خامنه ای در تله یمن

در پی افشاگری های مقاومت ایران در رابطه با طرح های کشورگشایانه خلیفه ارتجاع در منطقه بحرانی خاورمیانه، اکنون نگاه بسیاری از ناظران مسائل منطقه به یمن دوخته شده است. روز گذشته کمیسیون ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه ای از طرح ولی فقیه برای « اشغال صنعا » و سپس «در قدم بعد تصرف کامل یمن» خبرداد. براساس این گزارش که مور توجه رسانه های بین المللی قرارگرفته است: «پرونده یمن از سالها پیش دست نیروی قدس بود، اما از سال گذشته خامنه ای به طور مستقیم آن را از طریق نیروی قدس دنبال می کند. این نیرو ارگانهای دیگر حکومتی را نیز به این منظور به خدمت می گیرد. نمایندگان حوثی ها در تهران، جلسات ثابتی در دفتر خامنه ای دارند و مسئول امور حوثیها در دفترخامنه ای شعبانکاری است».

تله یمن که اکنون به موازات تله اتمی گلوگاه تنفسی رژیم بنیادگرای آخوندی را گرفته است، به ائتلاف بزرگی میان کشورهای عرب و اسلامی برای دفع شرارت های ولی فقیه در منطقه انجامیده است. مخرج مشترک این اتحاد استراتژیک به یقین علیه بی عملی سیاست های مماشات گرایانه با دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهنمان نیز می باشد. دخالت های رژیم در کشورهای منطقه بویژه در عراق، سوریه، لبنان وآخرین آن در یمن، سرانجام کاسه صبر کشورهای همسایه را لبریز نمود و آنان را برآن داشت تا با اتخاذ سیاستی قاطع، از پیشروی بنیادگرایی آخوندی نخست در یمن و در قدم های بعدی در دیگر کشورهای منطقه جلوگیری بعمل آورند. گوشه هایی از ابعاد دخالت های رژیم را رسانه های منطقه ای و بین المللی به طرق مختلف تا به امروز گزارش کرده اند. برای نمونه: «به گزارش تلویزیون العربیه 13 اردیبهشت 94 دو تن از پاسداران رژیم ایران که در درگیریهای یمن دستگیر شدند تحت بازجویی هستند».
نماینده استاندار عدن نایف صالح البکری گفت: ما مشغول بازجویی از پاسداران دستگیر شده رژیم ایران هستیم. پاسداران هم‌چنان در کنار شبه‌نظامیان حوثی علیه مردم یمن می‌جنگند و مقامهای رژیم ایران در صحبتهایشان به این موضوع اعتراف می‌کنند».
13 اردیبهشت 1394