خشم مهره جنایتکار خلیفه ارتجاع علیه مجاهدین به خاطر افشای جهانی موج اعدامها و کشتار وحشیانه زندانیان کرد واهل سنت

محمد جواد لاریجانی: مدافعان حقوق بشر کی هستند؟ تروریستهای مربوط به مجاهدین هستند!
ولی فقیه ارتجاع در بحبوحه اعدام دستجمعی ۲۵ تن از زندانیان سیاسی کرد و اهل سنت، محمد جواد لاریجانی تئوریسین اعدام و شکنجه قضائیه خون آشام خودر ا به تلویزیون حکومتی فرستاد و غیظ خلیفه ارتجاع را از نفرت و انزجار را از کارزار جهانی مجاهدین و اشرف نشانها در افشای این جنایت بزرگ ضد بشری برملاکرد.

محمد جواد لاریجانی درعین حال ترس و وحشت رژیم را از خشم و انزجار مردمی و مقاومت زندانیان سیاسی برملاکرد و در واکنش منتهای وقاحت گفت:
خوب به درک که ناراضی هستید, مگه ما بناست که دل انها رو بدست بیاوریم,

مهمترین ایرادی که اولا در داخل کشور نهادی که بیش از همه سیبل حملات حقوق بشری غربیهاست, قوه قضاییه است, یعنی بالای ۹۰% تهاجمات به قوه قضاییه است. به سیستم قضایی کشور ما,
ببینید اینها میگویند شما با مدافعان حقوق بشر رابرخورد می کنید؛ خب مدافعان حقوق بشر کی هستند؟ تروریستهای مربوط به منافقین!
........ چه جور میشود یک گروه, سازمان منافقینی که حدود ۲۰ هزار آدم بیگناه را در سطوح مختلف ترور کرده , خب ببینید چه فرش قرمزی برای اینها می اندازد! اینها شدند مدافعان حقوق بشر! پس این هم محور دیگر.
محور بعدی که انها دارند, راجع به اعدامهاست. آنها میگن شما چرا زیاد اعدام دارید؟ و چرا اصلاً زیر ۱۸ سال اعدام دارید؟ و چرا اصلاً اعدام دارید؟
شما میدانید که عدد ۱۸ که از آسمان نازل نشده که!
مگردر شرایط خاص که قاضی تشخیص بدهد که اگر چه سنش پایینتر است, ولی به اندازه کافی بالغ است و این را پایش ایستاده ایم , موضوع بسیار معقولی است.
آنها می خواهند یک چیزی شبیه برجام دو, سه, چهار و پنج راه بیندازند, بعد بگند اگر یک خورده دیگه اگر میخواهید شیرهای بانکها رو باز کنیم, مثلا در حقوق بشر اجازه بدهند بر علیه اسلام هم حرف بزنند.
تلویزیون آخوندی – 13۱۳ مرداد ۹۵