موج جدید حملات به باند رفسنجانی - روحانی از سوی باند خامنه ای

ادعاهای آخوند روحانی در مصاحبه با تلویزیون رژیم، موج جدیدی از حملات به سوی باند رفسنجانی و روحانی را که بی‌سابقه توصیف شده، متوجه او کرد.

باند خامنه‌ای تا آن‌جا پیش رفته روحانی را خائن اعلام کرده و خواهان محاکمه او شدند.

آخوند حمید روحانی از باند خامنه‌ای گفت: «خطر بزرگ برای ایران، نه آمریکا و نه اسراییل است، بلکه حسن روحانی و تفکرات اینچنین است. روحانی به جرم خیانت به کشور و دروغ و دوری از ولایت باید محاکمه شود. روحانی نه تنها علیه رهبری بلکه به‌صورت عریان بر امام هم شمشیر بست».(سایت رجانیوز 15مرداد95)
رسانه حکومتی انتخاب، عنوان «حمله بی‌سابقه» به روحانی نوشت  حمید روحانی که مسئولیت فضاسازی برای عبور از روحانی را برعهده گرفته، چندی پیش هم از لزوم محاکمه حسن روحانی سخن گفته بود. (انتخاب 16/5/95)

آخوند علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد، به این ادعای آخوند روحانی را که برجام برای (نظام) عزت آورده است،  حمله کرد و گفت:  «این آقای ساده‌لوح می‌گوید ما با برجام عزت پیدا کردیم! چه عزتی؟ این‌که این‌جا را بازار ترویج جنس‌های بنجل‌شان قرار دهد، این واقعاً عزت است؟ این عزتی است که در برجام پیش بردید؟». ( انتخاب 15مرداد95)

سایر امام جمعه‌های خامنه‌ای در خطبه‌های خود با حمله روحانی گفتند، پس از برجام تغییری در اقتصاد رژیم به‌وجود نیامده و در مرحله پسا برجام "توفیقی" نصیب رژیم نشده است.
هم‌چنین کریمی قدوسی نماینده مجلس رژیم گفت: «روز ملی آتش‌زدن برجام دور نیست. وی افزود: روحانی در روز اجرای برجام دستور داده تا گروه سازماندهی شده با سرعت عمل بالایی و صرف یک هفته ۱۳ هزار سانتریفیوژ را جمع آوری کنند که ما مطلعیم در هنگام جمع آوری، این سانتریفیوژها را روی هم می‌ریختند و متخصصین با دیدن این صحنه گریه می‌کردند. (روحانی) می‌خواست به سرعت به طرف غربی پیام دهد که ما به تعهدات خود پایبندیم». (باشگاه خبرنگاران جوان 15/5/95)