گسترش شقه و بحران در باندهای رژیم، شماتت رفسنجانی توسط عوامل باند خودش به خاطر جنایت علیه بشریت در قتل عام ۶۷

به دنبال بالا گرفتن موج انزجار داخلی و بین المللی از قتل عام زندانیان سیاسی به حکم خمینی جلاد درسال ۶۸ بحران و ترس و سراسیمگی سراپای حاکمیت پلید آخوندها را فراگرفته و باندهای حاکمیت از یکسو با انواع ترفندها به دربردن دیو خون آشام جماران خمینی جلاد که مرشد همه انها بوده می پردازند وازسوی دیگر برسر پیامدهای این جنایت بزرگ تاریخی یکدیگر را شماتت می کنند.

یکی از مهره های باند رفسنجانی به نام صادق زیباکلام خطاب به او که همراه با خامنه ای از سران نظام و مجریان اصلی حکم خمینی جلاد در قتل عام ۶۷ بوده است، چنین می نویسد:
از زمان انتشار نوار صوتی مرحوم آیت‌الله منتظری پیرامون اعدام‌های سال۶۷, بسیاری منتظر واکنش مسئولین و شخصیت‌های سیاسی‌مان بالأخص چهره های اصلاح طلب در قبال آن واقعه حزن‌انگیز بوده‌اند. بدون تردید یکی از چهره‌هایی که بسیاری منتظر واکنش یا موضع‌گیری‌شان بودند جنابعالی می‌بودید؛ اما موضع‌گیری‌تان اسباب شگفتی, تأسف و سرخوردگی دوستداران جنابعالی شد...
شاید نیت جنابعالی آن بود که می‌خواستید به تندروها نشان دهید که چقدر در مورد شما به خطا رفته بودند و شما همچنان تمام‌قد به امام و خط امام وفادارید...
(اما) تندروها چه در مورد جنابعالی و چه در مورد دیگران به چیزی کمتر از تسلیم و اطاعت محض بسنده نمی‌کنند...
نفس اینکه ظرف ۲۸سال گذشته هیچ‌یک از مسئولین اعم از آنان که در اعدام‌ها نقش داشتند یا غیر آن کلامی تاکنون در مورد اعدام‌های سال ۶۷ نگفته و هیچ اظهارنظری در قبال آن نداشته‌اند دلیلی است مبنی بر اینکه حتی خود آن‌ها هم دفاع چندانی از اعدام‌ها نداشته و ترجیح می‌دهند که آن پرونده مسکوت باقی بماند؛ اما جناب هاشمی رفسنجانی..., نه سکوت در مورد اعدام‌ها و نه به راه انداختن سروصدا پیرامون عملکرد مجاهدین و نه بازکشیدن پای استکبار, دشمنان نظام, توطئه جدید بی‌بی‌سی, صهیونیست‌ها و... غیره وغیره ... نه باعث فراموش‌شدن اعدام‌ها می‌شوند و نه آن‌ها را می‌توان به‌عنوان دفاع از نظام و انقلاب توجیه نمود.