پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج بمناسبت همیاری سیمای آزادی

هموطنان عزیز؛ مردم آزاده و سلحشور ایران ؛ پشتیبانان مقاومت
مطلع شدیم گلریزان دیگری در جهت ادامه و اعتلای سیمای آزادی؛
این تنها صدای رسا و واقعی مردم  محروم و تحت ستم ایران برگزار میشود.
تصور نمکنیم که در طول حیات این رسانه ملی احدی از آحاد مردم ایران به نقش مهم و اساسی آن در جهت رساندن صدای آزادیخواهی هموطنان مان کوچکترین تردیدی داشته باشد.
این رسانه با حداقل امکانات، سرسخت و پایدار و بلاوقفه اخبار واقعی و ندای حق طلبانه قشرهای مختلف جمعه ایران اعم از کـرگران، معلمان، پرستاران، دانشجویان، کارتن خوابها، گورخوابها، فروشندگان اعضای بدن جهت ارتزاق؛ اقلیتهای قومی و مذهبی که مورد ستم مضاعف قرار دارند و ایضا صدای ما زندانیان در سیاهچالهای مخوف رژیم را به سمع و نظر مردم ایران و جهانیان رسانده.

ما زندانیان از دیدن سیمای آزادی محروم هستیم و تنها امکانات خبری مان، ورق پاره های دولتی و تلویزیون منحوس نظام آخوندی ست. اما از لابلای برنامه های رژیم به یک نکته مهم پی بردیم و آن واکنش غیض آلود و جیغ های بنفش دستگاههای مختلف تبلیغاتی رژیم نسبت به برنامه های سیما است که به وضوح اهمیت و آثار کاری سیمای آزادی را به اضعاف برای ما مسجل میکند.

به همین دلیل روشن از مردم شریف خودمان استدعا داریم بهرصورت و به هر اندازه که برایشان میسر است به کمک سیمای آزادی بشتابند و در این رابطه ما زندانیان در اندازه وسع ناچیزمان با شرمندگی مبلغ پانصد هزارتومان از جیره غذایی یکماهه خود را به این امر مهم اختصاص داده ایم تا سهمی بسیار کوچک در این گلریزان داشته باشیم.

درود بر دست اندرکاران سیمای آزادی

زنده و جاوید باد ایران

سرنگون باد رژیم ضدبشری حاکم

جمعی از زندانیان سیاسی گوهردشت کرج – جمعه ۲۴ دی