درگذشت مادر بزرگوار شهیدان احترام پارسایی - (ادب آواز)

با کمال تأسف و تأثر، مطلع شدیم که مادر بزرگوار شهیدان خانم احترام پارسایی(ادب آواز)، مادر شهید مقدس مجاهد خلق گوهر ادب آواز و مجاهدان شهید عصمت، فاطمه وحسین ادب آواز، در جهرم در روز 11 اردیبهشت ماه 94 به رحمت حق پیوست.

خانه این مادر گرامی در جهرم از سال 58 یکی ازکانونهای مبارزه علیه سارقان انقلاب و استبداد مذهبی حاکم برای همه فرزندان مجاهدش بود و از همین رو در همان دوران مبارزات سیاسی چماقداران خمینی و پاسداران جهل و جنایت، با رفتاری ضد بشری، دو بار خانه اش را به آتش کشیدند.
فرزند قهرمانش، شهید مقدس راه آزادی، مجاهد خلق گوهر ادب آواز با فدای جان پاکش، آخوند دستغیب، شاه مهره جنایتکارخمینی در استان فارس را که به خاطر کشتار و اعدام مجاهدین و به خاطر حملات و اهانتهای رذیلانه اش به هموطنان مهاجر خوزستانی- مورد نفرت مردم شیراز و فارس و سراسر ایران بود، به هلاکت رساند.

مجاهدخلق گوهرادب آواز     مجاهدخلق فاطمه ادب آواز    مجاهدخلق حسین ادب آواز   مجاهدخلق عصمت ادب آواز                 


سه فرزند دیگر او، شهیدان قهرمان مجاهد خلق، عصمت، فاطمه و حسین ادب آواز در قتل عامهای وحشیانه زندانیان سیاسی درسال 67 به دستور خمینی دژخیم، به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر صبور و مقاوم درجهرم با شرکت و همدری مردمی برگزار گردید.
به این مادر بزرگوار، که اینک در جوار رحمت حق، به فرزندان مجاهد شهیدش پیوسته و درکنار جاودانه فروغهای آزادی، آرامش ابدی یافته است، درود می فرستیم و فقدان او را به همه فرزندان مجاهد و مقاومش و به مادران و خانواده های شهیدان تسلیت می‌گوییم و برای بازماندگان صبر وسلامتی آروز داریم.