حمله آخوند صدیقی به کاندیداهای باند مغلوب و تهدید آنها به محاربه و فساد فی الارض

در نمایش جمعه رژیم در تهران آخوند صدیقی، که خودش در دهه ۶۰ از جمله درسیستان و بلوچستان با درنده خویی احکام وحشیانه اعدام صادر می کرد، به تکرار شعارهایی پرداخت که به نفع ‌آخوند جلاد رئیسی، داده میشد.

امام جمعه خامنه‌ای، در عین حال برای کاندیداهای باند رقیب خط و نشان کشید که اگر در تبلیغات انتخاباتی مواظب حرف زدن خود نباشند مفسد فی الارض هستند.
وی گف: «گفته اند ما که آمدیم مسئولیت پیداکردیم, توانسته ایم سایه جنگ را از سر کشور برداریم نه این حرفها, حرفهای درستی نیست.
صلج انفعالی صلح نیست
به مر قانون عمل کنند و این عمل به مر قانون برای جامعه ما اطمینان بخش است که برای خود آنها هم آبرو است به کسی که می خواهد رئیس جمهور بشه اگه بی قانونی بکند.
کسانیکه باعث بشن آرامش مردم سلب بشه قرآن کریم از اونها بعنوان محارب یاد کرده, ترساندن مردم, سلب امنیت مردم هم محاربه است و هم افساد فی الارض است.
هر نامزدی وقتی حرف میزند فکر نکند مثل کبک سرشو توی برف کرد هیچکی اونو نمی‌ینه
وقتی حرف میزنی دیگه تو در اختیار حرفی دیگه نمی‌تونی کاریش بکنی».

آخوند صدیقی غیظ خامنه ای را تحولات فلسطین و روند صلح خاورمیانه آشکار کرد و حماس را به عقب نشینی متهم کرد: «نکته ی دیگری که باید عرض بکنیم این مسئله ی تاسف باری که برای حماس پیش آمد و اینها گویا عقب نشینی میکنند به اون مرزهای اون سال رو دارن میپذیرن و استقلال فلسطین ها را در یک کشور مستقلی...
حزب الله غیور, این قضیه رو محکوم کردن نپذیرفتن ولی مایه تاسف و تاثر است».