پیامهای تبریک نوروزی دبیر کل و کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران

دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران کاک بابا شیخ حسینی، طی پیامی، با تبریک نوروز و آغاز سال ۱۳۹۵به رهبری مقاومت و مجاهدین اشرفی در لیبرتی و به همه اعضای مقاومت ایران و با آرزوی،شادکامی، آزادی و رفاه مردم ایران در سال نو، نوشت: شکی نیست که در سال نو شاهد تغییر و تحولات بزرگی در صحنه داخلی ایران خواهیم بود و مردم ایران با پشتیبانی مقاومت عادلانه و سرافراز به مبازره مشروع ادامه خواهند داد که سرانجام سرنگونی رژیم نا مشروع آخوندی را بدنبال خواهد داشت.بی تردید تلاشهای بی وقفه مقاومت ایران و به ویژه فعالیت و تکاپوی تحسین بر انگیز خانم مریم رجوی تآثیرات بسیار چشمگیری در روند مبارزات علیه رژیم دیکتاتور آخوندی داشته و بحرانهای کنونی حاکمیت متعاقب تلاشهای خستگی ناپذیر مقاومت ایران می باشد.

دبیرکل سازمان خبات کردستان با اشاره به شکستهای رژیم آخوندها در عرصه های داخلی و منطقه یی و بین المللی و رسوایی کلیت نظام در نمایش انتخابات مجلس و خبرگان، تاکید کرد: آخوندها با دخالتهایشان در کشورهای منطقه بخصوص در یمن وسوریه کوشیدند راهی برای بیرون رفتن از باتلاق سیاسی که در آن گرفتار شده اند باز کنند، اما (رژیم) با شکست خفت بار در یمن و سوریه و با پرداخت هزینه های بسیار هنگفت، بیشتر در بحران فرو رفت..
کاک باباشیخ حسینی افزود:اطمینان دارم کشورمان و مردم ایران به آزادی خواهند رسید و سردمداران دیکتاتور به زباله دان تاریخ انداخته خواهند شد.
کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان نیز در پیام تبریک نوروزی خود ضمن تهنیت به رهبری ورزمندگان آزادی در لیبرتی تاکید کرد که سال نو سرفصلی تازه در عرصه مبارزات آزادیخواهان، علیه رژیم ددمنش آخوندی خواهد بود و همانند شکوفایی طبیعت، مقاومت عادلانه مردم ایران نیز باتوان تازه ای به مبارزات بی امان مان علیه دیکتاتو ترین رژیم جهان ادامه (داده) و امید به تحقق آزادی را در دل مردم ستمدیده ایران شکوفا خواهد کرد ...
کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان افزود: باتآکید بر دوستی و همپیمانی ناگسستنی سازمان خبات کردستان ایران با سازمان مجاهدین خلق ایران و مقاومت سرتاسری، عهد و پیمانمان با خلق و میهن را برای آزادی و رهایی کشور از یوغ استبداد تازه می نماییم. خجسته باد بهار و نوروز ! سرافراز و سربلند باد مقاومت خستگی ناپدیر مردم ایران!