرزوها برای موفقیت و پیروزی ایشان در انجام وظایف و مسئولیتشان و محقق کردن رسالتی که بر دوش دارند
و برای خلق برادر ایران رهایی از رژیم فاشیستی که بر روی سینه اش نشسته است آرزو میکنیم
نیل به آزادی و شکوفائی و زندگی شرافتمندانه در سایه نظام دمکراتیک که پایه هایش بر مبنای عدالت و پاکیزه ای استوار است برایتان آرزو میکنیم
با احترام - شیخ تیسیر التمیمی



خانم نریمان الرؤسان نماینده سابق پارلمان اردن


با هزار تبریک بمناسبت انتخاب خواهر زهرا بعنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران. خدا ایشان را یاری نماید تا کمک کار بانوی مشرق زمین که مایه افتخارم اس،, باشند.
از خدای متعال میخواهم که تمامی آرزوهای شما را محقق نماید به امید آن روز.


محمد اللحام نماینده پارلمان فلسطین


با هزار تبریک و تهنیت به شما بخاطر این انتخاب؛ باید بگویم که در مسیر خدمت به آرمان شما که تجسم کمی و کیفی عدالت و برابری است ما با شما هستیم.



دکتر تغرید الحجلی وزیر سابق فرهنگ دولت موقت سوریه


 با تبریک به خانم زهرا مریخی، برای ایشان در تمام گامها یشان رو به آینده آرزوی موفقیت میکنم.
خدا ایشان را با رهبری شایسته خانم مریم رجوی نصرت ببخشد. شما مجاهدین بزرگوار شایسته چنین پیروزی و چنین حیاتی هستید درود بر همگی شما.

خانم نغم غادری معاون پیشین رئیس اتئلاف ملی سوریه


با هزاران تبریک به دوستمان زهرا مریخی. مسئولیت بزرگ و خطیری در برابرشان هست و مطمئن هستم که ایشان از عهده این مسئولیت بخوبی برمی آیند.

 

پیام پهلوان مسلم اسکندر فیلابی و خانم مهین مشکین فام

خانم زهرا مریخی گرامی
ضمن تبریک پنجاه و دومین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق به شما و تمامی ابرمردان و شیرزنان مجاهد خلق، انتخاب شما را به عنوان مسؤل اول سازمان نیز تبریک می گوئیم. در تاریخ ایران هیچ سازمان و یا گروه سیاسی وجود نداشته که این همه أعضاء فداکار، صادق و با گذشت داشته باشد که با تمام نیرو و توان خود برای نجات ملک و ملت خود از دست سفاکترین حکام مسلط به جان و مال و ناموس ایران بدون هیچ چشمداشتی مبارزه کرده باشد که شما خانم مریخی عزیز نمونه تمام این صفات عالی هستید.
بدیهی است تمام مسئولان این سازمان از مسعود و مریم تا شما انسانهای بزرگوار، مدیر، مهربان و صادق و فداکار و به معنی واقعی آزادیخواه بوده اید که در تاریخ ایران چون مشعلی فروزان برای آیندگان الگوی با افتخاری خواهید بود.
ایستادگی و مبارزات بی أمان شما ارتجاع ملاها وحامیان مماشاتگر آنها را رسوا کرده و بزودی مردم ایران شاهد آزادی خود با دست های توانای شما و تمامی هواداران میهن دوستتان خواهند بود.
به امید پیروزی هرچه زودتر ایران و مردم عزیزمان - مهین مشکین فام، مسلم اسکندر فیلابی

پیام آقای رضا اولیا

انتخاب سرکار خانم زهرا مریخی در موضع مسئول اول سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را در پنجاه و دومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران تبریک می‌گویم- رضا اولیا


پیام آقای حسین جهانسوز

خواهر مجاهد زهرا مریخی،
انتخاب شایسته شما را به مسئول أولی سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران تبریک می گویم. امیدوارم در این مسئولیت خطیری که به عهده گرفته اید موفق و پیروز باشید.
با احترام، حسین جهان سوز- آمریکا


پیام آقای پرویز خزایی


خواهر گرامی زهرا مریخی
انتخاب شما را بعنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، صمیمانه تبریک می گویم و درود می فرستم به تک تک خواهران و برادران کادر مجاهدین و بیشماران اعضای کادر اجتماعی و پشتیبانان این سازمان پر افتخار که در طول این نیم قرن، چونان قهرمانان اسطوره ای ایران زمین، از خطیر وسهمگین ترین طوفانها وگرداب عداوت های ظالمان و زشت ترین توطئه های مماشات گران و سوداگران تاریخ این نیم قرن- سرافرازتر از قبل ، هربار صیقل خورده و قاطع و قوی تر، گذشته و اکنون، با اذعان دشمن ودوست، تنها نیروی منسجم، طوفنده وسازمان یافته و پایبند و پایدار برای نجات نهایی میهن کهنسال و ملت بزرگ ایران زمین مان است.
درودی بی کران بر حنیف و بنیانگذاران تاریخی و هزاران آفرین و تکریم و تحسین بر مسعود و مریم رجوی باد- برادر شما پرویز خزایی - اسکاندیناوی


پیام آقای حمید رضا طاهر زاده


خواهر گرانقدر، مجاهد والامقام و سرفراز خانم زهرا مریخی،
با قلبی آکنده از شور و شعف، انتخاب شایسته و فرخنده شما را بعنوان مسئول اول سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران به شما و رهبری پاکباز مقاومت برادر بزرگوار مسعود عزیز و خواهر مریم گرامی و اعضای مقاوم و پایدار مجاهدین خلق و همرزمان شریف شورایی و عموم مردم رنجدیده و مجاهد پرور ایران از صمیم قلب شادباش می گویم و برایتان از پروردگار جان و خرد در پذیرش چنین مسئولیت خطیری بویژه در این دوران تاریخساز میهنمان، توفیق و پیروزی مسئلت دارم.
تقارن این انتخاب خجسته با پنجاه و دومین سالگرد میلاد خجسته سازمان مجاهدین خلق، نوید بخش پیروزیهای بزرگ و درخشان در راستای سرنگونی رژیم ضدبشری و ضد ایرانی ولایت فقیه خواهد بود. بدون شک ظهور شما در بالاترین جایگاه سازمان مجاهدین بمثابه قلب توفنده مقاومت ایران، مسیر و چشم انداز پیروزی محتوم خلق در زنجیر را بیش از هر زمان روشن تر رقم خواهد زد و تضمین خواهد نمود. برای من بعنوان یک عضو کوچک این مقاومت که از دیرباز افتخار آشنایی شما را در مقاومت داشته ام؛ این انتخاب یک تحول کیفی و تعیین کننده در راستای تحقق آرمان بزرگ آزادی مردم ایران است. شخصیت والای انقلابی و همه ارزشهای مجاهدین که در شما به عنوان یکی از زنان برجسته پاکباز و قهرمان این میهن در مقاومت ایران متجلی و متبلور است همواره برای من و بسیاری دیگر از همرزمانمان ستایش انگیز بوده است. در ورای همه ارزشهای مبارزاتی شما آنچه که بیش از حد مرا به تکریم وامیدارد ویژگیهای عمیقا انسانی و فروتنانه شماست که در طی سالیان درازی که بهر حال از دور و نزدیک شاهد تلاشهای خستگی ناپذیرتان در هدایت و مدیریتی خارق العاده در صحنه های بغایت صعب و گوناگون مقاومت بوده ام برای من همیشه شگفت انگیز و عمیقا تحسین برانگیز و انگیزاننده بوده است.
خوشا بر مجاهدین و رهبری پاکبازشان که خالق و مبشر چنین ارزشهای والای انسانی و انقلابی می باشند. به بنیانگذاران کبیر سازمان درود می فرستم و برایتان در نبرد عظیمی که مسئولیت خطیر فرماندهی آنرا بدوش می کشید آرزوی توفیق و سربلندی دارم. در این مسیرغرورانگیز، این افتخار را دارم که در رکاب شما و سایر مجاهدین قهرمان در این کاروان فدای مقاومت برای نیل به آرزوی دیرینه مردم ایران بمنظور تحقق آرمان بزرگ آزادی در معیت و رکابتان طی طریق کنم.
با مهری بیکران و احترامی وافر
مرگ بر اصل ولایت فقیه
درود بر پرچمداران بزرگ آزادی، مسعود و مریم رجوی و فرزندان دلاورشان در سازمان مجاهدین خلق ایران
پیروز باد مقاومت قهرمانانه مردم ایران
سرنگون باد حکومت جهل و فساد و تباهی و جنایت ولایت فقیه
ارادتمند همیشگیتان:حمیدرضا طاهرزاده


پیام آقای حسین فرشید


مجاهد خلق، سرکار خانم زهرا مریخی
مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران
با درودهای انقلابی به شما و سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و سرکار خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران،
 انتخاب شایسته و مبارک شما را به سمت مسئول اول سازمان مجاهدین خلق، به خلق قهرمان ایران و همه اعضا و هواداران مجاهدین و اعضای شورای ملی مقاومت و همچنین و بخصوص به خانم رجوی عزیز تبریک می گویم. بدون شک این انتخاب گام بزرگی در جهت سرنگونی نظام پلید آخوندی و رهایی مردم ایران از چنگال آخوندهای حاکم خواهد بود.
زنده باد آزادی.
سرنگون باد نظام ضدبشری جمهوری آخوندی - با احترام حسین فرشید


پیام آقای بهرام مودت و خانم فیروزه اجاق

خانم زهرا مریخی،
مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران،
با شعف و مسرت بسیار از انتخاب اصلح شما بعنوان مسئول اول سازمان مطلع شدیم. شما " امانت و تعهد " دار یک سازمان با بیش از نیم قرن مبارزه، پایداری و از خود گذشتگی هستید. در پنجاه دومین سالگرد تاسیس سازمان پرافتخار مجاهدین پذیرش چنین مسئولیت خطیر و سنگین نشان از مدیریت، اراده، توانمندی، شجاعت و آگاهی شما دارد. با تقدیم صمیمانه ترین و زیباترین تبریکات به شما و تک تک مجاهدین به مناسبت این انتخاب فرخنده و پرشکوه، برایتان موفقیت هر چه بیشتر در پیشبرد اهداف و آرمان های سازمان مجاهدین خلق و مقاومت و پیروزی بر رژیم دیکتاتور فاشیستی آخوندها را آرزو داریم.
سازمان مجاهدین خلق ایران با ۵۲ سال مبارزه و پرداخت سنگین ترین بها، اکنون پس از عبور از مهلک ترین و خطیرترین آزمایش ها استوارتر، منسجم تر رهایی و آزادی ایران زمین را نوید میدهد، پنجاه و دومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق را به برادر عزیزمان مسعود رجوی، رییس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی و همه مجاهدین و مردم ایران تبریک و تهنیت می گوییم. باشد تا ملت مقاوم، در طلوع خورشید تابناک آزادی در میهن خمینی زده با شور، نشاط و شادی در جشن بزرگ پیروزی حضور تک تک مجاهدین، مبارزین و ارتش آزادی را خیرمقدم گویند.
فیروزه اجاق - بهرام مودت

 

 اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان

بنام خدا و بنام آزادی

اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان، با افتخار و غرور بسیار، انتخاب شایسته خانم زهرا مریخی، به‌عنوان مسئول اول جدید سازمان پرافتخار مجاهدین خلق را به رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی و رئیس جمهوربرگزیده مقاومت برای دوران انتقال، خانم مریم رجوی، به سازمان مجاهدین خلق، شورای ملی مقاومت و همه یاران مقاومت در سراسر گیتی و به خلق قهرمان ایران تبریک و تهنیت می گوید.
 خانم زهرا مریخی که بدرستی از سوی رهبر مقاومت، سردار صبر و ظفر نامیده شد، صلاحیت‌های خود را طی نزدیک به چهار دهه مبارزه بی‌امان با آخوندهای ضدایرانی کسب نموده و با پذیرش بالاترین مسئولیت ها در دوران ۱۴ ساله سخت و پیچیده و پرخطر، مهر نموده است.
در مرحله حساس و سرنوشت ساز و فاز پایانی حاکمیت منحوس آخوندی، مسئول اول جدید مجاهدین، تجربه ذیقیمت ۸ تن از مسئولین اول پیشین سازمان، ۱۸ همردیف مسئول اول و سه معاون مسئول اول از کادرهای جوان و نسل جدید مجاهدین را که همگی از زنان پیشتاز مجاهد خلق اند، پشتوانه راهگشایی و پیشروی خود بسوی سرنگونی دارد. بدون تردید این انتخاب اصلح و شایسته در دوران حساس کنونی، درخشنده ترین الگو و سمبل برای امید به آینده روشن فردا و قوی‌ترین و ارزنده‌ترین پاسخ برای سرنگون کردن رژیم آخوندی است .
اتحادیه جوامع ایرانی مقیم آلمان که در برگیرنده بیش از ۷۰ انجمن ایرانیان، زنان، ورزشکاران، هنرمندان و جوانان و فعالان حقوق بشری در شهرهای مختلف آلمان است، این انتخاب غرور آفرین را گام بلندی در مسیر سرنگونی و استحکام و یکپارچکی صفوف مقاومت می داند و متعهد می‌شود که تمامی توش و توان خود را بیش از همیشه در حمایت از مسئول اول جدید سازمان مجاهدین و در راستای سرنگونی رژیم بسیج نموده و بکار گیرد.
 اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان
۱۳ سپتامبر ۲۰۱۷ ـ ۲۲ شهریور ۹۶