افشا گری جدید مقاومت ایران: پنهانکاری اتمی دیکتاتوری آخوندی

 

افشای سایت اتمی اعلام نشده درصنایع نظامی اصفهان و ساختار موازی دستگاه اتمی با کد «012» در کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران درآستانه دور بعدی مذاکرات اتمی در ژنو - پاریس 27 آبان 1392

مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت: هر چیز کمتر از اجرای کامل 6 قطعنامه شورای امنیت و پذیرش پروتکل الحاقی و بازرسیهای بی قید وشرط، فریبکاری فاشیسم دینی حاکم بر ایران و بازی با امنیت و صلح در منطقه و جهان است.

مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی که امروز دوشنبه 27 آبان  در پاریس برگزار شد، سایت 012 مستقر در صنایع نظامی حکومت آخوندی در اصفهان و راه اندازی و تکمیل سایتهای موازی و مخفی پروژه اتمی رژیم آخوندی را  افشا کرد.
آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمسیون صلح  شورای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کرد: اطلاعاتی که امروز افشا میشود، مربوط به سایت 012 است، این سایت درمنطقه صنایع نظامی رژیم در اصفهان است. که درکنارجاده اصفهان - شیراز و نزدیک به شهر مبارکه قراردارد. فاصله این منطقه نظامی از مبارکه 10 کیلومتراست. وی افزود:  کار بر روی این پروژه در سال 2005 شروع شده و مرحله تاسیس تونلها در اوایل 2009 به پایان رسید.  کار ایجاد تاسیسات مورد نیاز این سایت بعد از این تاریخ شروع شده و اکنون در شرف اتمام است.  


سایت 012 متعلق به «سازمان پژوهشهای نوین دفاعی» رژیم یا سپند  SPND (مرکز فرماندهی ساخت سلاح اتمی یعنی ارگان طراحی و هدایت کننده برنامه تسلیحات هسته ای) حکومت آخوندی است و متخصصین SPNDسپند از این سایت دیدن کرده و بر ساخت آن نظارت داشته اند.
این سایت که بصورت تونل در داخل یک منطقه کوهستانی است در جنوب این منطقه نظامی واقع شده، وهیچ راه دیگری برای ورود به این سایت بجز از داخل مجتمع صنایع نظامی وجود ندارد. این سایت که درداخل تونلی قراردارد از سه سمت توسط کوه محصور شده و کاملا پوشیده است. این محل از بسیاری جهات برای کاری که برای سایت اتمی 012 درنظر گرفته شده است بسیار مناسب است. چرا که این مجتمع صنایع نظامی رژیم در اصفهان بخش مهمی از صنایع مهمات سازی صنایع دفاع  دیکتاتوری آخوندی را تشکیل میدهد و رژیم  در پوشش سایت متعارف نظامی و یک منطقه بسته و حفاظت شده، پنهانکاری اتمی خودرا پیش میبرد. زمین های این منطقه مربوط به سپاه پاسداران  است که توسط سرتیپ پاسدار آقایی مدیریت میشود.


آقای ابریشمچی درباره پروسه ساخت و شرکتهای سازنده این سایت گفت: شرکت مهندسی قرب قائم متعلق به سپاه پاسداران و یکی از شرکتهای قرارگاه  ضد خاتم الانبیای سپاه پاسداران مسئول ساخت این سایت بوده است. قرار گاه خاتم در لیست تحریمهای سازمان ملل قرار دارد.  
سرهنگ پاسدارحیدری از طرف قرار گاه خاتم مدیر ساخت این پروژه بوده است. سرهنگ معدنی زاده  معاون سازمان مهندسی وزارت دفاع نظارت بر این پروژه را به عهده داشته است. منابع مقاومت ایران درتحقیقات خود تدقیق کرده اند که مقامات رژیم که مستقیما درگیر ساخت این سایت بوده اند، دقیقا همان کسانی بوده اند که درگیر ساخت سایت غنی سازی فردو بوده اند. وی افزود: رژیم ملایان در حال تاسیس و تکمیل مجموعه ای از  سایتهای مخفی بعنوان سایتهای موازی و آلترناتیو برای سایتهای موجود و فعلی درگیر در پروژه اتمی خود می باشد. سایت 012 یکی از این سایتها است. یک سایت دیگر از این سایتها، سایت معدن شرق در منطقه دماوند است. که مقاومت ایران در ژوئیه امسال آن را افشاء کرد.


آقای ابریشمچی در پایان تاکید کرد: همچنانکه ملاحظه میکنید هر چیز کمتر از اجرای کامل 6 قطعنامه شورای امنیت، فریبکاری فاشیسم دینی حاکم بر ایران و بازی با امنیت و صلح در منطقه و جهان و تقویت صدور تروریسم و بنیادگرایی است. هرگونه توافق جامعه جهانی با رژیم آخوندی، بدون توقف کامل غنی سازی، توقف تولید و نصب سانترفیوژ، تعطیلی کامل سایت آب سنگین اراک، پذیرش پروتکل الحاقی و دسترسی آزادانه و بی قید وشرط آژانس بین المللی انرژی اتمی به تمامی سایتها و متخصصان رژیم، که سالها از دسترس آژانس دور نگه داشته شده اند، فرصتهای بیشتری در اختیار این رژیم برای دستیابی به بمب اتمی می‌گذارد.
موضع صحیح در قبال دیکتاتوری آخوندها قاطعیت، بالا بردن فشار و اجازه ندادن به کلاهبرداری و حقه بازی در رابطه با پروژه  اتمی به این رژیم ا است،
مذاکره با رژیم آخوندی بر سر موضوع اتمی و فراموش کردن جنایات ضد بشری این رژیم علیه مردم ایران، اعدامهای خودسرانه و جمعی، کشتار و گروگانگیری  اعضای مقاومت ایران در اشرف و لیبرتی وهم چنین لشکر کشی این رژیم به سوریه و کشتار مردم این کشور، هرگز قابل قبول نیست.