بحران و تشتت برسر قتل عام ۶۷ ، ترس و وحشت تمامیت نظام آخوندی از جوشش خون شهیدان سربه دار

مجلس رژیم روز سه‌شنبه ۹ شهریور نیز به خاطر نامه علی مطهری به پورمحمدی از دژخیمان هیأت مرگ خمینی جلاد در قتل عام ۶۷ به شدت متشنج شد.

در این جلسه، ۳۵ تن از اعضای مجلس ارتجاع طی نامه‌ای خواهان برکناری علی مطهری از نایب رئیسی شدند.

دراین جلسه مجلس بخشهایی از نامه خمینی جلاد به آقای منتظری که حاکی از شدت غیظ دیو جماران است خوانده شد که در آن خمینی آقای منتظری را به خاطر اعتراض به قتل عام مجاهدین مظلوم زندانی مورد عتاب قرار می دهد و همچون فرعون که درجایگاه خدا نشسته آقای منتظری را به سوختن در آتش قعر جهنم تهدید می کند.
به بخشهایی از جنگ وجدال مجلس مهره های خامنه ای و باند رقیب آنها در مجلس ارتجاع -که با ردیف کردن انواع جعلیات ودروغبافی پرغیظ وکین علیه مجاهدین همراه است و منتهای ترس و وحشت تمامیت نظام آخوندی را از اثبات مظلومیت مجاهدین و برملاشدن شقاوت و خونریزی رژیم ولایت فقیه را به نمایش میگذارد:

نقوی حسینی: ماده ۲۴ بند ۱۱ نسبت به مواضع نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی.
هنوز از ایام شهادت پدر والا مقام نائب رئیس محترم مجلس عبور نکردیم که توسط همین منافقین به خاک و خون کشیده شد.
اظهارات نائب رئیس محترم مجلس در جایگاه نائب رئیسی یعنی مواضع مجلس این مجلس فرزندان حضرت امام هستند این مجلس سربازان ولایت هستند؛ بیان حضرت امام خطاب به منتظری را میخوانم:
به قدری مطالبی که میگفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده ای برای جواب دادن به آنها نمی بینم؛ مثلا در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می بینید چه خدمت ارزنده ای به استکبار کرده اید.
در بند چهارم همین نامه می فرمایند نامه ها و سخنرانی های منافقین که بوسیله شما از رسانه های گروهی به مردم میرسید ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان و خون های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید.
 برای اینکه در قعر جهنم نسوزید به اشتباه خود اعتراف کنید اینها موازین حضرت امام هست در قبال حمایت از چنین گروهکی .
مردم فراموش نمی کنند که در عملیات مرصاد و در هشت سال دفاع مقدس همه منافقین جاسوس و ستون پنجم دشمن بودند ستون پنجم صدام بودند؛ مستحق نیست امروز نائب رئیس محترم مجلس چنین مواضعی رو در قبال این گروهک تروریستی داشته باشه در شرایط بین المللی که استکبار جهانی اون فایل صوتی کذایی رو منتشر میکنه تا بهره برداری بکنه لذا تقاضا میکنم هئیت رئیسه محترم مجلس همکاران من در مجلس موضعی قاطع انقلابی و شفاف داشته باشند.
 (جوابیه مطهری به نقوی حسینی)
مطهری، نایب رئیس مجلس رژیم ۹ شهریور ۹۵
عرض کنم که ببینید کل حرف من در اون نامه چی بوده؟ بنده گفتم وقتی که یک سوالی برای برخی از اذهان مردم پیدا شده که شاید نزدیک به یکماهه این موضوع مطرحه چه در داخل چه در رسانه های خارجی مسئولان بیایند توضیح بدهند بجای شعار دادن درباره اینکه منافقین جنایتکارند و عزمت امام و اینها این که روشنه اینها توضیح واضحاته بیائید پاسخ بدهید بگید آقا در اجرای حکم امام در سال ۶۷ با کمال احتیاط عمل شده حکم هم حکم شرعی بوده و هیچ ظلمی به کسی نشده و یا اینکه حالا اگر کسانی اعتراضی دارند اعلام کنند ما بررسی میکنیم پیگیری میکنیم اگر قصوری شده باشه جبران میکنیم پرونده رو ببنیدید اینقدر شعار ندهید, ۱۰- ۱۵ نفر از مسئولان کشور صحبت کردند و همه فقط درباره جنایتکار بودن منافقین این رو که ما میدانیم منی که پدرم رو اینها خود اینها ترور کردند من بیایم از منافقین دفاع میکنم؟ بعد هم شما اگر دلسوز نظام هستید اینکارهایی که شما کردید بنفع نظام بود یا اگر اینکارها رو نمیکردید؟ و بنده گفتم روش دفاع از نظام و تلاش برای استحکام نظام این روش بهتر از اینکارهایی که شما میکنید که همچنان این سوال همچنان برای ذهن خیلی از مردم باقی بماند ما گفتیم آقا بیائید توضیح بدهید پرونده رو ببندید؛ آقای پور محمدی هم خب آمدند اتفاقا ایشون هم توضیح دادند تا حدودی ما هم ازشون تشکر میکنیم بنابراین من نمی فهمم این حساسیت عجیب و غریبی که این آقایون پیدا کردند یعنی چی؟ من سر در نمی آورم جز اینکه مقاصد سیاسی داشته باشند هیچ هدف دیگری برای من متصور نیست خیلی ممنون .