ریل گذاری انتخابات حکومتی از سوی خامنه ای

ولی فقیه زهر خورده کمتر از دو هفته به نمایش انتخابات در رژیم آخوندی به صحنه آمد و در سخنانی به گوشه هایی از «طرح مهندسی » این دو ارگان حکومتی اعتراف نمود. خامنه ای در این سخنان (خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس 28 بهمن 1394) از جمله گفت: «کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن همزبانی می‌کنند ملتفت نیستند؛ این فقط تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات و مجلس و 4 سال قانونگذاری است... . مجلس ریل گذار حرکت دولت است. اگر مجلس دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد، ریل گذاری به سمت این اهداف خواهدبود».

وی سپس می افزاید: «زیر سؤال بردن تصمیم‌های شورای نگهبان، القای غیرقانونی بودن انتخابات است، هنگامی که غیرقانونی بودن انتخابات القاء شود، بنابراین مجلس شورای اسلامی برآمده از این انتخابات و مصوبات آن غیرقانونی خواهد بود. هدف این طراحی زیرکانه، قرار دادن کشور در خلأ قانون و مجلس، در چهار سال آینده است که افکار عمومی باید متوجه این موضوع باشند. بیشتر افرادی که در داخل، با تخریب شورای نگهبان، با دشمن هم‌صدایی می‌کنند متوجه صحبتهای خود نیستند و نمی‌توان آنها را متهم به خیانت کرد، اما آنها باید متوجه شوند که نتیجه این همصدایی، تکمیل کردن نقشه خطرناک دشمن است ».
به یقین ترجمان این جملات چیزی بجز دخالت مستقیم وی و نیز شورای دست نشانده نگهبان در دو انتخابات پیش رو نیست. انتخاباتی که از هم اکنون می توان بخش مهمی از نتایج آن را پیش بینی نمود؛ زیرا براساس داده های حکومتی در حالیکه جناح رفسنجانی – روحانی و حواشیون این باند تنها موفق به عبور 70 کاندیدا از فیلتر شورای نگهبان شده اند، باند ولی فقیه در مقابل با حضور سه هزار کاندید دست به صف آرایی زده است.

خامنه ای طی یک سال گذشته با راه اندازی «کمیته مهندسی انتخابات», اجرای طرح فیلتر و رد صلاحیت کاندیداهای باند مقابل را بدست ارگان سرکوبگر سپاه، اوباش بسیجی و نیز شورای نگهبان داده است. دراین رابطه وظیفه اصلی بسیج ضد مردمی، همان جاسوسی و پرونده سازی برای کاندیداهای باند مقابل بوده که در شهرهای مختلف دست به جمع آوری اطلاعات میزنند.
همچنین به گزارش سایت مجاهدین خلق (29 بهمن 1394): «بسیج و سپاه از نیروهای خود در شهرستانهای استان تهران خواسته‌اند تا در روز 7 اسفندماه، برای رأی دادن به شهر تهران مراجعه کنند».
حذف فله ای باند رفسنجانی – روحانی از ورود به صحنه رقابت ها بحدی است که برای نمونه “رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی » در سخنانی ضمن لگد محکمی به ولی فقیه، آن را اینگونه به تصویر کشیده است: “در بعضی از استانها فقط یک نامزد وجود دارد. مقام رهبری به همه حتی ضدانقلاب‌ها هم می‌گویند که برای انتخابات بیایند، اما مردم چگونه در بعضی از استانها که فقط یک نامزد در میدان باقی مانده، در انتخابات شرکت کنند؟». (سایت رفسنجانی 25 بهمن 1394)