«پنجاه سال شرف و افتخار»

پنجاه سال خستگی ناپذیر و نستوه، پرچم مبارزه یک ملت را در اهتزاز در آوردن. پنجاه سال شکوه و سربلندی و افتخار. پنجاه سال مستمر در پی آزادی و رهایی یک خلق محروم، سر از پا نشناخته به میدانهای نبرد و مبارزه شتافتن. نیم قرن بی وقفه در مقابل استعمار و ارتجاع و استبداد سینه سپر کردن، ایستادن و درس ایستادگی به روزگار آموختن. اینها همه اندکی است از یک بسیار بلند مرتبه که سازمان مجاهدین خلق ایرانش نامیده اند.

شب ستارگانش را
از تو به عاریه گرفته است
و امواج بیقرار دریا
خروش و خیزش را
از تو الهام گرفته اند
صخره ها صلابت را
 از تو آموخته اند
رودها محو پویایی و رهسپاری تو
در مسیر تشنگانند.
تو از کدامین حماسه ای
که در قامت ستارگان درخشنده
شب را به سخره می گیری
و هر پگاه با شکوه و عظمت یک خورشید
بر سرزمین ماتم زده من می تابی؟!
متبرک و ابدی باد نام تو.
عزیز دل و نور چشم ملت ایران امروز پس از پنجاه سال مبارزه سخت و طاقت فرسا، تبدیل به بزرگترین امید برای تحقق عدل و آزادی و حاکمیت ملی و مردمی در سرزمین خفقان زده گردیده است.
طی نیم قرن گذشته بهترین جوانان ایران زمین با بوسه زدن بر آرم پر افتخار سازمان مجاهدین خلق ایران و وفا وعهد بستن با آرمانهای ملی و انسانی اش، به مصاف با ارتجاع و استعمار برخاسته، در مقابل دشمنان غدار سینه سپر کرده و تا آخرین لحظه از زندگی سراسر شرافت خویش، بر این عهد و پیمان، استوار و پابرجا مانده اند.
پنجاه سال است که استبداد، استعمار و ارتجاع از هر طرف دست در دست یکدیگر برای از بین بردن سازمان حنیف کبیر، از هیچ جنایت و رذالتی کوتاهی نکرده اند. اما با درایت و هوشمندی و فداکاری و پاکبازی فرزندان خلف ملت ایران، نقشه های شومشان نقش بر آب شده و راه به جایی نبرده اند.
درود بر حنیف کبیر و یاران پاکبازش که طرحی نو در آسمان غمزده ایرانزمین در انداختند و با قرار دادن پایه و اساس و شالوده تشکیلات خویش بر صداقت در عمل و گفتار و فداکاری و از خودگذشتگی فارغ از هر گونه رده و رتبه (که خود از نمونه های والای آن می باشند)، دژ محکم و نفوذناپذیری در مقابل غارتگران بین المللی و شیخ و شاه مستبد و مرتجع، بنا نمودند.
شک نداریم که درخشش مستمر این خورشید بی بدیل، با درایت فرزندان دلاور ملت ایران، مسعود و مریم، شام تباه ایران آخوند زده را به فجر و سپیده طلوع آزادی و رهایی در سرزمین شیر و خورشید نشان، پیوند خواهد زد.
مبارکباد پنجاه سال رزم بی امان بر علیه شاه و شیخ و غارتگران بین المللی
نابود باد حکومت ظلم و ستم و استبداد مذهبی
برقرار باد حاکمیّت ملی و مردمی در زیباترین وطن

انجمن فرهنگ و هنر هواداران مقاومت ایران-هلند