تشدید کشمکشهای باندهای رقیب در پی توافق زهرآلود اتمی

پیامدهای توافق زهرآلود اتمی در درون رژیم هر روز در تشدید کشمکشهای باندهای رقیب بارزتر می‌شود.

کیهان خامنه‌ای با اشاره به اوج گرفتن بحثها بین موافقان و مخالفان توافق اتمی در آمریکا نوشت: هر دو گروه در هدف نهایی خود که تضعیف و براندازی جمهوری اسلامی است هیچ تفاوت رأی و اختلافی ندارند و زاویه آنها تنها در چگونگی رسیدن به آن است.
یک روزنامه دیگر باند خامنه‌ای نیز نوشت: گزاره‌های رسمی نشان می‌دهد در نقشه اوباما «راه جنگ از صلح می‌گذرد»! البته اوباما برای آن منظور، نیم‌نگاهی به درون ایران نیز دارد.
این روزنامه با یادآوری ادعای برد سه بر دو آخوند روحانی نوشت: حال این سخنان را در کنار تهدیدهای مکرر وزیر دفاع، وزیرخارجه و سناتورهای آمریکایی قرار دهید تا به خوبی دست‌تان بیاید با چه کسی طرفیم که هنوز جوهر توافق خشک نشده، نظام را از بیش از هر زمان دیگری تهدید به حمله نظامی می‌کنند! با خواندن دوباره متن توافق و بررسی بند بند آن نگرانی از سر و کول انسان بالا می‌رود...
از سوی دیگر، یک روزنامه مدافع توافق اتمی رژیم به نام مردمسالاری، وابستگی بود و نبود رژیم به رفع مشکلات اقتصادی را به مخالفان توافق گوشزد کرد و نوشت: اگر تا دیروز مذاکرات هسته‌یی هم‌چون شیشه عمر دولت یازدهم بود، ولی امروز مسائل اقتصادی، پاشنه آشیل دولت یازدهم است که نه‌تنها سرنوشت این دولت که حتی سرنوشت کلان حاکمیت نیز به آن گره خورده است.
روزنامه وطن امروز متعلق به باند دلواپسان نیز با نیش زدن به آخوند روحانی نوشت: او در دوران پیش از توافق همه مشکلات حتی آب خوردن مردم را به مذاکره و توافق متوقف می دانست،  با این ایده اداره کشور که قطعا به حل مشکلات نخواهد انجامید، باید شاهد تغییر انتخاب مردم از این به بعد باشیم.
از سوی دیگر خیز باند رفسنجانی- روحانی برای قبضه مجلس ارتجاع و مجلس خبرگان آخوندی با پاسخهایی از سوی رسانه‌های حامی خامنه‌ای مواجه شده است:
کیهان خامنه‌ای بدون نام بردن از رفسنجانی از تکرار قیام ۸۸ در فرصت انتخابات رژیم ابراز نگرانی کرد و او را فاقد صلاحیت برای شرکت در ارگانهای رژیم دانست و نوشت: پیاده‌نظام آنها علناً شعار می‌دادند «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «انتخابات بهانه است. اصل نظام نشانه است» و... تأکید بر حذف اسلام از جمهوری اسلامی داشتند. از این جهت آلودگان از سر توجه به فتنه ۸۸، کمترین صلاحیتی برای حضور در ارکان نظام ندارند.
سپاه پاسداران نیز اظهارات اخیر رفسنجانی  را از روی عصبانیت توصیف کرد و افزود، این اظهارات آنقدر زیاد شده که کم‌کم اعتماد به مواضع او کاهش یافته و کمتر کسی روی مواضعش حساب جدی باز می‌کند.
رفسنجانی در یکی از سخنرانیهای اخیرش برخی از تاره به دوران رسیده رژیم را کسانی توصیف کرد که در زمان انقلاب در روستاهای خود قدم می‌زدند.
سروری از مهره‌های سرکرده یکی از باندهای خامنه‌ای گفت: احساس می‌کنیم وی هر روز با گذشته انقلابی‌اش فاصله می‌گیرد.
آخوند روح‌الله حسینیان عضو مجلس ارتجاع نیز رفسنجانی را تهدید کرد و گفت: رفسنجانی  نگاهی به محل تولدش داشته باشد.