اجلاس دو روزه شورای ملی مقاومت ایران

اجلاس دو روزة  شورای ملی مقاومت در روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم دی با حضور رئیس جمهور برگزیدة شورا با سرود «ای ایران ای مرز پرگهر»، سرود رسمی شورای ملی مقاومت، افتتاح شد.

خانم رجوی ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، سخنان خود را با گرمترین درودها به شهیدان راه آزادی، 4شهید مجاهد خلق در چهارمین حمله موشکی به لیبرتی، 52 شهید حماسه اشرف در 10 شهریور، زندانیان سیاسی اعدام شده در سراسر میهن و شهیدان قیام روز عاشورا در دیماه سال 88 آغاز کرد.
او، در مروری کوتاه بر تحولات سیاسی کشور، خاطرنشان کرد که 6 ماه پس از نمایش انتخابات ریاست جمهوری در رژیم ولایت فقیه، که اصحاب مماشات و مدافعان حفظ این رژیم می خواستند آن را تحولی درجهت اعتدال و خروج این رژیم ورشکسته از بحران قلمداد کنند، تزلزل و بحرانهای فزاینده رژیم، به ویژه پس از تن دادن ناگزیر به یک گام عقب نشینی در برنامه تسلیحات اتمی، هم چنان بارز و آشکار است. فروپاشی اقتصاد کشور، تورم، بیکاری و شکستهای بزرگی نظیر طرح یارانه‌ها و بحرانهای اجتماعی ناشی از آن، دیکتاتوری آخوندها را درهم می پیچد و رژیم ولایت فقیه در برابر این بحرانها و درهراس از فوران قیامها، جز اعدامهای فزاینده، اعمال مجازاتهای ضد انسانی، تشدید سرکوب و انواع تبعیضها و تحمیلهای ارتجاعی، به ویژه علیه ملیتها و پیروان مذاهب و ادیان مختلف، راهی نمی یابد.  
خانم رجوی اضافه کرد: سیر تحولات، نه تنها هیچ اعتباری برای دعاوی میانه روی و خروج از بحران درموررد رژیم آخوندی باقی نگداشته، بلکه صورت مسألة واقعی امروز ایران را- که همانا پیکار ملتی مقاوم برای سرنگونی استبداد مذهبی و استقرار آزادی وحاکمیت مردم است- هرچه واضح ترمی کند.
رئیس جمهور برگزیده شورا برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران، آنگاه بر موقعیت و مسئولیت تاریخی شورای ملی مقاومت ایران و یکایک اعضا و حامیانش دراین شرایط حساس تأکید کرد و سخنانش را با تجلیل و قدردانی از هموطنان وحامیان مقاومت که در حماسة اعتصاب غذای 108 روزه صفحه درخشان و فراموشی ناپذیری را در رویارویی با دشمن گشودند به پایان برد.
اجلاس شورای ملی مقاومت در بحثهای پیش از دستور و در دستورکار دو روزه خود رخدادهای سیاسی داخلی و منطقه یی و بین المللی در فاصله سه ماهه پس از اجلاس قبلی در اواخر مهرماه را که از جمله شامل موارد زیر بود، مورد بررسی قرار داد:
-بحران درونی هیأت حاکمه و پیامدهای شکست مهندسی خامنه ای در نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم و روی کار آمدن آخوند روحانی و تشدید جنگ و جدال باندهای حاکمیت برسر عقب نشینی ناگزیر و از سر استیصال، از بمب سازی در توافقنامه ژنو؛
-رسواشدن سریع مهملات تکراری درمورد میانه رو شدن رژیم قرون وسطایی آخوندها؛
- برملاشدن ابعاد دیگری از فساد فراگیر نظام و چپاولهای میلیاردی، از جمله فضیحت 87میلیارد یورویی پولشویی و نقل و انتقال غیر قانونی ارز به ترکیه؛
-سرخوردگی و انزجار گستردة مردمی از دعاوی «اعتدال و تدبیر و امید» و وضعیت انفجاری در جامعة چپاول شده و به ستوه آمده، که ارتجاع حاکم با صدها اعدام و برپاکردن چوبه های دار در ملأ عام برای مهار آن تلاش می کند؛
- روند تحولات جاری در منطقه به ویژه در  لبنان و سوریه، و به ویژه بالا گرفتن بحران در غرب عراق که سیاستهای مداخله جویانه و مطامع رژیم ولایت فقیه دراین کشورها را در معرض تهدیدهای جدی قرار داده است، و از هم‌گسستگی و فرو ریختن جبهه اش در منطقه،
- شروع کار دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری در لاهه که متهمان آن سرکردگان حزب الله لبنان هستند. خامنه ای در آذرماه سال 1389 شخصا علیه این دادگاه موضع گرفت و از پیامدهای آن برای سیاست صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم به شدت می ترسد.
اجلاس شورا هم چنین کارزار مقاومت برای سرنگونی استبداد مذهبی و همچنین توطئه های جنایتکارانه و همه جانبه یی را -که این دیکتاتوری تبهکار با صرف هزینه های گزاف و با کثیف ترین بند و بستها در منطقه و جهان، برای ازمیان برداشتن تهدید اصلی موجودیت خود، یعنی مقاومت سازمانیافته و یگانه جایگزین دموکراتیک (شورای ملی مقاومت) پیگیری می‌کند، مورد بحث و بررسی قرارداد.
اعضای شورا تأکید کردند که شعله های آتش حمله موشکی 5دیماه به لیبرتی با استفاده از دهها موشک طراحی شده برای کشتار جمعی و حمله به اشرف به وسیلة حکومت دست نشاندة مالکی درعراق در10شهریور-که طبق تمامی تعاریف حقوقی و رأی دادگاه اسپانیا برای رسیدگی به آن، مصداق روشن جنایت علیه بشریت و جنایت علیه جامعه بین المللی است- عمق و دامنة هدف  توطئه را به همگان نشان داد.
اجلاس شورا با قدردانی از انتشار گزارش بسیار ارزشمند و جامع و مستند ارتش آزادیبخش ملی ایران در باره حمله به اشرف، آن را تنها گزارش واقعی دراین باره توصیف کرد که به گفته خانم رجوی در سخنانش در مراسم گرامیداشت شهیدان در15دی، به خوبی «نشان داد که مقاومت ایران نخستین خواستار و نخستین برندة هر تحقیق مستقل و جامع و شفاف (در این باره) است». هم چنان که این گزارش « یک روشنگری تاریخی دربارة ضعف و ذلت حاکم بر سیاست غرب و عهدشکنیهای شرم‌آور آنهاست».
در اجلاس شورا خاطرنشان شد که گزارش ارتش آزادیبخش، بادکنک قدرت نمایی و داعیه‌های ابلهانة قدر قدرتی سرکردگان زهرخوردة رژیم آخوندها، از جمله گزارش سرکردة نیروی تروریستی قدس به خبرگان ارتجاع و دعاوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در تلویزیون رژیم را ترکاند. این گزارش بدقت و بطور مستند نشان داد که حمله و گروگانگیری و اعدامهای جمعی در اشرف توسط حکومت دست نشانده عراق، چیزی جز کاربرد رذیلانه ترین و در عین حال بزدلانه‌ترین روشهای رایج در شکنجه‌گاههای رژیم در برابر زندانیان بی‌دفاع با بکار گرفتن خائنانی که به همدستی با جلاد کشانده می‌شوند، نبوده است. کمااینکه کارزار شیطان سازی و دروغپردازی رژیم ولایت، برای زمینه سازی ، پیشبرد ، و توجیه توطئه هایش علیه مقاومت، با همین روشها و همین گونه عوامل کارسازی می‌شود.
وقتی هم که چهره کریه خیانت در صحنة کشتار روشن شد، مزدورانی که چهره سوخته و سیاه و آیندة تیره و تباه خود را، در آخر خط خیانت، در آینه نظام آدمکشان دیدند، چندی در حالت کُمای سیاسی فرو رفتند و سپس یک به یک به فرموده وزارت در یک کرهماهنگ، همه جنایتها را – به شیوه امام شیادان که می گفت خودشان خودشان را شکنجه می کنند و می‌کُشند - به خود مجاهدین نسبت دادند!
یکی دیگر از ترفند های رذیلانة دشمن ضدبشری که تحت عنوان دلسوزی برای مجاهدان لیبرتی یا خانواده های آنان صورت می‌گیرد، علاوه بر انداختن تقصیر منتقل نکردن مجاهدین به آمریکا و کشورهای اروپایی به گردن «رهبران» برای صاف کردن جاده دستگیری و کشتار آنان، کسب اطلاع از نقاط دقیق اصابت موشکها و وضعیت مجروحان ومصدومان به طور مستقیم از طریق مأموران استخبارات عراق و بطور غیرمستقیم از طریق مزدوران رژیم تحت عناوین مختلف از قبیل «خانواده های مجاهدین» است. به این طریق دشمن به اشکال مختلف، هم‌چنان‌که در اطلاعیة کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا به تاریخ 13 دی 92 افشا شده است حریص جمع آوری اطلاعات درمورد نتایج جزئی و تاکتیکی حملات موشکی به منظور طراحی و ادامه جنایتهای بعدی و پیگیری هدفهای مشخص است.
دراین میان، وضعیت دلسوزان به اصطلاح  منتقد مقاومت به چنان درجه یی از فضیحت رسیده است که - لابد از فرط دلسوزی برای نظام- در معرفی عوامل رو سیاه وزارت اطلاعات و جستجو گران مختصات لیبرتی بعد از حملة موشکی برای هدف گیریهای دقیق تر بعدی، خم به ابرو نمی آورند تا هیچ فرصتی در نقد مجاهدین وشورا، آنهم با رکیک ترین الفاظ و عناوین، از دست نرود!
به اینان باید گفت درصورت امکان قبول زحمت نموده و مدتی با تغییر نقش، با مقاومت ”مخالفت“ و با رژیم و اطلاعات آخوندها ”نقد وانتقاد“ پیشه کنند تا همگان ببینند تفاوت ”منتقد دلسوز“ نظام با ”مخالف“ تشنه به خون مقاومت، درکجا و در چیست؟
تبهکاری و رسوایی مافیای جنایت، شقاوت و شناعت ولایت و مزدوران و همدستان و هم کیشان، البته فقط یک روی سکه است، روی دیگر سکه، هم چنان که در گزارش ارتش آزادیبخش درخشید، اصالت و استواری مقاومتی است مستقل و آزادیخواه که در رویارویی با بدترین دشمن ایران و ایرانی و بزرگترین تهدید و خصومت علیه بشریت معاصر و محافل و حکومتهای پشتیبانش، و نیز در برابر نقض عهدها و خیانتهای زنجیره یی و بی پایان آنها، تکیه به مردم ایران و نیروی وجدان را برگزیده و راه رهایی میهن از بیداد آخوندی را در پاکبازی و پایداری به هرقیمت یافته است.

دبیرخانة شورای ملی مقاومت ایران
29دی 1392