شهادت کاک رحمان پور کریمی به دست مزدوران رژیم آخوندی - پیام تسلیت مجاهدین خلق ایران

سازمان خه بات کردستان ایران طی اطلاعیه‌ای از شهادت کاک رحمان پورکریمی کادر و پیشمرگ دلسوز و فعال این سازمان در منطقه بوکان به دست مزدوران رزیم آخوندی خبر داد.

در اطلاعیه کمیسیون سیاسی – نظامی سازمان خه بات کردستان ایران، ضمن اشاره به اینکه کاک رحمان، پس از عموی خود، دومین شهید خانواده پورکریمی است، آمد ه است: کاک رحمان پورکریمی در سال 82 فعالیت‌های خود را با همکاری در هسته تشکیلات مخفی بوکان به مدت یک سال شروع می‌کند و پس از شناسایی توسط رژیم آخوندی به صفوف پیشمرگان سازمان خه بات کردستان ایران می‌پیوندد...عزم راسخ و باور عمیقش به سازمان خه بات زمینه های ترقی و پیشرفت در درون تشکیلات را برایش فراهم نمود و در مدت سالیانی که پیشمرگ بود، توانست مسئولیت‌های بسیاری را در شماری از ارگانهای سازمان به عهده گرفته و با موفقیت وظایفش را انجام دهد.
اطلاعیه کمیسیون سیاسی– نظامی سازمان خه بات کردستان ایران به نقش کاک رحمان پورکریمی در گسترش پایگاه تشکیلاتی سازمان خه بات و وفاداری او به راه شهیدان و شجاعتش برای ادای دین به خلق و میهن، اشاره‌کرده ومی افزاید: شهید رحمان پورکریمی در حین انجام کار تشکیلاتی و وظایف مبارزه و سازمان خه بات در داخل کردستان و در زمانی که به ملاقات خانواده خویش رفته بود گرفتار کمین نیروهای مزدور رژیم شده و به مقام والای شهادت رسید.
سازمان مجاهدین خلق ایران شهادت کاک رحمان پورکریمی کادر و پیشمرگ دلیر سازمان خبات را به دبیرکل سازمان خبات، همسنگران و خانواده اش و به مردم دلیر کردستان تسلیت گفت و تأکید کرد که بی‌تردید خون پاکش درنبرد رهایی‌بخش هم‌وطنان کرد و مردم سراسر ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حاکم و نیل به آزادی و حاکمیت مردم به ثمر خواهد نشست.

شهادت کاک رحمان پور کریمی به دست مزدوران رژیم آخوندی - پیام تسلیت مجاهدین خلق ایران

اطلاعیه کمیسیون سیاسی نظامی در رابطه با شهادت رحمان پورکه ریم پیشمرگ و کادر فعال سازمان خه بات کوردستان ایران
با نهایت تأسف اعلام می‌کنیم، کاک رحمان پورکریمی کادر و پیشمرگ دلسوز و عضو فعال سازمان خه بات و قهرمانی دیگر از دیار کوردستان، در حین فعالیت تشکیلاتی در منطقه بوکان به دست نیروهای مزدور رژیم آخوندی به شهادت رسید.
شهید رحمان پورکه ریمی سال 1363، در روستای (سارده‌کوستان) از توابع شهر مهاباد در خانواده ی انقلابی و میهن دوست دیده به جهان گشود و با روح انقلابی گری و سازمان دوستی پرورش یافت. شهید رحمان از همان آغاز جوانی بااحساس و بینشی انقلابی سودای پیوستن به صفوف پیشمرگان را در سر داشت.شهید رحمان در سال 1382 رسماً وارد هسته تشکیلات مخفی شهرستان بوکان می‌شود و به مدت یک سال به بهترین شکل ممکن وظایف تشکیلاتی را انجام داد. پس از آشکار شدن توسط رژیم، به صفوف نیروی پیشمرگ سازمان خه بات ملحق شده و پس از اتمام دوره سیاسی نظامی رسماً لباس پرافتخار پیشمرگه ای را بر تن نمود. شهید رحمان دومین شهید خانواده‌، پس از عمویش شهید خضر پورکه ریمی می‌باشد که در سازمان خه بات به شهادت رسیده است.
شهید رحمان با دلسوزی و پشتکار خود توانست در مدت‌زمان کوتاهی مراحل فعالیت و مبارزه را با موفقیت پشت سر نهد. عزم راسخ و باور عمیقش به سازمان خه بات زمینه های ترقی و پیشرفت در درون تشکیلات را برایش فراهم نمود و در مدت سالیانی که پیشمرگ بود، توانست مسئولیت‌های بسیاری را در شماری از ارگانهای سازمان به عهده گرفته و با موفقیت وظایفش را انجام دهد. طی 13 سال مبارزه ، شهید رحمان برای یک‌لحظهه هم عقیده و باورش به سازمان خه بات سست نشد و هرروز بیشتر به راهی که انتخاب کرده بود باایمان و پایبندتر می‌شد. شهید رحمان بخش اعظم سن خود را وقف مبارزه نمود و هیچ فشاری نتوانست بر اراده و عزم وی برای ادامه مبارزه غلبه کند. همیشه مردم را به مبارزه دعوت می‌نمود و یکی از کادرهایی بود که در گسترش پایگاه تشکیلاتی سازمان نقش بسزای ایفا نمود. شهید رحمان تاآخرین‌نفس به راه شهیدان سازمان خه بات وفادار باقی ماند و برای ادای دین خود به خلق و میهن و سازمان خه بات از هیچ خطری واهمه نداشت و سربلند و جوانمرادانه راه شهیدان را برگزید.
شهید رحمان پور که ریم در حین انجام کار تشکیلاتی و وظایف مبارزه و سازمان خه بات در داخل کوردستان و در زمانی که به ملاقات خانواده خویش رفته بود گرفتار کمین نیروهای مزدور رژیم شده و به مقام والای شهادت رسید.
به مناسبت شهادت کاک رحمان پوورکه ریم، سازمان خه بات کوردستان ایران مراتب تسلیت خود را به خانواده سرافراز ایشان، هم‌سنگران و همه مردم کوردستان تقدیم می‌دارد و به روح پاک شهید رحمان و همه شهیدان گلگون‌کفن کوردستان درود می‌فرستد.
سرنگون باد رژیم جنایتکار آخوندی ایران، پیروز باد مبارزه آزادیخواهانه خلق کورد
 پیش به سوی تحقق آرمانهای والای شهیدان

سازمان خه بات کوردستان ایران
کمیسیون سیاسی نظامی
۵ خردادماه