تلویزیون العربیه: گفتگو با محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت

مسُول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت محمد محدثین در مصاحبه یی با تلویزیون العربیه گفت: رژیم ولایت فقیه مبتنی بر سرکوب مطلق و صدور بحران و تروریسم به سایر کشورها به ویژه کشورهای عربی است.

محمد محدثین به العربیه گفت: ما از ۳۵ سال پیش می جنگیم و برای سرنگونی این رژیم خونخوار مبارزه می کنیم. این رژیم متاسفانه از بسیاری رویدادهای منطقه استفاده کرده، مانند جنگ عراق در سال ۲۰۰۳ و یا رویداد افغانستان در سال ۲۰۰۱ و سیاست امریکا در عراق. ولی درحال حاضر بسیار ضعیف تر است.
رژیم آخوندی به مدت ۲۵ سال، به میزان دست کم ۱۰۰ میلیارد دلار و چه بسا بیشتر بر روی سلاح و پروژه اتمی سرمایه گذاری کرده ولی نهایتا مجبور شد از آن دست بر دارد و وضعیت اقتصادی اش بدتر از گذشته شد. ازطرفی این رژیم بعد از توافق اتمی با جنگ های باندهای داخلی اش روبرو شده که نتایج آن بدتر از نتایج توافقنامه اتمی است.
محمد محدثین همچین در پاسخ به سوال خبرنگار العربیه درمورد تاثیرات توافق اتمی بر روی این رژیم گفت: این توافق نتوانست کمکی به مشکلات اقتصادی اش بکند. چرا که این مشکلات، ناشی از ماهیت رژیم ولایت فقیه است. پول هایی که بعداز توافق اتمی به دست آورده را برای صدور تروریسم و سوریه صرف می کند.
در پاسخ به سوال مجری العربیه در باره همبستگی مقاومت ایران با مردم سوریه، محمد محدثین پاسخ می دهد:ما با مردم سوریه هم سنگر هستیم مردم ایران از همان دیکتاتوری رنج می برند که مردم سوریه رنج می برند. اگرکمک های رژیم ولایت فقیه به بشار اسد نبود، رژیم سوریه، پنج سال پیش سرنگون شده بود.