در آستانه برگزاری اجلاس سران عرب در اردن، مقاومت ایران به خلع ید از رژیم ایران و اخراج پاسداران و شبه نظامیانش از منطقه فرا می خواند

در آستانه کنفرانس سران جامعه عرب در امان، مقاومت ایران بر ضرورت خلع ید از رژیم آخوندی و اخراج سپاه پاسداران و شبه نظامیانش از کشورهای منطقه تأکید می کند و به قرار دادن آنها در لیستهای تروریستی به مثابه اولین و مهمترین گام در راستای پایان دادن به جنگ و بحران فزاینده که بخشهای وسیعی از جهان عرب و اسلام را فراگرفته است، فرا می خواند.

کنفرانس سران عرب در حالی برگزار می شود که وقایع یکسال گذشته بار دیگر این حقیقت را به اثبات رسانده که رژیم آخوندی هرگز از صدور تروریسم و بنیادگرایی و جنگ افروزی، که استراتژی آن برای بقاست، دست نمی کشد و به موازات تشدید نارضایتی اجتماعی و جنگ قدرت درون باندهای حکومتی، بیشتر به این استراتژی پناه می برد.

خامنه ای در روز 6 ژانویه 2017 در دیدار با خانواده پاسدارانی که در سوریه کشته شده اند، گفت: «اگر جلوی بدخواهان و فتنه‌گران که دستمایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا (سوریه) گرفته نمی‌شد باید در تهران, فارس, خراسان و اصفهان جلوی آنها را می‌گرفتیم. اینها دشمن را زمین‌گیر کردند». سپاه پاسداران به دستور خامنه ای با تشکیل گروههای بیشماری از شبه نظامیان مانند تروریستهای موسوم به حزب الله و انصارالله و دهها گروه شبه نظامی به اصطلاح «شیعه» عراقی به کشتار مردم منطقه مشغول است. همچنانکه با تقویت و کمک رسانی به گروههای تروریست به اصطلاح «سنی» به آتش جنگ مذهبی دامن می زند و اموال مردم ایران و از جمله اموالی که بعد از توافق اتمی با کشورهای 5 +1 به دست آورده است، در تنور جنگ افروزیهای منطقه یی به هدر می دهد.
وقایع یکسال گذشته نشان می دهد رژیم آخوندی به رغم پیامهای آشکار و پنهانی که برای مذاکره و بهبود روابط با کشورهای عربی می فرستد، به طور عملی دخالتهای تجاوزکارانه اش در این کشورها را شدت بخشیده است. به نحوی که آخوند مهدی طائب از نزدیکان خامنه ای و فرمانده قرارگاه موسوم به عمار در نوامبر 2016 در یک تلویزیون دولتی با وقاحت از طرح اشغال عربستان و مکه مکرمه توسط مزدوران رژیم در یمن صحبت کرد. وی پیش از این نیز بر تصرف چهار پایتخت عربی، بغداد، دمشق، بیروت و صنعا تأکید کرده بود. گزارشهای تحقیقاتی آژانسهای خبری و اظهارات مقامات یمن در هفته های اخیر حاکی از تشدید مداخلات رژیم و افزایش روند ارسال سلاح و مهمات و حضور پاسداران و شبه نظامیان لبنانی و عراقی در مناطق مختلف یمن است.
هیأت اپوزیسیون سوریه در مذاکرات جاری ژنو اعلام کرد رژیم ایران مانع اصلی برقراری آتش بس و حل سیاسی بحران سوریه است. در بحرین مداخلات تروریستی آخوندها شدت یافته است. در عراق پاسدار سرتیپ ایرج مسجدی جانشین قاسم سلیمانی را به عنوان سفیر منصوب کرده تا این کشور را بیش از پیش به سکویی برای دست اندازی به غرب و جنوب تبدیل کند و انتخابات آینده عراق را به نفع باندهای وابسته به رژیم آخوندی مهندسی کند و با استفاده از امکانات عراق تحریمهای بین المللی را دور بزند.
مردم ایران همانطور که بارها در تظاهرات و حرکتهای اعتراضی نشان داده اند از دخالتها و جنایتهای آخوندها در کشورهای منطقه بیزار و خواستار دوستی و صلح با مردم منطقه هستند. خامنه ای در حالی ثروتهای مردم ایران را صرف جنگ افروزی و کشتار مردم منطقه می کند که به اعتراف وزیر بازرگانی پیشین رژیم 45 ملیون نفر از جمعیت 80 ملیونی ایران از تأمین قوت روزانه خود عاجزند و در آمد سالانه هر ایرانی نسبت به 1976 یعنی قبل از به قدرت رسیدن آخوندها 30درصد افت داشته است و 60 درصد شهروندان نمی توانند توازنی بین دخل و خرج خود برقرار کنند و 11 ملیون نفر از مردم نیز زیر خط فقر هستند.
با توجه به نکات فوق زمان آن رسیده است که کشورهای عربی و اسلامی با اتخاذ تصمیمهای لازم الاجرا قدمهای عملی در راستای خلع ید از رژیم آخوندی در منطقه و اخراج پاسداران و شبه نظامیان مزدور آنها بردارند.
به کار گرفتن همه امکانات برای گذاشتن سپاه پاسداران و گروهها و شبه نظامیان وابسته به آن در لیستهای تروریستی سازمان ملل، امریکا و اتحادیه اروپا و احاله پرونده جنایتهای رژیم ایران در منطقه به شورای امنیت ملل متحد و تصویب قطعنامه های لازم الاجرا برای اخراج پاسداران و شبه نظامیان از منطقه و قطع تمامی روابط سیاسی و تجاری با این رژیم در این شمار است. رژیم ایران تحریمهای بین المللی را از طریق کشورهای منطقه دور می زند و بسیاری از نیازمندیهای پاسداران و ارگانهای سرکوب و صدور تروریسم را از این طریق وارد می کند و قطع روابط یک ضربه سنگین به رژیم آخوندی و پاسداران خواهد بود.
مردم و مقاومت ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم و صلح و برادری با کشورهای عربی و اسلامی مبارزه می کنند. حمایت از این مبارزه ضرورت دستیابی به صلح و آرامش در منطقه است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
8 فروردین 1396 (28 مارس 2017)